@ Oehoeboeroe

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Ik kon je geen pm sturen dus zo.
Lief pakje in mijn brievenbus gevonden zonet!
Superattent!
Dankjewel!

graag gedaan. Ik hoop dat het in het juiste seizoen precies past :-) En ik ga even naar mijn PM's kijken, want ik dacht dat die aan stonden!

edit: ze stonden inderdaad uit. Ik snap er niets van, nu wel waarom ik een ander bericht een paar dagen geleden niet gekregen had. Ik heb ze weer aangezet, maar zie dat zelf nog niet op mijn plankje. Misschien heeft het even tijd nodig, maar misschien is er iets met de site. Ik ga het in de gaten houden!

graag gedaan. Ik hoop dat het in het juiste seizoen precies past :-) En ik ga even naar mijn PM's kijken, want ik dacht dat die aan stonden!

edit: ze stonden inderdaad uit. Ik snap er niets van, nu wel waarom ik een ander bericht een paar dagen geleden niet gekregen had. Ik heb ze weer aangezet, maar zie dat zelf nog niet op mijn plankje. Misschien heeft het even tijd nodig, maar misschien is er iets met de site. Ik ga het in de gaten houden!

Het is nog steeds niet zichtbaar Oehoeboeroe, de mogelijkheid om je een berichtje te sturen .

ze stonden inderdaad uit. Ik snap er niets van

Ik wel. Dat gebeurt als er berichten geweigerd worden door je provider. Het heeft dan namelijk geen zin om te blijven proberen, en het is verwarrend als mensen denken dat ze je wel berichten kunnen sturen. Daarom gaat de optie dan uit.
Heb je een ander mailadres ter beschikking dat je kunt gebruiken? Je huidige provider denkt kennelijk dat BookCrossing spam verstuurt.

ik heb je het afgelopen jaar ook een paar keer een pm gestuurd en niks teruggehoord. ging over de 5 luisterboeken de ik van je geleend had. ze liggen nog veilig bij me. ik wil ze wel retour sturen?

ik heb je het afgelopen jaar ook een paar keer een pm gestuurd en niks teruggehoord. ging over de 5 luisterboeken de ik van je geleend had. ze liggen nog veilig bij me. ik wil ze wel retour sturen?

ik dacht dat ik daar wel op gereageerd had. Maar het is al wel een tijdje geleden. Zal ik je mijn adres sturen?

ik dacht dat ik daar wel op gereageerd had. Maar het is al wel een tijdje geleden. Zal ik je mijn adres sturen?

ik heb je een nieuwe pm gestuurd. kijk maar of je die ontvangen hebt

dat dacht ik ook al. Maar misschien is het wel mogelijk te reageren op een PM van mij? Ik ga m'n e-mailadres wijzigen en eens kijken of dat werkt!
edit: inmiddels een ander e-mailadres doorgegeven. En de PM's weer aangevinkt. Ik zie nog niets op mijn plankje, maar misschien heeft dat even tijd nodig. Gedoetje helaas........

de PM's weer aangevinkt. Ik zie nog niets op mijn plankje

Nee, dat zie je zelf niet. Dus dat is normaal.

ik dacht laat ik even opnieuw inloggen, misschien helpt dat, maar nu kan ik er helemaal niet meer in als mezelf zijnde. Hellup :-(

ik dacht laat ik even opnieuw inloggen, misschien helpt dat, maar nu kan ik er helemaal niet meer in als mezelf zijnde. Hellup :-(

O jee!
Juiste adres met juiste wachtwoord?

O jee!
Juiste adres met juiste wachtwoord?

emailadres gewijzigd en nu klopt m'n wachtwoord niet meer. Ik ga morgen maar eens contact met support opnemen. Maar eerst slapen en werken. Wordt dus morgenavond pas. Nu zullen jullie het even met obcz-westerpark moeten doen. Ik neem aan dat je mijn antwoord ook gekregen hebt?

Gedaan ook.

Gedaan ook.

die heb ik inderdaad gekregen. Maar nu ben ik hier alleen nog als obcz-westerpark. En die is al meer dan een jaar niet aktief (corona). Gelukkig kan is zo nog wel op het forum!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.