Reizend maar blijvend?

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Ben ik de enige die geen vrij gelaten boeken terugziet? Of zelfs maar kan volgen waar ze zich bevinden omdat zo weinigen ze lijken te registreren als gevonden? Heel jammer vind ik dat want ook daar doe je het toch een beetje voor.

dan zie ik dat 10 van jouw boeken door Kafka1954 zijn gevangen in de boekenkast bij Mol.

Zij meldt dat de buitenstickers er niet meer op zaten en ze heeft dat verholpen. Super!

Ben ik de enige die geen vrij gelaten boeken terugziet? Of zelfs maar kan volgen waar ze zich bevinden omdat zo weinigen ze lijken te registreren als gevonden? Heel jammer vind ik dat want ook daar doe je het toch een beetje voor.

Ik krijg best wel meldingen. Maar wel weinig van minibiebs en dergelijken. Ik denk dat mensen dat toch meer zien als een logische plek zodat het niet meer zo verrassend is. Mijn tip is dan ook om meer buiten de gebaande paden te releasen. Vooral releases op wandelroutes geven mij vaak een melding.

Ik krijg best wel meldingen. Maar wel weinig van minibiebs en dergelijken. Ik denk dat mensen dat toch meer zien als een logische plek zodat het niet meer zo verrassend is.

Ja, ik denk dat dat precies klopt. Hoe verrassender de plek waar het boek gevonden is, des te groter de kans op een melding.

en krijg nooit een melding. Misschien eens per jaar. Dat is altijd zo geweest, verrassende plaats of niet.

Het enige dat mij helpt, is buiten de Randstad loslaten, maar daar kom ik niet veel.

Ik heb het losgelaten.

Ik heb het losgelaten.

;-)

Dat geeft vrijheid. ;-p

Maar er is een maar... als de BookCrosser die het meeneemt het boek meteen weer loslaat, en er vervolgens een erg leuke vangstmelding binnenkomt en misschien zelfs een nieuw lid. Dan kun je lekker meegenieten maar dan ben je stiekem jaloers. “Had ik het maar zelf in het wild losgelaten....” :D

met een "indirecte vangstmelding" na de melding van de BC-meeting... Die is er wel eens!

Wat er wel vrij weer weinig zijn, dat zijn meldingen van boeken die meegenomen zijn en daarna ook echt gelezen.

met een "indirecte vangstmelding" na de melding van de BC-meeting... Die is er wel eens!

Wat er wel vrij weer weinig zijn, dat zijn meldingen van boeken die meegenomen zijn en daarna ook echt gelezen.

ik ook, ik ben met alle meldingen blij!

wingFictiviawing 5 days ago
Weinig
Ik heb sowieso weinig vangstmeldingen gehad, in de (bijna?) 2 jaar dat ik nu lid ben. Toch is elke melding leuk. En het loslaten ook.

Hendrickje 5 days ago
RE: Weinig
Ik heb sowieso weinig vangstmeldingen gehad, in de (bijna?) 2 jaar dat ik nu lid ben. Toch is elke melding leuk. En het loslaten ook.

Kijk. Dat is de juiste insteek;-)

Nou ja, ik ga door.

Nou ja, ik ga door.

Ik krijg er ook steeds minder inderdaad, maar het boeken delen blijft leuk

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.