OT: weekend 04-06 t/m 06-06

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Klein beetje in de lappenmand door wat last van de benen: strak gevoel rondom de beenspieren. De huisarts kon niks vinden, ik ook niet :-). Nog maar even aankijken en anders mag ik volgende week met een labformuliertje naar het ziekenhuis voor bloedonderzoeken. Misschien een kleine ontsteking of zo. Eerst maar eens kijken of het vanzelf beter wordt. Dat vind ik prima; ik hoef niet altijd gelijk aan de medicijnen. Rust en tai chi oefeningen doen ook veel goed.
Dit weekend een paar dingetjes op het programma. Zaterdagmiddag bij de buren langs om te praten over tuinrenovatie. Zij willen gaan veranderen en dat heeft effect op de gezamenlijke afscheiding. Nu waren wij ook al van plan om de tuin aan te pakken, dus daar zetten we maar wat meer haast achter.
En zondag eindelijk de familie weer eens zien :-). Op verjaarsvisite bij mijn broer in Enschede: op afstand van elkaar buiten op het terras hopen we op een gezellige dag!
En voor de rest genieten van het mooie weer (eindelijk!).

Fijn weekend allemaal.

Dat je je familie weer gaat zien. Wie had vorig jaar toch gedacht dat het allemaal zo lang zou duren. Ik niet in elk geval. Misschien maar goed ook overigens. Inmiddels lijkt het gelukkig beter te gaan. De vaccinaties werpen hun vruchten af ;-). Wij zijn sinds gisteravond op de Veluwe. Vandaag lekker gefietst, verse melk gehaald bij de melktap. Morgen op bezoek bij een bookcrosser die hier in de buurt verblijft. Even wat boeken (en gezelligheid) uitwisselen. En zondag krijgen we vrienden uit rotterdam op bezoek. Gezellig samen een stuk fietsen en bijkletsen natuurlijk. Maandag naar mama-oehoeboeroe. En dan is het weekend weer voorbij!

Een rustig weekend voor de boeg en dat is eigenlijk wel fijn nu de weken weer drukker worden met sportschool, wandelen, af en toe eters, maar vooral met de voorbereidingen voor de heropening van Huis van Hilde in juni. Vandaag minder weer, goed om wat klusjes te doen, dan kan ik morgen weer heerlijk lezen in de tuin!

Iedereen een prettig weekend gewenst!

Nou ja, we slapen thuis, maar vanmiddag op verjaardagsvisite bij onze dochter en morgenmiddag hebben we een afspraak met vrienden die we al een jaar niet gezien hebben. Verder veel wassen draaien en wat lezen. De verdere week blijven we thuis. Dinsdag oppassen bij onze zoon en vrijdag mag mr.smitjes zijn tweede prik halen.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.