heel verbaasd...

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
morgen (2 juni) is het exact 15 jaar geleden dat onze familie het eerste bookcrossing boek in het wild gevonden heeft.

Dat lijkt nu wel heel lang, maar voelt of het heel snel voorbij gegaan is en nog steeds leuk is om ermee door te gaan

dat je dat onthouden hebt :-) Wat leuk dat het nog steeds leuk is hè!

Gefeliciteerd met dit jubileum/lustrumjaar!

morgen (2 juni) is het exact 15 jaar geleden dat onze familie het eerste bookcrossing boek in het wild gevonden heeft.

Dat lijkt nu wel heel lang, maar voelt of het heel snel voorbij gegaan is en nog steeds leuk is om ermee door te gaan

gefeliciteerd!!!!

Onward we go. :-)

Ik was ook verrukt over de ontdekking van BC-boeken, maar ik zou er geen jaartal aan kunnen vastknopen, laat staan een datum! Fijn, dat je er nog steeds van geniet.

Wat grappig! Leuk om dat nog te weten. Ik ben lid geworden door op zoek te gaan naar een boekenclub; op internet was bijna het eerste wat ik toen tegenkwam: bookcrossing. Hmmmm, dat klonk leuk.... en de rest is geschiedenis.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.