OT: weekend 28-05 t/m 30-05

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Ja, daar is ie dan eindelijk! De zon...... heerlijk. Vandaag op mijn vaste vrijdagavondbezoek aan een oudere dame samen met haar hondje lekker gewandeld en op een bankje zitten kletsen.
Morgen staat in ieder geval een aanval op het onkruid in de tuin op het programma. Mr. J. heeft aan de voorkant van het huis al heel wat weggehaald vandaag; nu de achtertuin nog. Verder geen specifieke plannen, maar ons kennende gaan we er zondag ook nog wel even op uit.

Fijn weekend allemaal! Geniet van het mooie weer als het kan.

Dat mag ook wel in het goed nieuws draadje! Krijg je Pfizer of Janssen? Fijn voor je iiwi!

Dat mag ook wel in het goed nieuws draadje! Krijg je Pfizer of Janssen? Fijn voor je iiwi!

Met Janssen. Ik vind die thread gewoon te lang om nog iets mee te kunnen!

Fijn iiwi!

Vandaag langs de IJssel gewandeld en morgen en overmorgen van Hasselt naar Zwolle. Dat is een etappe van meer dan 20 km dus die heb ik tweeën geknipt . Verder lezen en genieten van het mooie weer

Ook bij ons staat de camper klaar. Morgen naar het westen des lands. 2e kleindochter heeft de afgelopen weken VWO examen gedaan en viert haar 17de verjaardag.
Daarna een dag of 10 langs de kust met dit mooie weer.

Goed weekend allen!

Vanmiddag al heerlijk genoten van het zonnetje, omdat we een wandelactiviteit hadden georganiseerd en het weer precies op tijd omsloeg 😄(datum was in april al geprikt)

Vanmiddag al heerlijk genoten van het zonnetje, omdat we een wandelactiviteit hadden georganiseerd en het weer precies op tijd omsloeg 😄(datum was in april al geprikt)

Dat is mazzel hebben :-).

Dat is mazzel hebben :-).

Best wel he...

We hebben onze plannen gewijzigd met dit mooie weer. Zouden vanuit huis zondag bij bookcrossers in het zuiden des lands gaan eten, maar doen dat nu vanaf de veluwe, waar we net zijn gearriveerd. Onderweg doen we ook nog andere vrienden aan. Eigenlijj mocht dat nog niet, maar de regels zijn net oo tijd aangepast ;-) Morgen een rondje fietsen en ik ga waarschijnlijk iemand helpen met het prepareren van haar weefgetouw.

Eigenlijk mocht dat nog niet, maar de regels zijn net oo tijd aangepast ;-)

per 5 juni....:-D

Eigenlijk mocht dat nog niet, maar de regels zijn net oo tijd aangepast ;-)

per 5 juni....:-D

ik weet het, maar we hebben het toch maar gedaan. Wel keurig afstand gehouden natuurlijk. En het was ontzettend fijn elkaar weer eens te zien!

We wilden eigenlijk met mijn broer + gezin naar een klein pretpark, maar dat was natuurlijk al helemaal vol-gereserveerd. Dus dat wordt nu het bos. Ook gezellig voor de kinderen.

Net een middag/avond dienst vandaag (niet erg, is vandaag inclusief stukje overwerk + extra uitbetaald worden) ...
Morgen een dagje vrij en maandag weer aan de bak. De komende 3 weken heb ik dan weer een 'normale' week (van ma-vr overdag werken).
Weet nog niet wat ik morgen ga doen. In ieder geval een stuk lopen. En een paar leuke activiteiten bedenken voor een vereniging waar ik lid van ben. (stuk lopen / museum / bij elkaar komen om bij te praten).

wingjanna2wing 2 wks ago
Geen plannen!
En dat is eigenlijk best lekker. De weken beginnen nu alweer aardig vol te lopen: sportschool weer begonnen, voorbereiden heropening Huis van Hilde, wandelafspraken. Nu huishoudelijke klussen (veel!) en lekker lezen, misschien wel lekker in de tuin. Heerlijk!

Prettig weekend!

Dit weekend is mijn laatste van thuiszitten. Mijn werk begint de komende week, eindelijk weer. Eerst voorbereiden en schoonmaak en zaterdag de 1e bezoekers binnen.
Gisteren mijn eerste prik gehaald.
Echt blij met beide!!!
Vanmiddag een hoop spul naar de weggeef brengen, morgen naar mijn ouders.

Dit weekend is mijn laatste van thuiszitten. Mijn werk begint de komende week, eindelijk weer. Eerst voorbereiden en schoonmaak en zaterdag de 1e bezoekers binnen.
Gisteren mijn eerste prik gehaald.
Echt blij met beide!!!
Vanmiddag een hoop spul naar de weggeef brengen, morgen naar mijn ouders.

you go girl! veel plezier!

wingAlfa-Betjewing 2 wks ago
Terugblik
Vrijdag een bezoek gebracht aan de tuin bij paleis t Loo. Ondanks dat zogenaamd "iedereen er weer op uit wil" en er nog weinig dingen open zijn en het heerlijk buitenweer was: lekker rustig in tuin en op terras.
Zaterdag een coronaschrik: voor het eerst (voor zo ver ik weet) liet iemand bij wie ik in de buurt was, zich testen. En dus ben ik bij huis gebleven. Zondag bleek het gelukkig vals alarm en kon ik toch nog wandelen met een vriendin. Heerlijk.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.