aanstaande dinsdag weer een jitsimoment :-)

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
er is verzocht om 19.30 uur. Ik denk niet dat ik dat red, dus ik sluit later wel aan!

wingEnitnajwing 2 wks ago
Altijd leuk.
Dinsdagavond kan ik niet, maar sowieso hangt het er een beetje vanaf of ik overdag veel digitaal heb moeten doen :-) Als ik kan sluit ik aan.

ik kan niet op woensdag en donderdagavond ;o) en eeeuh maandagavond ook niet.

dus wel op
dinsdag en vrijdag

miekster 2 wks ago
Misschien.
Moet even zien, er is grote kans dat ik vanaf volgende week weer aan t werk kan.
Maar kan denk wel.

19.30 past mij beter.
Volgende week kan ik ma-di-wo.

maandag- en vrijdagavond kan ik niet, de andere avonden wel.

hmm, het begint er op te lijken dat er elke dag een paar mensen samen kunnen jitsiën. Het lijkt beter te gaan met ons, we worden aktiever en zitten niet meer elke avond thuis :-)

hmm, het begint er op te lijken dat er elke dag een paar mensen samen kunnen jitsiën. Het lijkt beter te gaan met ons, we worden aktiever en zitten niet meer elke avond thuis :-)

Ik zit dinsdagavond gewoon thuis, maar doe een online workshop :-)

tja, zoiets heb ik maandag. Geen workshop maar een lezing (al dan niet met lichtbeelden).

tja, zoiets heb ik maandag. Geen workshop maar een lezing (al dan niet met lichtbeelden).

ik ook!

LenaLena 2 wks ago
Gezellig!
Ik heb meestal wel tijd, maar pas na 20.00 , dan ligt Pretlettertje op bed :D
Heb nog even geen beeld van wanneer ik tijd heb, prikken jullie maar, dan kan ik aansluiten (of niet)

Ik kan maandag-, dinsdag- en donderdagavond. Tijd maakt me niet uit.

Donderdagavond niet, de andere avonden kan ik wel.

Heb even wat geturfd. Elke dag is er wel iemand die niet kan. Op dinsdag is dat er 1. De rest van de dagen 2 of meer.

??????

Heb even wat geturfd. Elke dag is er wel iemand die niet kan. Op dinsdag is dat er 1. De rest van de dagen 2 of meer.

??????

Gewoon prikken op dinsdag :-)

??????

Daar kwam ik ook op uit dus dat doen we dan maar. Zien we Enitnaj hopelijk de volgende keer weer.

Dus?

we proberen om 19.30 uur te starten. Ik zal de naam doorsturen aan degenen die in dit draadje hebben aangegeven dinsdag te kunnen. Dus als je nog mee wilt doen zien we het hier wel!

Ik zal de naam doorsturen aan degenen die in dit draadje hebben aangegeven dinsdag te kunnen.

Is dat dezelfde naam die je de vorige keer hebt rondgestuurd?
Ik weet nog niet of ik kan. Misschien wel.

Ik zal de naam doorsturen aan degenen die in dit draadje hebben aangegeven dinsdag te kunnen.

Is dat dezelfde naam die je de vorige keer hebt rondgestuurd?

dat was wel de bedoeling :-)
Ik weet nog niet of ik kan. Misschien wel.

zou leuk zijn. Voor de zekerheid stuur ik 'm je toe (maar niet meer nu, ik ga nu bijna slapen).

Voor de zekerheid stuur ik 'm je toe

Dat hoeft niet, ik heb hem nog, dank je wel.

Ik had het nieuwe tijdstip niet meer gezien, ik log nu heel blij in, is er logischerwijs niemand :D

Ook nog eens veel later dan 2000, want ik was op de bank in slaap gevallen, haha

Volgende keer beter!

Ik had het nieuwe tijdstip niet meer gezien, ik log nu heel blij in, is er logischerwijs niemand :D

Ook nog eens veel later dan 2000, want ik was op de bank in slaap gevallen, haha

Volgende keer beter!

jammer, we waren er wel tot na 9 uur met een aantal mensen, dus blijkbaar was je maar iets te laat!

miekster 2 wks ago
Top.
Tot dan.

nu een PM met een naam voor de meeting. Mocht ik iemand vergeten zijn hoor ik het wel. En als er nog iemand aan wil sluiten zie ik het hier neem ik aan. Tot morgen :-)

We hebben een forse lekkage, en daar zijn we druk mee.

We hebben een forse lekkage, en daar zijn we druk mee.

he jasses. Sterkte. Ik hoop dat ik het niet vergeet. Ik ben mijn onlinelezing van vandaag helemaal vergeten........

We hebben nu een inloopdouche...je kan zo door de muur van de slaapkamer de douche in stappen....alleen beter niet doen want het houten vloerdeel daar moet nog vervangen worden.

We hebben nu een inloopdouche...je kan zo door de muur van de slaapkamer de douche in stappen....alleen beter niet doen want het houten vloerdeel daar moet nog vervangen worden.

oeh, was dat zo gepland of is er iets ingestort?

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.