OT Zegels/acties draadje.

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Omdat er diverse vragen over spaarzegels hier rondgaan, dacht ik aan een apart draadje. Net als t prijsvragendraadje.

Vraag en aanbod kan hier.

Ik heb zelf Jumbo servieszegels( een volle kaart) in de aanbieding.
Zoek nog Lidl zegels voor voetbalmeukjes.

Omdat er diverse vragen over spaarzegels hier rondgaan, dacht ik aan een apart draadje. Net als t prijsvragendraadje.

Vraag en aanbod kan hier.

Ik heb zelf Jumbo servieszegels( een volle kaart) in de aanbieding. Die kan ik digitaal aan je doen toekomen.

Dank zij Smitie1405 en de rij voor me en achter mij(een mevrouw 'delegeerde' de hele rij zo'n beetje om mij de zegels te geven). Want ja iets voor een ander doen is altijd goed. (Dat zei de delegerende mevrouw)
Maar dus ik heb nu genoeg.

Dank zij Smitie1405 en de rij voor me en achter mij(een mevrouw 'delegeerde' de hele rij zo'n beetje om mij de zegels te geven). Want ja iets voor een ander doen is altijd goed.

superleuk!

Dank zij Smitie1405 en de rij voor me en achter mij(een mevrouw 'delegeerde' de hele rij zo'n beetje om mij de zegels te geven). Want ja iets voor een ander doen is altijd goed. (Dat zei de delegerende mevrouw)

Graag gedaan. Hoef porto niet terug hoor, het was maar 1 zegel

*steekt duim omhoog*

goed idee :-)

Ben voorzien.

Van Slimpie limonade. Zie https://www.slimpie.com/fanclub/, heb circa 10 punten.

EmEli 1 wk ago
Eko Plaza
Een vriendin van mij spaart de Eko Plaza zegels voor pannen maar in haar eentje redt ze het nooit om er 35 bij elkaar te sprokkelen. Als iemand ze over heeft dan kan ik haar er erg blij mee maken.

IK kom daar, maar besteed niet altijd hele grote bedragen. Zal t in de gaten houden.

Een vriendin van mij spaart de Eko Plaza zegels voor pannen maar in haar eentje redt ze het nooit om er 35 bij elkaar te sprokkelen. Als iemand ze over heeft dan kan ik haar er erg blij mee maken.

ik spaar ze ook dus als iemand over heeft (en ik ben oehoeboeroe!)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.