OT: Gezocht: Postcodeloterij uitgave over vogels

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Deze maand krijgen deelnemers aan de Postcode Loterij een boek(je) Vogels in Nederland, met bijbehorende veldgids en ik dacht ook een waarnemingskaartje.

Wie heeft er zo'n boekje en doet er niks mee?? Dan heel graag een PM!

sorry, ik heb 'm al weggegeven. Als je echt een mooi vogelboek wilt kan ik je deze aanraden: 'de gewiekste vogelgids' van nico de haan. Daar kun je vogels op een hele andere manier zoeken en vinden. Die bevalt mij erg goed (hoewel ik er nog niet zo heel veel gebruik van gemaakt heb, ik heb 'm uitgeleend aan de buren en nog niet teruggekregen).

sorry, ik heb 'm al weggegeven. Als je echt een mooi vogelboek wilt kan ik je deze aanraden: 'de gewiekste vogelgids' van nico de haan. Daar kun je vogels op een hele andere manier zoeken en vinden. Die bevalt mij erg goed (hoewel ik er nog niet zo heel veel gebruik van gemaakt heb, ik heb 'm uitgeleend aan de buren en nog niet teruggekregen).

dankjewel voor de tip Oehoe!

Bij boekenhuisjes.

hier worden ze massaal aangeboden op de weggeefhoeken van facebook. misschien bij jou in de buurt ook?

dankjewel voor de tip. heb even gekeken maar ik zag 'm hier nog niet....tzt zal er wel eens eentje opduiken in mijn mini-bieb, maar ik ben zo benieuwd....!

dankjewel voor de tip. heb even gekeken maar ik zag 'm hier nog niet....tzt zal er wel eens eentje opduiken in mijn mini-bieb, maar ik ben zo benieuwd....!

Ik hou het ook in de gaten. Ik heb er zelf wel een, maar die wil ik graag houden, het is een mooie uitgave!

Ik twijfelde nog of ik 'm weg zou doen, want ik heb ook boekjes van Europese vogels.

Je mag 'm dus hebben :-)

Ik twijfelde nog of ik 'm weg zou doen, want ik heb ook boekjes van Europese vogels.

Je mag 'm dus hebben :-)

wat lief van je! PM gestuurd!

dan houd ik me aanbevolen :)

Wil je hem nog Inge1990?

Wil je hem nog Inge1990?

Goede actie Hendrickje ;-)

Wil je hem nog Inge1990?

Goede actie Hendrickje ;-)

Dank je oehoe, leuk dat je het zegt!

Wil je hem nog Inge1990?

Ja graag!

Wil je hem nog Inge1990?

Ja graag!

PM me maar je adres!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.