Weggeefdraadje

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Dit draadje is gestart nav hoe redden we de planeet.
Een van de manieren om een pietsie te helpen, is dingen hergebruiken ipv wegdoen.
Dit is je kans: heb je iets beschikbaar, meld het hier.
En misschien kun je hier ook wel vragen om bepaalde dingen.

Ik heb een paar mooie bronskleurige teensandalen van Birkenstock in maat 40 in de aanbieding, lijkt op de foto: https://www.birkenstock.com/---/gizeh-smu-oiledleather-0-eva-u_1479.html?...

Tegen portokosten (of op te halen in Groningen).

Ik heb een paar mooie bronskleurige teensandalen van Birkenstock in maat 40 in de aanbieding, lijkt op de foto: https://www.birkenstock.com/---/gizeh-smu-oiledleather-0-eva-u_1479.html?...

Tegen portokosten (of op te halen in Groningen).

Inmiddels vergeven.

leuk!!

Maat 6,5 Op de doos staat pump gekleed maar het lijkt meer op college schoenen zonder kwastjes. Van Theresia M.

Suede achtig. Maat 6,5 wijdte H. Merk Durea

Een rubberen boekenlegger, ooit meegenomen bij BC meeting, gebruik ik al jaren voor mijn yoga/fysio-oefeiningen.

Heb ff niks om wegtegeven, maar hou t in de gaten.

Een rubberen boekenlegger, ooit meegenomen bij BC meeting, gebruik ik al jaren voor mijn yoga/fysio-oefeiningen.

Heb ff niks om wegtegeven, maar hou t in de gaten.

dit intrigeert? hoe gebruik je die dan voor yoga-fysio??

Dat zit zo: het matje, aangeschaft bij Beversport, is een slaapmatje voor kamperen. Gekocht omdat ik, toen, een yogacursus deed en dan thuis ook kon oefenen.
Later heb ik t matje gebruikt voor fysio-oefeningen te doen.
Nu ook, nog wel, maar in de winter heb ik een kleed voor de bank en gebruik ik die.
Maar als t warmer weer is gaat dat kleed in de opslag en gebruik ik t matje weer voor fysio.

Dat zit zo: het matje, aangeschaft bij Beversport, is een slaapmatje voor kamperen. Gekocht omdat ik, toen, een yogacursus deed en dan thuis ook kon oefenen.
Nu ook, nog wel, maar in de winter heb ik een kleed voor de bank en gebruik ik die.
Maar als t warmer weer is gaat dat kleed in de opslag en gebruik ik t matje weer voor fysio.

maar je schreef dat het een boekenleggerding was dat je gebruikte? (groot vraagteken boven mijn hoofd ;o))

maar je schreef dat het een boekenleggerding was dat je gebruikte? (groot vraagteken boven mijn hoofd ;o))

Ik ben ook benieuwd, want zo'n yoga mat tussen de bladzijden leggen, dat lijkt me niet praktisch ;) Maar ik snap niet wat er dan wel bedoeld wordt.

Ja, in dit stukje
ontbreekt een zin: het boekenleggerding gebruik dus óm het matje opgerold te houden.

Ja, in dit stukje
ontbreekt een zin: het boekenleggerding gebruik dus óm het matje opgerold te houden.

🤣🤣
Dat verklaart veel!

Hier staat een aardewerk koeienspaarpot over te wezen.

Ik heb niet meteen interesse in embossing maar ik zou wel een lichtbak kunnen gebruiken. Hoe groot is de bak?

22x28 cm en de hoogte gaat van 6 naar 3 cm

22x28 cm en de hoogte gaat van 6 naar 3 cm

Dat is groot genoeg voor de foundation paper piecing dingen die ik soms maak. Dan maak je een patchworkblok door de stof aan de achterkant van het papier te leggen en op de voorkant staan dan de stiklijnen aangegeven. Met een lichtbak is het makkelijker om de stukjes stof op de juiste manier te plaatsen. Ik zou de lichtbak dus graag van je overnemen. Denk je dat hij veilig te versturen is?

Wat voor soort embossing? In heat embossing ben ik wel geinteresseerd. Dat is met smeltbaar poeder en een soort kleine föhn die zachtjes, maar heel heet blaast.

Deze gebruikte ik om met een bolletjepen de contouren van een sjabloon over te brengen op mooi papier om kaarten te maken. Ik zou oprecht niet weten of ie ook goed zal zijn voor de heat variant. Het ding zelf is van hard plastic.

Deze gebruikte ik om met een bolletjepen de contouren van een sjabloon over te brengen op mooi papier om kaarten te maken. Ik zou oprecht niet weten of ie ook goed zal zijn voor de heat variant. Het ding zelf is van hard plastic.

Nee, dit is dry-embossing 😄
Mocht EmEli de lichtbak willen dan wil ik evt. de embossingspullen wel (lichtbak heb ik)

Mocht EmEli de lichtbak willen dan wil ik evt. de embossingspullen wel (lichtbak heb ik)

jij bedoelt die koperen plaatjes enzo? want dan kan ik mogelijk ook nog wat regelen voor je

Lieve mensen, ik ben niet erg van regels, maar het is niet de bedoeling een aanbod te "kapen". Heb je wat weg te geven, maak dan een nieuwe entry in dit draadje aan. Dat houdt de boel overzichtelijk.

jij bedoelt die koperen plaatjes enzo? want dan kan ik mogelijk ook nog wat regelen voor je

PM gestuurd

Als je nog interesse hebt, wil je dan je adres even mailen? Planning ging hier beetje mis.

De verdere benodigheden die erbij zitten zijn sjablonen en gekleurd stevig papier en een bolletjepen om de contouren aan te brengen.
En een aangebroken kerstset.

miekster 1 mo ago
Embossing.
Er gaat hier een wereld voor me open.

Vertel...!

Vandaag in de post gegaan.

Ik heb de lichtbak al een paar keer kunnen gebruiken en het werkt erg goed. Ik ben er erg blij mee!

Ik heb de lichtbak al een paar keer kunnen gebruiken en het werkt erg goed. Ik ben er erg blij mee!

Dat was de bedoeling. Superleuk om te horen!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.