Ring: De 100-jarige man die terugkwaam om de wereld te redden - Jonas Jonasson

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Dit boek zat in een tas met boeken voor de minibieb, maar ik moest het natuurlijk eerst zelf lezen. Ik wist niet eens dat er een vervolg was uitgekomen op 'De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween'. Ook dit vervolg is weer erg geestig geschreven en mag nu op reis via een ring. Wie leest er mee?

https://www.bookcrossing.com/---/15715456

In "De 100-jarige man die terugkwam om de wereld te redden' van Jonas Jonasson leiden de 100-jarige man Allan Karlsson en zijn kompaan Julius een luxe, paradijselijk leven op Bali. De bodem van de koffer met geld die ze aan hun vorige strapatsen hebben overgehouden komt echter in zicht en eigenlijk vervelen ze zich maar. Een ballonvaart met voldoende flessen champagne voor de 101e verjaardag van Allan kan allicht tijdelijk voor wat spanning zorgen.
Door omstandigheden belanden ze in zee, en de drenkelingen worden opgevist door een Noord-Koreaans militair schip op weg naar huis. Dat dat schip verrijkt uranium smokkelt voor Kim Jong-un weten ze op dat moment nog niet, maar Allan ontmoet vervolgens Kim Jong-un op een kritiek moment, wanneer de hele wereld, en president Trump met name, zich geprovoceerd voelt door de raketten die over de Japanse zee suizen.
Binnen no time vormen ze het middelpunt van een diplomatieke rel waar veel leidende politieke figuren bij betrokken raken, van de Zweedse Minister van Buitenlandse zaken tot Angela Merkel en Donald Trump aan toe.

Ik lees graag mee. Deel 1 was hilarisch

wingAaltsjewing 2 wks ago
Hij is leuk.

Ik lees ook graag mee. Deel 1 vond ik erg leuk.

Leuk dat jullie mee willen lezen! Ik heb nog niet zo vaak een ring georganiseerd, is het handig om het boek eerst naar de deelnemers in NL te sturen en daarna de grens over te laten steken?

Leuk dat jullie mee willen lezen! Ik heb nog niet zo vaak een ring georganiseerd, is het handig om het boek eerst naar de deelnemers in NL te sturen en daarna de grens over te laten steken?

Ja, denk het wel. Wat ook kan, als de ring geen haast heeft, is afspreken om het boek tijdens een meeting in Eindhoven of bijvoorbeeld in Oss (in maart met het vrij reizen boekenweekgeschenk, mits die weer georganiseerd wordt natuurlijk) over te dragen naar de Belgische kant.

Ok dan mag het boek als eerste naar jou Joanazinha, stuur je mij je adres? En prima om er een 'langzame' ring van te maken!

Ok dan mag het boek als eerste naar jou Joanazinha, stuur je mij je adres? En prima om er een 'langzame' ring van te maken!

PB gestuurd!

Top, ik heb het boek net in de brievenbus gedaan, veel plezier ermee!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.