Reddingsactie: Boeken in Leerdam

Forum » Dutch - Nederlands » Parent Thread | Refresh | Search

Sort Options 

Inderdaad jammer. Is er daar geen kringloop die partijen ophaalt? Zeker als het goede boeken zijn. Doen wij ook namelijk (de toko waar ik vrijwillig werk doe). Ik kan zelf niet die kant op, heb geen auto en ook geen ruimte om zoveel boeken te huisvesten. Helaas.

Complete Thread
Op een ander forum waar ik kom heeft iemand een huis gekocht. In dat huis hebben de vorige eigenaren 30 dozen boeken achtergelaten.
Is er iemand die dit op kan/wil halen?

Gezien de ruimte die het inneemt willen ze er zo snel mogelijk van af.

AngelFrouk 1 mo ago
Niemand?
Dat is prima, geef ik dat door. Dan gaan ze waarschijnlijk naar het stort. Jammer maar helaas.

Inderdaad jammer. Is er daar geen kringloop die partijen ophaalt? Zeker als het goede boeken zijn. Doen wij ook namelijk (de toko waar ik vrijwillig werk doe). Ik kan zelf niet die kant op, heb geen auto en ook geen ruimte om zoveel boeken te huisvesten. Helaas.

ik denk niet dat ik 30 dozen kan vervoeren in 1 keer, heb maar klein autootje (lees een peugot 107). dus zeker als het bananendozen zijn is het nogal uuuhhhmmm veel.

Daarnaast heb ik de vorige keer dat ik op deze manier van een erfenis boeken ging redden zo veel oude meuk meegekregen dat ik het bijna zonde vond.

ik heb net wel even gekeken, het is 45 km bij mij vandaan (leerdam zelf dan he ;) )
ik twijfel daarom nog.

En komend weekend ook andere afspraken staan. Dus ook voor mij gaat deze reddingsactie niet lukken.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.