Eerste doosje voor de winnaars in de maak.

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Nu ik helemaal gesetteld ben ben ik begonnen aan het eerste doosje boeken voor een van de winnaars van het boekendoosje. Dus Hendrickje of Angelique1303 het komt er aan.

Leuk! En wat fijn dat je helemaal gesetteld bent.

Wat de portokosten betreft: Ik wist niet dat ik die moest betalen, want ik heb dat bericht, dat je later hebt gepost, waarin dat staat, nooit gezien.

Ik zal ik ze aan je overmaken, maar je kunt het m.i. voortaan beter in het oorspronkelijke bericht zetten, dat er wel porto betaald moet worden. Dan kan iemand dat meewegen bij het besluit wel of niet met de loting mee te doen.

Maar ik zie nu dat je dat inderdaad later hebt geschreven, dus ik maak er verder geen punt van. Bedankt voor de moeite en het boekendoosje! het blijft een leuke verrassing.

kwam gisteren aan. Een gezellige doos met allerlei leuke en interessante boeken, waaronder twee mooie kinderboeken (Annie M.G. Schmidt en Max Velthuijs). Heel fijn voor als de achterneefjes en -nichtjes op bezoek zijn. Verder geheel onverwacht nog wat heerlijke versnaperingen (van de amandelspeculaas is al niet veel meer over;-) en een mooie kaart. Zelfgemaakt? Prachtig! Dank je hartelijk hoor carola1973, echt een leuke verrassing! En fijn dat alles al is geregistreerd.

Fijn om te horen dat het doosje/doos in goede orde ontvangen is. En het kaartje is inderdaad zelf gemaakt.

Fijn om te horen dat het doosje/doos in goede orde ontvangen is. En het kaartje is inderdaad zelf gemaakt.

Knap!

Mijn doos is ondertussen ook binnen! De meisjes bij de Jumbo (waar ik hem kon afhalen) vroegen zich af of de doos vol zat met bakstenen, hahaha.
Ik ben er blij mee! Bedankt voor alle boeken, jouw mooie kaartje en al het lekkers. De amandel speculaas had bij mij meer geluk, die is gewoon nog helemaal heel! Daar ga ik morgen lekker van genieten.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.