OT Weekend

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Noodgedwongen dit weekend veel leestijd: ik ben vanmiddag op straat gevallen. Tand kapot, maar die is inmiddels weer gerepareerd, en een botje in mijn rechterhand gebroken. Nu in het gips en laten helen. Gelukkig aan leesvoer geen gebrek 🙈😀.

Fijn weekend allemaal!

Gisteren eerder terug gekomen van een een heerlijk weekje weg, dit in verband met de uitvaart van de moeder van mijn vriendin. Vandaag opening van de nieuwe tentoonstelling in Huis van Hilde. Morgen familiebijeenkomst. Zondag wandelen. Kortom: geen moment om me te vervelen.

Joanazinha, beterschap!!!!!

Oh joh. Sterkte hoor!

Niet veel bijzonders gepland vanwege de regen. Vanavond naar de film Joker en verder hoop ik mijn boek uit te lezen. Misschien nog Netflixen. En eigenlijk moet ik ook nog sporten morgen🙈

Beterschap Joanazinha en lees ze! (Toen ik in 2009 in het gips zat heb ik veel, heel veel boeken gelezen)...
Wij gaan zo dadelijk met middelste dochter en onze kleinzoon naar een soort reptielenhuis in Breda, "slangen aaien" haha.
Morgen naar Eindhoven waar oudste schoonzoon zijn 3e marathon gaat lopen, 's middags naar de Kempense meeting in Turnhout.

:) Vandaag nog werken (middag / avond dienst) en morgen oppassen op nichtlief die bij opa Ton aan het logeren is. Opa Ton moet nog naar de kerk (vrijwilligerswerk doen) en hij wil nichtlief niet dwingen om mee te gaan. Vriendin van opa Ton is nog aan het revalideren na een heup operatie (vallen > heup breken & vervolgens nieuwe heup) dus die kan nog niet snel uit de voeten met zo'n snelle stuiterbol van 8.
En maandag mag ik weer om 7 uur 's ochtends achter m'n bureau zitten om telefoontjes van klanten te beantwoorden.

Beterschap Joanazinha.

Gisteren met de kleinkinderen naar Utrecht naar de kinderboekenwinkel. De traditie is dat ze ieder jaar een boek krijgen en nu zijn ze in een leeftijd dat ze deze zelf al kunnen uitzoeken. Twee van de vier hadden van tevoren al beslist welk boek ze wilden kopen en toen dat er niet meer was zijn we op zoek gegaan in een andere boekwinkel tot we gevonden hadden wat ze wilden. Daarna broodjes met knakworst gegeten bij oma en opa en de jongens hebben hier vannacht gelogeerd. Vanmorgen zijn zoon en schoondochter op de koffie geweest en hebben de 2 jongens weer meegenomen. Vanmiddag lekker even het bos in, verder wat lezen en breien.

Joanazinha, beterschap, gelukkig houd je van lezen, maar breien zal er wel een tijdje niet inzitten nu.

Beterschap Joanazinha! Wat een pech...

Vandaag bijkomen van een heel drukke werkweek met veel extra uren, straks lekker wandelen met lief!

Even lekker bezig met het eerste boekendoosje voor een van de winnaars

Oh, dat is naar Joanazinha. Sterkte ermee. Voor mij veel reizen dit weekend. Eerst gisteren een paar uur met een huurauto naar station fort william, daarna met de bus (want de trein reed niet) naar Crianlareigh of zoiets en toen per trein naar glasgow. En dan nu 4 uur treinen naar londen en dan nog eens 4 uur naar amsterdam. Nu lekker naar buiten kijken en het laatste stuk verl lezen en suffen denk ik.

owjee beterschap!

Ik heb de zaterdag een groot deel van de dag in de keuken gestaan, want op zaterdag avond had ik een feestje bij een vriendin die de organisatie compleet uit handen had gegeven. Dat werd dus een hoop hapjes en taart maken. Het thema was Irish pub, dus ik had ook een stew gemaakt, maar die is verder niet aangeraakt :P
Op dat feestje sloeg redelijk de zombie modus in, en omdat ik nogal flink eind terug zou hebben gemoeten had ik voor de zekerheid maar slaapspullen meegenomen.

Ik wilde al een plekje op de bank claimen maar andere vrienden waren zo lief geweest voor de zekerheid een luchtbed en dekbed in de auto te leggen voor het geval ik inderdaad zou blijven slapen. Gezellig dus met andere vriendin op de logeerkamer liggen giegelen en geslapen.

Zondag de hele dag daar beetje lui rondgehangen en gekletst. Mijn haar is nog even netjes bijgewerkt met de tondeuze (ow dat wisten jullie denk ik nog niet, ik heb aan de achterkant van mijn hoofd een driehoek eruit geschoren. Nu is mijn haar 1 handelbaar en 2 ik vind het behoorlijk stoer, zonder dat het meteen een in your face is)
En ben ik heel luxe gemasseerd door een vriend die daar ook bleef slapen. Heel fijn, maar daar heb ik nu spierpijn van, wat niet zo handig is aangezien ik vandaag ga sporten...

Daarna de stew maar gegeten en lekker met de kat geknuffeld. Nu weer werken al moet ik zeggen dat ik niet helemaal fit ben. Ik hoop dat ik geen griepje krijg!

wingInge1990wing 1 mo ago
ow!
en ik heb zaterdag 2 doosjes boeken gekregen, dus ik kan weer aan de label en de boekwissel op Utrecht aanvullen

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.