OT ... lekker weekje weg ..
Forum » Dutch - Nederlands » Parent Thread | Refresh | Search
Complete Thread
Dank je. :) Ik zit net onder Roermond in een vakantiehuisje. :)
Boeken mee ('s avonds lekker lezen op de bank met iets lekkers erbij).
Loop schoenen mee (goede wandel gebieden in de buurt) & waarschijnlijk extra tas mee ivm inslaan van douchegel / shampoo bij de DM drogist in Duitsland.
Ik ga nooit zo goed samen met parfum, dus de parfumvrije variant van de DM gaat uitgebreid mee terug naar huis. :)
Boeken mee ('s avonds lekker lezen op de bank met iets lekkers erbij).
Loop schoenen mee (goede wandel gebieden in de buurt) & waarschijnlijk extra tas mee ivm inslaan van douchegel / shampoo bij de DM drogist in Duitsland.
Ik ga nooit zo goed samen met parfum, dus de parfumvrije variant van de DM gaat uitgebreid mee terug naar huis. :)
Boeken zijn al virtueel vrijgelaten. :) Rugzak en loopschoenen gaan mee dus ik ga genieten van natuur / boeken / steden (Maastricht en Aken staan in de planning) & een lekker huisje.
Maandag vertrek ik in de loop van de ochtend richting Limburg. :) Daar de 'verse' boodschappen nog doen en daarna genieten van een welverdiende vakantieweek :) :) :)
Maandag vertrek ik in de loop van de ochtend richting Limburg. :) Daar de 'verse' boodschappen nog doen en daarna genieten van een welverdiende vakantieweek :) :) :)