OT ... lekker weekje weg ..

Forum » Dutch - Nederlands » Parent Thread | Refresh | Search

Sort Options 

Echt stoer zeg!💪
Alvast veel plezier!!

Complete Thread
Over 3 weken ga ik er even tussenuit ... :) Heb voor mezelf een vakantiehuisje geboekt in Limburg. Er gaat ook een tas boeken mee, die daar losgelaten (zowel in het vakantiehuisje, als op andere plekken).
Kijk er nu al naar uit ... :) :) :)

Echt stoer zeg!💪
Alvast veel plezier!!

Leuk!!! zo mooi daar ook...

Wat leuk! Ik weet niet waar je geboekt hebt maar in Zuid-Limburg (Gemeente Eijsden/Margraten) staan in heel veel dorpjes minibiebs. Veel plezier, lees en wandel ze...het is mooi daar!

Dank je. :) Ik zit net onder Roermond in een vakantiehuisje. :)
Boeken mee ('s avonds lekker lezen op de bank met iets lekkers erbij).
Loop schoenen mee (goede wandel gebieden in de buurt) & waarschijnlijk extra tas mee ivm inslaan van douchegel / shampoo bij de DM drogist in Duitsland.
Ik ga nooit zo goed samen met parfum, dus de parfumvrije variant van de DM gaat uitgebreid mee terug naar huis. :)

wingjanna2wing 1 mo ago
Klinkt goed!
Je gaat vast genieten.

Heerlijk! Veel plezier.

Boeken zijn al virtueel vrijgelaten. :) Rugzak en loopschoenen gaan mee dus ik ga genieten van natuur / boeken / steden (Maastricht en Aken staan in de planning) & een lekker huisje.
Maandag vertrek ik in de loop van de ochtend richting Limburg. :) Daar de 'verse' boodschappen nog doen en daarna genieten van een welverdiende vakantieweek :) :) :)

Heel veel plezier gewenst!

Ga lekker genieten. Je kunt daar inderdaad heerlijk wandelen, Aaken is een leuke oude stad. Heel veel plezier!

Aaken is een leuke oude stad

met heel veel leuke beeldengroepen waar je boeken op los kunt laten :-)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.