OT: Weekend

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Zo, alweer weekend! En een redelijk drukke dit keer met 2x een high tea :-).
Zaterdagmiddag gaan we naar een verjaardagsfeest annex neven/nichtendag t.g.v. de 95ste verjaardag van een tante. Dat vieren we bij een nicht van mij in Spijk (boven Delfzijl). Aardig eindje rijden dus vanaf Amersfoort. Ik denk dat we langer in de auto zitten dan dat we aan de high tea zitten, maar dat mag de pret niet drukken. Mijn tante weet niets van dit feestje; dat wordt een leuke verrassing met zo'n 25 personen.

Zondagmiddag is er een high tea van het inloophuis als bedankje voor de inzet van de vrijwilligers. En dat is gelukkig op loopafstand van ons huis :-).

En tijdens de rustige uurtjes tussendoor ligt er nog een leuk boek en wat breiwerkjes die ik af wil hebben voor de kerstmarkten weer starten. Leuk, druk en gezellig weekend; heel veel zin in.

Fijn weekend allemaal!

Mijn tante weet niets van dit feestje; dat wordt een leuke verrassing met zo'n 25 personen.

En nu maar hopen dat je 95-jarige tante niet stiekem ook BookCrosser is, dit leest en denkt: verrek, Spijk, jarig...?!
Veel plezier gewenst!

Morgen naar een wolwinkeltje in Maarssen om een breiboek op te halen en misschien hupt er ook nog wat wol in mijn tas, verder boodschappen, lezen en breien.
Zondag komen onze motorvrienden op bezoek en die blijven eten, dus een gezellige dag.

Als het opklaart ga ik misschien even naar Glasrijk Tubbergen. (zie glasrijk.nl)
Verder heb ik gesmokkeld met werktijd, dus moet ik in het weekend wat inhalen, en wil ik dat vreselijke bloemetjesbehang van mijn slaapkamer wegverven. Dat houdt natuurlijk in dat de rest van de kamer ook aangepakt moet worden ;-) En ik ben een quilt aan het afwerken, zodat ik daarna kan beginnen aan het volgende quiltproject, dat in mijn hoofd al duidelijke vormen krijgt.
Weekends zijn precies als alle andere dagen van de week: te kort!

Morgen vrij en vanaf maandag 1 week lang avonddiensten draaien. :)
Aan de ene kant lekker, want dan kan ik uitslapen en aan de andere kant lastig, want sommige mensen kunnen zelfs 's avonds onbeschoft jengelen. Daar staat tegenover dat de meeste mensen wel weten hoe je je aan de telefoon moet gedragen.

Vanavond etentje met mijn zwagers en schoonzussen en verder rustig aan denk ik.
Maandag ben ik ook nog vrij en dan ga ik in Nijmegen met de kleinkindjes kinderboeken shoppen!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.