Sweepstake: boek, thee en chocolade.

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik deze leuke sweepstake won.
Ik ga in het laatste boek beginnen dat samen met thee en chocolade op de deurmat plofte.
Tijd om de sweepstake van 2019 te starten!!
Wie doen er mee???

Iedereen die zich opgeeft stuurt een boek, thee en chocolade. (Wees er zeker van dat je dit ook wil doen!) Iedereen krijgt een PM met een naam en adres. Maar het is niet voor niets een sweepstake: 1 deelnemer is de "decoy". De winnares stuurt naar deze lokvogel zijn/haar pakje. Zo weet niemand of hij gewonnen heeft, totdat de deurmat vol met verrassingen ligt. (Pas op voor te vroeg geschreven release-berichten waarmee je de winnaar zou kunnen verraden.)

Opgeven kan tot en met vrijdag 8 november.
Ik trek de winnaar op zaterdagochtend 9 november. Zo heeft iedereen 3 dagen de tijd en zouden op dinsdag al vele pakjes tegelijk op de mat kunnen vallen!
Geef je op in dit draadje, waarin je ook eventueel je chocolade-voorkeur kunt noemen.
Stuur mij óók per PM je adres.
Je kunt je ook opgeven als donateur. Dan hoef je je adres niet naar mij te sturen.
De winnaar is niet verplicht de volgende sweepstake te organiseren.
Wel wordt van de winnaar verwacht dat hij/zij hier meldt, wat er allemaal voor leuks en lekkers ontvangen is.
Veel plezier!

Deelnemers:
Inge1990
Angelique1303
motherof11
Enitnaj
chris147
Anneleis
Fictivia
Stromend-Water
Berdi48

Donateurs:
Zazoetje.

wingInge1990wing 1 mo ago
jaaaaa
Ik heb jaren genoten van de chocolade, en heb nog stiekem een paar theezakjes voor verwenmomenten.

Dus ik doe graag weer mee!

Ik doe ook graag weer mee.
(Geen chocolade-/thee-voorkeur, ik lust alles)

Ik vind alle soorten chocola en thee lekker!

Voorkeur chocola: melk met hazelnoot, of heel puur (of heel puur met sinaasappel, of heel puur met framboos, of Tony met zeezout en caramel) *bloos*
Qua thee lust ik vrijwel alles, maar geen meloenthee...

Jullie voeren t lijstje aan!

Ik stuur je een PM

Leuk, ik doe graag weer mee :).

Ik ben gek op koffie en chocolade, maar liever geen chocolade waar zeezout aan is toegevoegd. Slecht voor de bloeddruk :).

Ik stuur je een PB

Ik snap nog niet helemaal wat een sweepstake inhoudt, maar ik zie boek, thee en chocolade, alsmede een verrassingselement (welk boek, bijvoorbeeld?) dus ik doe mee :-)

Met thee en chocolade laat ik mij graag verrassen.

Ik doe ook weer mee.
Ik heb een grote voorkeur voor groene of kruiden thee en wat chocola betreft heb ik een voorkeur voor pure of hele pure chocolade, maar voor andere soorten zijn er hier in huis ook altijd wel liefhebbers te vinden dus dan deel ik gewoon :-)

👌

Berdi48 4 wks ago
Leuk!
Ik doe ook graag mee :)

Zazoetje 2 wks ago
Bumb
Nog 1 week!
Wie loot er nog meer mee?

Alle deelnemers hebben als het goed is een PM met het adres van de winnaar, óf de decoy.

Veel plezier met samenstellen van de pakketjes!
Allen reuze bedankt voor het meedoen!

Mijn pakketje gaat vandaag nog op de bus.

Fictivia 6 days ago
Spannend
Ik vind het erg spannend wat ik krijg morgen. Ben net een klein kind, haha. (jeeej.. boek)

Helaas is er niemand thuis, overdag. Normaliter is m'n zoon op dinsdag thuis, maar juist morgen moet hij werken. Waarschijnlijk zullen de buren het pakketje wel voor me in ontvangst nemen, maar het voelt zo onhandig :-)

wingEnitnajwing 6 days ago
RE: Spannend
Fictivia, misschien heb je de loterij niet helemaal begrepen, maar niet iedereen gaat iets krijgen, het is geen swap. Er is 1 winnaar, die heel veel krijgt en 1 afleider, die een pakje van de winnaar krijgt, zodat de winnaar niet meteen weet dat ie de winnaar is....
Dus je krijgt 1 pakje, veel pakjes of geen pakjes...

Ik heb dat ook via een pm geprobeerd uit te leggen maar ik was daar denk ik nog niet duidelijk genoeg in🤔

Fictivia 6 days ago
Oké
Oh, haha.

Nou, dan komt het wel goed, waarschijnlijk. Bedankt :-D

Ik dacht iedereen krijgt wat en één winnaar krijgt extra.

Kom ik net thuis, vraagt mijn lief:wat heb jij allemaal besteld?
4 pakjes in de brievenbus + een niet-thuiskaartje, maar die kan ik pas morgen ophalen.
Heb nog niks geopend, dat ga ik zo op mijn gemak doen, maar wat een feestje, nu al!

Nou, daar gaan we:
Van Zazoetje: een mooie kaart, het boek “De veren van de rabbi” verhalen uit alle windstreken over vriendschap verzameld door Wim van der Zwan. Klinkt intrigerend!
En dan een waaier aan thee: pickwick green lemon (favoriet!), rooibos, bosvruchten en lipton earl grey. En Rittersport melk hele hazelnoot.
Ik bedenk nu al dat ik beter geen chocolade-voorkeuren had kunnen opgeven, want dit is veel te verleidelijk....

Van motherof11: een brief op mooi postpapier, maar liefst 2 boeken van Charlaine Harris: “a fool and his honey” en “poppy done to death”, maar liefst 8 verschillende theetjes van lord nelson: rooibos honing, rooibos karamel, rooibos orange, groene thee met gember-citroen, kruiden-gemberthee, groene thee cranberry, earl grey en “gewoon”. Daar zitten wat intrigerende smaken bij, ik ben benieuwd. En dan nog een reep met melkchocolade caramel-zeezout.

Toen een pakketje van Inge1990: mooi BC kaartje met de opmerking dat de chocola op mijn smaak is aangepast en dat bij de thee vast ook wel iets lekkers zit en de aanbeveling om het bijgevoegde boek vooral verder te laten reizen mocht het niet bevallen. Het boek is van Michael Dibbin “and then you die”. Ben benieuwd, klinkt spannend genoeg.
Een enorme berg thee, waar ik eerst even mee “gememoried” heb: alle smaakjes verzameld en gesorteerd. Maar liefst 13 verschillende smaken en van veel smaken meer dan 1 zakje...(ik vind ineens het door mij samengestelde pakje heel karig, sorry ontvanger): yogi tea detox, women’s energy en chocola (die heb ik echt nog nooit geprobeerd...); lipton yellow label, amarti harmonie thee, clipper chai organic green tea, pickwick green tea coconut en double green, pickwick apple pie, pickwick speculaas (ook nog nooit geproefd, spannend!), twinings english breakfast, culi nair hot&cold brew tea perzik smaak, ah chai vanille smaak (ook nieuw voor mij) en ah winterthee. En dan ook nog 2 repen chocola: melk met caramel zeezout en orange intense. Zucht...mijn heupen 😂

En van Berdi48: een leuke kaart, boek van Jaycee Dugard “Mijn gestolen leven” een waargebeurd verhaal. Ik ben benieuwd! Een prachtige boekenlegger erbij!
En dan een zakje met losse Nederlandse thee (lokaal gekweekt en direct verwerkt) Anne, bloemige groene thee. Die gaat heel binnenkort open! En een Milka reep chocola met hazelnoot...mjam!

Wat een leuke verrassingen, het is of je surprises uitpakt. Mr. E. heeft meegenoten van mijn enthousiasme bij het uitpakken en gaat zeker meegenieten van de chocola en de thee... wat een feest!

Ik geloof dat ik binnenkort een thee-en-chocola -feestje ga geven, iemand zin om te komen?😂

ik vond het ook leuk inderdaad om vooral zo veel mogelijk van mijn 'vreemde' smaken thee in het pakketje te doen. Hopelijk vind je ze lekker :)

Hopelijk is het andere deel al wel gearriveerd...

Ik ben dus de afleider. Leuk! Krijg ik ook wat!
En wel: Heerlijke Merci'tjes in een schattig pakje / 6 zakjes thee: Groene thee met citrus en munt / Darjeeling /Dutch / zwarte thee met ananas en sinaasappel marmelade smaak / zwarte thee met vanille en cola smaak (bijzonder!) / sinaasappel chocola groene thee (ook bijzonder!). Allemaal heerlijk!
En een boek komt ook nog!
Wat een verwennerij!
Dankjewel Enitnaj!

Ik ben dus de afleider. Leuk! Krijg ik ook wat!
En wel: Heerlijke Merci'tjes in een schattig pakje / 6 zakjes thee: Groene thee met citrus en munt / Darjeeling /Dutch / zwarte thee met ananas en sinaasappel marmelade smaak / zwarte thee met vanille en cola smaak (bijzonder!) / sinaasappel chocola groene thee (ook bijzonder!). Allemaal heerlijk!
En een boek komt ook nog!
Wat een verwennerij!
Dankjewel Enitnaj!

Ja, graag gedaan en gefeliciteerd ook 😊Jammer dat het er niet gisteren al was...de andere helft zou ook vandaag moeten arriveren, trouwens.

Het pakketje waar ik gisteren het niet-thuiskaartje voor kreeg zou volgens de track en trace op het afhaalpunt klaarliggen, maar volgens de meneer van het afhaalpunt had ie niet alles binnengekregen 😕
Nu weet ik nog niet van wie het is.
Verder ook niks in de brievenbus vandaag.

Het pakketje waar ik gisteren het niet-thuiskaartje voor kreeg zou volgens de track en trace op het afhaalpunt klaarliggen, maar volgens de meneer van het afhaalpunt had ie niet alles binnengekregen 😕
Nu weet ik nog niet van wie het is.
Verder ook niks in de brievenbus vandaag.

Wat jammer,
Volgens mij moet je mijn pakje nog krijgen? Die heb ik toch op tijd verstuurd... Nouja, dan zit er nog wat in het vat :-)

Mrs Jeffries appeals the verdict!
Dankjewel Enitnaj!!! Een schot in de roos! Ik ben helemaal verzot op Mrs Jeffries!

Mrs Jeffries appeals the verdict!
Dankjewel Enitnaj!!! Een schot in de roos! Ik ben helemaal verzot op Mrs Jeffries!

Fijn! Ik had op je wishlist gespiekt!

Het is van Fictivia!
Een heel mooi pakketje met daarin een mooie kaart met een heel leuk berichtje, een boek met als titel “Groningen, stad, land en letteren”, omdat ze op mijn PC streekgebonden boeken had zien staan, een dwarsligger van Esther Verhoef “Close-up”, een doosje thee van Clipper met haar favoriete smaak (die ik nog niet ken!): Happy Mondays, a little weekday whoosh. Intirgerend! En op de kaart staat dat het ook lekker is op vrijdagmiddag 😉 dus dat zal ik morgenmiddag eens uitproberen! En dan nog een reep dark orange chocola. Wat een verwennerij! Dank je wel.

Van Chris147 het boek “Twee meisjes in het blauw” van Mary Higgins Clark, lekkere kamillethee en rooibos thee en een reep melkchocolade met hazelnoot. Mjammie! Bedankt!

Angelique kwam haar pakje persoonlijk afleveren, helaas was ik er niet en nam Mr. E. de honneurs waar. Wel jammer dat ik je niet heb ontmoet! Een gave kaart, maar liefst 3 boeken: Cecelia Ahern “voor altijd”, Marianne Frederikson “Inge en Mira” en Sophie Kinsella “Aanpakken” (die ken ik al! Leuk boek!), zakjes voor warme chocolademelk (origineel!), een grappig zakje met daarin kersenthee, mangothee, meloenthee, tropical fruitthee en minty morocco, en dan echt een berg pralines met dark chocolat. Mmmm. Heel erg leuk, dank je!

Tot zover de “oogst” van vandaag. Morgen rijden we naar Duitsland voor een concert in Oberhausen, genoeg te snoepen voor onderweg... ben benieuwd of de post al geweest is voor we vertrekken. Anders moet ik tot zaterdagavond wachten. En maandag vertrekken we alweer, voor een midweekje Veluwe. Genoeg leesvoer en lekkers te drinken en snoepen komende week, wat een feest!

(Dit is haast nog leuker dan de BC-benodigdhedenloterij winnen 😊)

Een mooie kaart, met daarbij het boek "Veronika besluit te sterven" van Paulo Coelho (dat wil ik al heel lang lezen, nog nooit gedaan!), Gruss aus dem Garten tee, Erdbeere tee en een soort theepads, zonder verder label, spannend! en een reep 56% cacao met almond & orange, klinkt erg smakelijk!
Dank je wel!

een soort theepads, zonder verder label, spannend!l!

Gekocht op vakantie in Tjechië. Ik heb ze gewoon gebruikt als theezakje. Het is een vruchtenthee, maar welke precies weet ik ook niet meer :)

overigens komt Garten Gruß uit Oostenrijk en de Erdbeer uit Duitsland. Zeer internationaal dus :)

een soort theepads, zonder verder label, spannend!l!

Gekocht op vakantie in Tjechië. Ik heb ze gewoon gebruikt als theezakje. Het is een vruchtenthee, maar welke precies weet ik ook niet meer :)

overigens komt Garten Gruß uit Oostenrijk en de Erdbeer uit Duitsland. Zeer internationaal dus :)

Wat leuk! Ik ben heel benieuwd!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.