OP! Wie wil er een doosje boeken?

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Ik heb teveel...wie wil er een doosje overnemen tegen vergoeding van porto? Het gaat om dozen gemengde boeken, met in elk geval een deel thrillers (afgeschreven boeken, gestickerd en genummerd) en verder kinderboeken etc

Ik wil wel een doosje overnemen tegen vergoeding van de porto.

fijn!

wingInge1990wing 1 mo ago
ja hoor
ik heb alleen nog maar strooigoed wat ik eerst zelf moet lezen, dus dat gaat niet zo rap...

Alhoewel, rapper als ik af en toe doorheb..

In dat geval wil ik wel een doosje van je overnemen en ze (misschien zelfs zonder eigen journal) rap transporteren naar de boekwissel op het station. Ik kan hier nu geen voorraad gebruiken omdat het huis zo leeg mogelijk moet zijn. Dus als ik je op die manier tegen vergoeding van porto kan helpen, dan hoor ik het wel. :-)

Mijn plan inderdaad ook, allemaal toevoer voor de stationswissel ;)

Te veel vraag daar naar boeken, en ondanks dat er een hoop mensen wel ook boeken komen brengen is het bijna niet bij te houden :)

Maar ik vind het erg leuk om er boeken te brengen en toch nog best regelmatig vangstmeldingen te krijgen

Ja, er zijn best wel wat meldingen en het vliegt de kast uit. Ik had dinsdagochtend iets van 15 boeken neergezet, die allemaal in de middag bij naar huis gaan al weer verdwenen waren. De kasten boven waren trouwens ook gruwelijk leeg zag ik op de terugweg, maar daar had ik op heenweg geen tijd voor om langs te gaan.

Ja, er zijn best wel wat meldingen en het vliegt de kast uit. Ik had dinsdagochtend iets van 15 boeken neergezet, die allemaal in de middag bij naar huis gaan al weer verdwenen waren. De kasten boven waren trouwens ook gruwelijk leeg zag ik op de terugweg, maar daar had ik op heenweg geen tijd voor om langs te gaan.

leuk als er meldingen komen, ik krijg er bedroevend weinig de laatste tijd, zeker in aanmerking genomen het altijd boeken dat ik loslaat....ik moet alleen nog even een kartonnen doos opsnorren, de supermarkt had niks meer

de doos naar Anneleis is aangekomen in Amersfoort en wacht op ophalen, de doos voor Ayla Mey gaat vandaag weg, en de doos voor Inge1990 wacht nog op nadere instructies ;o))

Ik kan eventueel wel een doosje ophalen? Of gewoon een stapeltje. Dinsdagmiddag of woensdag ofzo.

ja, ik heb nog wel een doosje! (moet ik wel even een doosje opsnorren)....ik stuur je een PM!

Nog een paar thuis om wat extra te labelen. De trilogie in vier delen van Bray zal ik samengebonden in de Daalsebieb zetten. Grotere kans dat ze tesamen door een liefhebber meegenomen worden.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.