OT kaartjes voor zieke leerling

Forum » Dutch - Nederlands » Parent Thread | Refresh | Search

Sort Options 

ik heb toch maar even iets gekocht en niet uit mijn voorraad geput. Houdt ze van poezen voor zover je weet?

Complete Thread
De dochter van mijn collega en mijn exleerlinge ligt in het ziekenhuis met een kwaadaardige niertumor. Hierdoor mag ze ook geen bezoek ontvangen. Ze wil wel graag veel kaartjes.
Voor wie haar een kaartje wil sturen pm mij
Groeten en bedankt

wingrodespringbalwing 2 mos ago
bump

ik heb toch maar even iets gekocht en niet uit mijn voorraad geput. Houdt ze van poezen voor zover je weet?

Ze heeft thuis een hond en is wel een dierenvriend

Ik stuur je pm

😊

wingrodespringbalwing 2 mos ago
bump

PM gestuurd

PB gestuurd

Ze heeft al massaal veel kaartjes gekregen maar omdat ze er zo n deugd van heeft, vraag ik me af of er nog bcleden een kaartje willen sturen

Ze heeft al massaal veel kaartjes gekregen maar omdat ze er zo n deugd van heeft, vraag ik me af of er nog bcleden een kaartje willen sturen

Zou 't opvallen als er iemand nog een stuurt? - Of misschien kan ik het van de week eens vragen als ik op m'n ex-werk - ook een school - langs ga. Adres heb ik nog... en kaartjes heb ik ook nog wel, moeten ze er alleen maar iets opzetten en tekenen. Ik heb ooit een smàk postzegels gekocht, dus dat kan de pret ook niet drukken. Ik zal m'n best doen hoor.
O ja, misschien morgen op de Kempense meeting. We zijn wel niet met velen, maar...
Heb de hele bubs in m'n "meeting-tas" gestopt. En er is een brievenbus aan 't station, denk ik, vlak bij "den Edelweiss".

oh super :-)

... op de Kempense meeting.
Vanavond bijeenkomst van de 'pitatentclub' - zou goed moeten zijn voor een kleine tien kaartjes. Ze zitten al in m'n handtas!

geweldig, dankjewel.
Haar weg is nog lang... ze is er nog lang niet.
Dus alle kaartjes doen extra veel deugd.

De pitatentmeeting is goed voor een stuk of acht nieuwe kaartjes, de verzending ervan zal zo'n beetje 'gespreid' zijn. Iemand zal in de loop van volgende week een kaartje sturen dat ze zelf heeft gemaakt - 'ik maak zelf 3D-kaartjes', zo leer je mekaar beter kennen, dat wist ik niet.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.