OT: Weekend

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Oef, gelukkig komt er met deze laatste dag van de week een eind aan een drukke periode op het werk. Morgen is het jaarlijkse uitje voor de leden van de vereniging waar ik voor werk en we gaan met zijn allen naar Rotterdam. We gaan op bezoek bij organisaties die wij (financieel) ondersteunen bij hun projecten in de wijk, zoals House of Hope en Samen010.
Daarmee keert de rust op werkgebied voor de komende weken even terug. En dat neem ik gelijk te baat door een vrije maandag aan de rest van mijn weekend te plakken :-).
Zondag en maandag ga ik lekker lezen, een recensie schrijven en het breicafé voorbereiden waarmee ik woensdagmiddag start in het inloophuis in onze wijk.

Fijn weekend allemaal!

Gelukkig geen afspraken of verplichtingen, maar wel heel druk met van allerlei. Er liggen heel veel klusjes voor mijn vrijwilligerswerk en mijn huis is zeg maar heel voorzichtig "niet om door een ringetje te halen". Daar moet figuurlijk de bezem door. Kortom, druk bezig. Tussendoor hoop ik toch wel te lezen!

Prettig weekend gewenst!

En morgen 'weekend' ... :) Huisje schoonmaken en genieten van een goed boek. Eventueel wat knutselen. Als ik het weerbericht moet geloven wordt het morgen bagger weer.
Maandag mag ik weer aan de bak op m'n werk.

Wij hebben een familiefeestje in het westen des lands. We gaan met de camper dus nemen ons bed mee en maken daarna nog een rondje, afhankelijk van het weer, via België en Duitsland weer naar huis .

Goed weekend allen!

Vandaag een dag vol met verplichtingen sporten, interview en we sluiten af met een gezellige meiden avond.
Morgen wassen en andere huishoudelijke taken, huiswerk en veel met de kat knuffelen ( en druppels geven) en dan start maandag de nieuwe werkweek alweer.

Filmfestival in Utrecht. Vanmiddag borrelen en daarna naar een film.
Morgen sporten en rommelen. Ik hoop mijn boek uit te lezen. Aan het boek zelf ligt het niet😄

vanmorgen was er koffie drinken in ons complex in het kader van burendag.
vanmiddag lekker breien en de finale kijken van de great brittisch bakeoff die we opgenomen hebben, daarna denk ik wat lezen.
zondagmiddag gaan we naar een voorstelling van Joris Linssen en Caramba in Bilthoven, lijkt me erg leuk

het laatste deel van mijn wandeling richting Santiago de Compostela in mijn logboek overgenomen. Na de laatste etappes heb ik de zak met kaarten en aantekeningen ongezien in de kast gemikt. Brings back memories! Krijg ook weer kriebels om te gaan, als het hier zou kunnen.....

het laatste deel van mijn wandeling richting Santiago de Compostela in mijn logboek overgenomen. Na de laatste etappes heb ik de zak met kaarten en aantekeningen ongezien in de kast gemikt. Brings back memories! Krijg ook weer kriebels om te gaan, als het hier zou kunnen.....

Dat klinkt al heel positief! Ik zou zo een of meerdere afstanden met je mee willen lopen! Mijn hoofd leegmaken...

Tot hoe ver ben je nu gekomen ?

Tot hoe ver ben je nu gekomen ?

Tot Ervy-le-Châtel , dat ligt vier dagetappes van Vézelay en dat ligt in Bourgondië, net boven de Morvan. Ik heb bijna 900 km gelopen. Voor het laatst in juni 2015...het heeft ook een reden dat het nu moest: ik ga er volgende week zondag over vertellen.....ook spannend.

Ik hoop dat je het nog eens op kan pakken, heb veel pelgrims zien fietsen en lopen afgelopen vakantie, ik loop de law paden in nederland , is voor mij nu nog genoeg, maar wie weet in de toekomst

Ik was de afgelopen week in St Remy les Chevreuse, bij Parijs. Daar waren de biennales mondiales de la reliure, een boekbindwedstrijd. Ongeveer 250 mensen hadden hetzelfde boek gebonden, heel leuk en inspirerend om te zien wat iedereen er van gemaakt had!
Natuurlijk een dag in Parijs geweest en de omgeving van St Remy bezocht, mooi landelijk (het ligt op of bij de GR655). Nu weer thuis, ook fijn.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.