Russisch leren?

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Dag allemaal, daar ben ik weer eens sinds heeeeel lange tijd. Ik woon inmiddels al ruim 6 jaar in Duitsland. Het wordt tijd mijn boekenkast een beetje op te ruimen. Mijn eerste vraag aan jullie is: heeft er iemand belangstelling voor boeken rond het leren van Russisch? Ik heb Nederlandstalige schoolboeken, boeken in het Engels en boeken in het Russisch. Ook grammaticaboeken. Of is er een OBCD Slavische Talen waar ik (een deel van) de boeken kwijt kan? Ik hoor graag van jullie, ook als je wilt weten welke boeken precies.

Het Russisch ligt denk ik een beetje moeilijk, maar Engels kan je hier altijd wel kwijt. Misschien kan je net als carola1973 een doosje Engelse boeken verloten, dan ben je meteen een doosje kwijt, als je dat wilt.

En aan mij kun je de leerboeken helaas ook niet kwijt. Ik ben nu mijn Tsjechisch aan het ophalen (na 25 jaar onbruik) en dat is uitdagend genoeg!

Ik ga eens kijken wat ik aan Engelse boeken over heb. Gaat even duren want we hebben nu een gast op de verdieping waar de boeken staan. Maar ik meld me weer!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.