Baantjer

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
wingAaltsjewing 1 mo ago
Baantjer
Iemand nog op zoek naar een bepaald deel van de serie?
Ik krijg binnenkort een hele bubs van iemand die zijn verzameling weg doet.

Ik zoek nog nr. 40 en nrs. 71 t/m 78 van de Baantjer boeken.
Van Baantjer een De Waal zoek ik nog nrs. 7 t/m 12.
Van Baantjer Inc. heb ik niets en van de overige heb ik het grootste deel nog niet.

Zie maar waar je kwijt wilt. Ik zoek rustig verder bij de kringloop 😊

Van Baantjer Inc. heb ik niets en van de overige heb ik het grootste deel nog niet.

ik vind het leuk om mee te zoeken als je wilt, als jij je wishlist up to date houdt gaat dat wel lukken....hoeveel wil je max besteden aan een boek?

ik vind het leuk om mee te zoeken als je wilt, als jij je wishlist up to date houdt gaat dat wel lukken....hoeveel wil je max besteden aan een boek?

Ga ik mee bezig. Er staat er nu niks op, omdat ik deze boeken liever voor mezelf wil houden en niet als BCboek.
Ik betaal meestal voor Baantjers tussen de 1 en 2 euro. De nieuwere zullen wel iets duurder zijn. Tot 3 euro is geen probleem.

Dank je CC 🥰

I😊

Ga ik mee bezig. Er staat er nu niks op, omdat ik deze boeken liever voor mezelf wil houden en niet als BCboek.
Ik betaal meestal voor Baantjers tussen de 1 en 2 euro. De nieuwere zullen wel iets duurder zijn. Tot 3 euro is geen probleem.

Dank je CC 🥰

snap ik! ik registreer zelf tegenwoordig alles, ook om doublures bij de aanschaf te voorkomen. je kan er met potlood een nummer inzetten en je collectie op PC.

Ik ga morgen even voor je kijken.

Ik ga morgen even voor je kijken.

Dank je wel 🥰

wil je ook ex-bieb exemplaren?

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.