Behalve dat ze op slot stonden, waren ze redelijk gevuld.
Kast beneden bij de piano was open, lagen 5 of 6 boeken in. Had beter daar de boeken achter kunnen laten.
Voor wie ik morgen ga zien: tot morgen ;)
Forum » Dutch - Nederlands » Parent Thread | Refresh | Search
Omdat ik even snel langspiep heb ik in navolging van de eerste zone nu een tweede zone aangemaakt: StationsBoekwissel beneden.
Prima, zal ik hem even als OBCZ markeren. Wil je graag dat Inge1990 beheerder is?
om deze door te verkopen.
Weten we dat zeker? Ik dacht dat dat nog steeds niet bekend is. (Al ligt het wel voor de hand.)
Boeken lezen deed ik sowieso al met liefde :)
@Inge1990
De roep van boeken is inderdaad sterk.. Altijd als ik naar een kringloopwinkel ga, dan kan het niet anders dan dat ik een stapeltje boeken meeneem. Hoe hard ik ook mijn best doe om de roep der boeken te weerstaan, haha
Maar anders iemand interesse in een minimeet in de avonduren?
Boven, bij de iets meer gevulde maar toch vrij lege boekenkast. Dit keer met een kleinere AH-tas. Schijtebroek dat ik ben durfde ik niets te zeggen. Lange jas vanwege het weer ingeruild voor een korte bruinleren jas. Zelfde puntschoenen. Altijd die puntschoenen. 🙄
Zucht.
Boven, bij de iets meer gevulde maar toch vrij lege boekenkast. Dit keer met een kleinere AH-tas. Schijtebroek dat ik ben durfde ik niets te zeggen. Lange jas vanwege het weer ingeruild voor een korte bruinleren jas. Zelfde puntschoenen. Altijd die puntschoenen. 🙄
Zucht.
😂😂zo grappig geschreven.
Beneden bij de Boekwissel durft hij niet. Te druk.
Zucht.
😂😂zo grappig geschreven.
Dat denk ik ook. Bovendien ligt daar niet heel veel om te roven. Boven een paar post-its plakken: Aan meneer met krulletjes, bril, leren jas en puntschoenen: probeer het anders beneden even, dat is spannender. 😂
Zucht.
😂😂zo grappig geschreven.
Dat denk ik ook. Bovendien ligt daar niet heel veel om te roven. Boven een paar post-its plakken: Aan meneer met krulletjes, bril, leren jas en puntschoenen: probeer het anders beneden even, dat is spannender. 😂
ik ben er brutaal genoeg voor om het vanavond te doen hoor :)
De ene was helemaal overgenomen door kinderzwerfboek met iets van 10 kinderzwerfboeken, de tweede bevatte alleen DVD's en de derde bij de piano had alleen liggende boeken.
Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.