OT: Weekend

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Zaterdag tijd om weer eens naar OBCZ Vaarderhoogt te gaan om de boekenkast te spekken. Ik heb weer 2 shoppers geregistreerd klaarstaan! Verder ligt het in de bedoeling dat we naar de film 'Wad' gaan rond het middaguur, maar dat hangt er vanaf of Mr. J. op tijd klaar is met zijn werk :-).
Zondag zijn we de hele dag in Helmond voor een dag taichi-les en een instructeursbijeenkomst.
En ja, dan is het alweer voorbij.

Fijn weekend allemaal!

Vandaag op en neer geweest naar Bilthoven en Oudewater om matrassen om te ruilen en wat spullen naar de garage daar te brengen.
Morgenvroeg zorgen dat het huis fotowaardig wordt voor Funda, dat wil zeggen dat er een bijna lege keuken moet zijn, er nergens meer persoonlijke foto's mogen hangen of staan, de vensterbanken moeten leeg en de vloer moet zo leeg mogelijk zijn(dus de stapeltjes boeken in mijn huiskamer moeten weg). Woensdag komen ze nl foto's maken. In de middag naar Bilthoven om op te passen op onze kleinzonen (er gaat meteen weer een volle wagen mee voor in de garage) en we blijven daar ook slapen. Tussendoor wat breien en lezen.

Vandaag op en neer geweest naar Bilthoven en Oudewater om matrassen om te ruilen en wat spullen naar de garage daar te brengen.
Morgenvroeg zorgen dat het huis fotowaardig wordt voor Funda, dat wil zeggen dat er een bijna lege keuken moet zijn, er nergens meer persoonlijke foto's mogen hangen of staan, de vensterbanken moeten leeg en de vloer moet zo leeg mogelijk zijn(dus de stapeltjes boeken in mijn huiskamer moeten weg). Woensdag komen ze nl foto's maken. In de middag naar Bilthoven om op te passen op onze kleinzonen (er gaat meteen weer een volle wagen mee voor in de garage) en we blijven daar ook slapen. Tussendoor wat breien en lezen.

Nu gaat het plots snel, he :)

En morgen verjaardag van pa vieren. Hij is afgelopen donderdag 70 geworden, en dat vieren we met familie en vrienden met een high tea in een restaurant.
:)
Maandag mag ik weer aan de bak op m'n werk ... Gelukkig dinsdag uitslapen en sinterklaas inkopen doen (tijd gaat snel) ...

Gisteren naar Amsterdam geweest voor een concert in het BIMhuis. Prachtig!
Verder hoef ik dit weekend helemaal NIETS en dat is erg fijn. Al ruim anderhalve week gammel door een niet-doorzettende verkoudheid, dus een beetje rust is heerlijk! Lekker lezen in flubberkleren :-)

Jullie ook allemaal een fijn weekend!

Gisteravond naar een toneelvoorstelling in Amsterdam geweest. Een collega speelde in The Importance of Being Earnest van Oscar Wilde. Geweldig! Verder dit weekend zo weinig mogelijk. Drukke tijden achter de rug met logés, kind dat boekbespreking moest houden naast een berg ander huiswerk, dus nu lekker uitrusten. Goed weekend allemaal!

Gisteravond heb ik, met het orkest waar ik in speel, een concert gegeven ihkv het jubileum van een collega- muzikant die tijdens zijn jubileumjaar geld ophaalt voor kinderfonds mamas. Het was een leuk concert, en nog leuker was dat er een flink bedrag is binnengekomen.

Zojuist ben ik bij een lezing over de tekeningen van da Vinci geweest. Heel interessant.

Morgen is de boekkunstbeurs in Leiden. Na lang dubben besloten om toch te gaan, vooral omdat ik behoefte heb aan perkament. Prachtig materiaal maar niet zo makkelijk te verwerven en op de beurs komen ook een aantal buitenlandse leveranciers.

lekker een stukje gefietst en verder wat gelezen en geborduurd. Heerlijk de rust daar. Voor het eerst hen ik er alleen geslapen. Mr.oehoeboeroe was zaterdag nog aan het werk en ik wilde er vrijdagavond al zijn. Dus, met de trein en de bus en in het donker met behulp van een zaklampje naar ons eigen domein. Vanmiddag al teruggekomen omdat we vanavond naar een voorstelling gaan: toon tellegen en het wisselend toonkwartet, daar heb ik wel zin in :-)

Dus, met de trein en de bus en in het donker met behulp van een zaklampje naar ons eigen domein

Lol, stadsmens wordt buitenmens.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.