NS Publieksprijs - stemoproep

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Er kan weer gestemd worden voor de NS Publieksprijs! Gaan jullie dat allemaal doen? En dan bij voorkeur via onderstaande link? Want dat is de link van mijn leesclub die in de plaats is gekomen van de kernjury. Dankjewel!

https://www.nspublieksprijs.nl/---/616ec43e669a4abb5ba7a85f7cf82d82b5400dd3

Gedaan.
Succes!

Gedaan.
Succes!

Dankjewel!

Ik heb ook gestemd maar niet op een boek dat hier tussen staat ;-)
Succes!

Ik heb ook gestemd maar niet op een boek dat hier tussen staat ;-)
Succes!

Dankjewel! Ik moet zelf nog stemmen, maar twijfel nog... mag ik weten waarop je hebt gestemd?

Dankjewel! Ik moet zelf nog stemmen, maar twijfel nog... mag ik weten waarop je hebt gestemd?

natuurlijk: Murat Isik - Wees onzichtbaar. Onbegrijpelijk dat dit boek niet hier tussen stond!

natuurlijk: Murat Isik - Wees onzichtbaar. Onbegrijpelijk dat dit boek niet hier tussen stond!

dat is een goed idee :-) Ik heb geen van de boeken die genomineerd zijn gelezen, dus vind dat ik geen keuze kon maken. Ik wilde al overslaan dit jaar, maar op murat isik kan ik natuurlijk wel stemmen. Daar heb ik erg van genoten!

ik zal via jouw link stemmen zijdewerkster, maar ik snap niets van de leesclub die in de plaats van de kernjury is gekomen! Leg je dat nog uit?

dat is een goed idee :-) Ik heb geen van de boeken die genomineerd zijn gelezen, dus vind dat ik geen keuze kon maken. Ik wilde al overslaan dit jaar, maar op murat isik kan ik natuurlijk wel stemmen. Daar heb ik erg van genoten!

ik zal via jouw link stemmen zijdewerkster, maar ik snap niets van de leesclub die in de plaats van de kernjury is gekomen! Leg je dat nog uit?

Natuurlijk! Volgens mij komt het eigenlijk op hetzelfde neer, alleen ben je nu niet alleen. Er zijn 100 mensen geselecteerd die deel uit maken van de leesclub. Die 100 mensen zijn weer verdeeld in 10 leesclubs, waarvan ik in Leesclub 9 (omgedoopt tot Perron 9, zit. Ik heb er dus nu 9 nieuwe leesvrienden bij, die ik tot woensdag nog niet eerder gezien had en zelfs geen naam van wist.

Wij hebben tijdens de avond waarop de genomineerde boeken bekend werden gemaakt kennis gemaakt met elkaar en wilde, woeste, grootse, geweldige plannen gemaakt om met onze leesclub zo veel mogelijk mensen te bereiken en ze op te roepen te stemmen.
Per leesclub kregen we een link die we kunnen gebruiken om mensen te laten stemmen.
De mensen die stemmen maken kans op een jaar lang gratis treinreizen én boeken. De leesclub die de meeste stemmen binnen haalt krijgt ook een jaar lang gratis boeken (een boek per maand, max 20 euro). Dus dat is voor ons de motivatie om stemmen te werven.

Het leuke is dat we het samen doen, de stemmen werven, en elkaar zo op ideeën brengen voor leuke acties. Wat ik begreep was dat de kernjuryleden ook stemoproepers waren, maar dan allemaal alleen. Dit is wel gezellig, we appen ons suf met ideeën en foto’s (en we zijn las 2 dagen bezig en hebben nog een maand te gaan).

Is het zo een beetje duidelijk? We komen dus niet bij elkaar om samen te lezen, maar lezen zelf alle boeken (voor zover nog niet gelezen) en laten elkaar weten wat we vinden en hoe we de boeken kunnen promoten, maar ook eigen voorkeur als Isik. Want daar had ik ook op gehoopt en gerekend.

Daar begrijp ik dis ook niks van.
Ik vond die van Esther Verhoef ook erg mooi. Maar ben nu bezig in dat boem van Griet... eens kijken of dat wat is!

wingEnitnajwing 2 mos ago
Gedaan!

De genomineerde boeken vond ik maar zo-zo. Mijn stem is ook naar "Wees onzichtbaar" gegaan. dankzij dit draadje!

Dankjewel!

Ik heb ook via jouw link gestemd, en ook op Murat Isik :-)

Ik heb ook via jouw link gestemd, en ook op Murat Isik :-)

Top! Dankjewel!

Dankjewel!

voordat ik je link zag. Ik heb op het boek van Griet gestemd. Vind het wel vreemd dat ze in de regels zeggen dat alleen fictie mee mag doen, en vervolgens staat het boek van Astrid Holleeder er tussen wat meer memoire/autobiografisch is. Vind ik dan niet echt fictie...(of ik snap de genres niet :P)

Geeft niet hoor.

Holleeder mag wel omdat het verhalend is ofzo geloof ik. Niet alleen een boek met feiten.

Even een upje en update:
Mijn stemgroep staat inmiddels op de derde plek, maar alleen de eerste plak mag naar DWDD en mag een jaar lang boeken uitzoeken.
Dus... we kunnen nog wat (veel) stemmen gebruiken!
Heb je nog niet gestemd en wil je mij helpen, stem dan via https://www.nspublieksprijs.nl/---/616ec43e669a4abb5ba7a85f7cf82d82b5400dd3

Dankjewel!!

Ik heb ook gestemd!

Dankjewel!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.