13-10: Wat lezen we nu het deze week eindelijk "herfst" wordt?

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Ik ben zelf voor mijn kunst-leesclubje bezig aan "De complete en compacte biografie van Van Gogh" van Julian Bell. "Moet" maandag uit zijn.

In De zusjes Concannon-trilogie van Nora Roberts. Maar inmiddels wel aangekomen bij deel twee Geboren in ijs. Wel lekker dat deel twee doorgaat waar deel één was geëindigd.

In De zusjes Concannon-trilogie van Nora Roberts. Maar inmiddels wel aangekomen bij deel twee Geboren in ijs. Wel lekker dat deel twee doorgaat waar deel één was geëindigd.

Heerlijke boeken!

Heerlijke boeken!

Zeker heerlijk, lezen makkelijk weg . Mag ze graag lezen de trilogieën van Nora Roberts. Best jammer dat ik vandaag net voor zessen de laatste pagina omgeslagen heb.

Heerlijke boeken!

Zeker heerlijk, lezen makkelijk weg . Mag ze graag lezen de trilogieën van Nora Roberts. Best jammer dat ik vandaag net voor zessen de laatste pagina omgeslagen heb.

Gelukkig heeft Nora flink doorgeschreven, dus je kunt vast nog vooruit :-)

Dodenrit van Lisa Gardner eindelijk uitgelezen gisteravond.
Dit weekend aan een nieuw boek beginnen: Uit het niets van Atie Vogelenzang.

Beetje flauw, ben beter van haar gewend.

Het is dan ook vrij dik.

Als tegenwicht lees ik af en toe een gedicht uit een (voor mij) nieuwe bundel van Rumi. Uit de 13e eeuw, prachtig toch?

Het is dan ook vrij dik.

Als tegenwicht lees ik af en toe een gedicht uit een (voor mij) nieuwe bundel van Rumi. Uit de 13e eeuw, prachtig toch?

Ja, prachtig!

De leden kunnen zeggen wat ze willen, het is wel een typisch iiwi boek!

Ik lees Het gouden paviljoen van Yukio Mishima. Het gaat over een stotterende priesterstudent en zijn relatie tot de tempel en tot het leven. Ik vind het mooi.

Als dwarsliggertje heb ik Zeemeermin van Camilla Läckerg nog onderhanden. Het zit goed in elkaar maar een thriller vind ik het niet echt.

Voor de leesclub moet ik gaan beginnen in Les morts van Sartre maar dat boek ziet er, door de ellenlange lappen tekst weinig uitnodigend uit....

Simone van der vlugt.
Weer zin in een thriller.

Ik heb net tijdens het brood kneden en afwassen geluisterd naar Outlander van Diana Gabaldon. Dat is een boek van 32 uur, dus dat duurt even. Onderweg in de trein lees ik Sixty days and counting van Kim Stanley Robinson, dat is deel drie uit een trilogie over plotselinge en hevige klimaatverandering in de VS. En op het nachtkastje ligt nog steeds de His dark materials trilogie van Philip Pullman, ik ben nu halverwege boek 2.

Ik lees De laatste wens van Andrzej Sapkowski, het eerste deel van de Witcher serie. Daarnaast lees ik De kat die naar het vogeltje lachte van Lilian Braun.

van Chris de Stoop over de teloorgang van de Wase polders. Prachtig !

Flessenpost van Pia de Jong. Schrijfster en echtgenote van Robbert Dijkgraaf vertelt in columns over haar leven in Princeton USA.

…….. begonnen in "Zusjes" van Lori Lansens. Veel belovend!
Op de bedrand ligt nu "Diepe aarde" van Maria Vlaar. Verhalen, dus goed voor het slapen gaan.

Erg van genoten!

en andere mooie bloemen in de berm...met wat paddenstoelen, dat dan weer wel, en wat gevallen blad. En vanmorgen mist, hoera zou ik bijna zeggen :-)

Maar ik lees de laatste 100 bladzijdes van Zafon (eindelijk, wat een dikke pil...) en voor mijn leeskring "Harnas van hansaplast" van Charlotte Mutsaers (net begonnen, mooi!)

Edit: Zafon is eindelijk uit! En Mutsaers leest niet gemakkelijk, ben benieuwd of ik het op tijd uit krijg...

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.