OT: Weekend!

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Vandaag een trieste dag: afgelopen zondag is weer een schoonzus van me overleden aan die rottige kanker en vandaag is de crematie. Het contact met mijn broer en zijn gezin is al jaren non-existent; toch komt dit nieuws hard aan. Veel herinneringen, veel reflectie. Vandaag gaan we afscheid nemen en hopen dat mijn broer uit onze aanwezigheid toch ook troost kan putten.
Verder heb ik dit weekend weinig op stapel staan. Ik ben heel hard bezig mijn nog te lezen stapel boeken te verminderen; helaas niet door ze te lezen maar door ze ongelezen verder te laten reizen. Het blijft schiften en keuzes maken maar langzamerhand is de hoogste top afgegraven. Op den duur wil ik maximaal 2 boekenplanken met nog te lezen boeken hebben staan (dat zijn nu 2 hele boekenkasten.......). Er is dus nog werk aan de winkel :-).

Fijn weekend allemaal!

Vandaag gaan we afscheid nemen

Heel veel sterkte op deze moeilijke dag.

Vandaag een trieste dag: afgelopen zondag is weer een schoonzus van me overleden aan die rottige kanker en vandaag is de crematie. Het contact met mijn broer en zijn gezin is al jaren non-existent; toch komt dit nieuws hard aan. Veel herinneringen, veel reflectie. Vandaag gaan we afscheid nemen en hopen dat mijn broer uit onze aanwezigheid toch ook troost kan putten.

Veel sterkte gewenst vandaag!

rouwen moet ook voor jou vreemd zijn in deze situatie. Veel sterkte daarmee.

ik ben weer aardig opgeknapt. Vandaag voor het eerst even naar buiten geweest voor wat boodschappen. Morgen met een vriendin naar het centraal museum in utrecht. En zondag of maandag naar mama-oehoeboeroe. Verder geen plannen, maar dit lijkt me wel genoeg. Beetje bijkomen kan vast geen kwaad.

Gisteren leuke avond gehad met vrienden die kwamen eten. Lekker én gezellig!
Vandaag lekker helemaal niets, tenminste ...... ik wil nu eindelijk de twee boeken waarin ik al tijden bezig ben uit krijgen!
Morgen wandelen, start van boekje "Wandelen buiten de binnenstad van Amsterdam", we lopen van het Weesperplein naar de Arena, 19 km.

Allemaal een goed weekend!

Joanazinha, hoop dat je gisteren goed afscheid hebt kunnen nemen van je schoonzus. Verschrikkelijke om zo iedereen te verliezen aan die ziekte.
Ik ben gisteren begonnen met de maandelijkse meeting en die was erg gezellig. Vandaag staat de tv weer aan voor het schaatsen en tussendoor ben ik aan het registreren en plakken. Verder dadelijk nog wat boodschappen doen. Voor morgen staat er niets op het programma, dus hoop ik mijn boek uit te kunnen lezen.

mijn vriendin had problemen met de trein, dus we hebben ons uitje een week uitgesteld. Nu ga ik vanmiddag naar het tropenmuseum, dat er vorige week niet van gekomen is omdat ik ziek was. Morgen naar mama-oehoeboeroe en maandag lekker nog een beetje bijkomen tot ik weer aan het werk ga dinsdag.

bij mij is het ook een rustig weekend.

Wat huishoudelijk werk, want boeken registreren wat lezen en straks richting het zonnige zuiden om bij vrienden te eten en spelletjes te spelen.

Ik heb er nu al zin in :)

Morgen weer een rustige dag wat opruimen en mij nieuwe boeken in de kast zetten. Al gaat dat misschien wat passen en meten worden.. Oeps...

En mijn natuurlijk mijn nieuwe boeken in de grabbelpot mikken en meteen voor een nieuw boek grabbelen.

Vanmorgen gesport, vanmiddag erwtensoep koken en dat eten we bij voetbal op tv.
Morgen klompenpad lopen in Leuvenheim en daarna lunchen in Dieren. Leuk om weer eens terug te gaan naar de omgeving waar we gewoond hebben.

Is ook best rustig. Ik zou vanmorgen een vogelexcursie hebben maar die is afgelast ivm de kou. Vanavond nog wel iets natuurlijks: de wilde stad.

Verder met boeken bezig.

Dus nu eindelijk op de bank met erg zere voeten en een glas wijn voor m’n neus (heb ik wel verdiend, vind ik). Morgen lekker op de bank bij broer en schoonzus voor de verjaardag van schoonzus.
Maandag weer wassen draaien en huishouden.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.