aktie: 'geef een boek kado'

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
https://rsnijders.info/---/geef-een-boek-cadeau-ronja/

ik heb er net twee gekocht (één voor mezelf en één om te crossen) en toen kreeg ik er nog één gratis :-) Die kan ik dus ook mooi crossen! Overigens komt er in april een soortgelijke aktie maar dan met een prentenboek :-) Ik heb er vast één besteld!

edit: stomme typfout, waardoor er opeens ook heel iets anders stond!

Is een heel leuk boek! En de film is ook super. Zo lekker Zweeds...

Is een heel leuk boek! En de film is ook super. Zo lekker Zweeds...

Ik herinner me nog dat we die film gezien hebben met de klas in het vijfde leerjaar. Dan moet ik dus 10 geweest zijn. En ik kan me er zelfs na 22 jaar nog stukken uit herinneren!

Leuk, ga vandaag even langs de boekhandel.

Op een van de scholen waar ik voor mijn werk kom werden een week of twee geleden opnames gemaakt voor de promotie van deze actie :)

Huptweedrie naar Nederland dus voor het einde van de maand.
Ik dacht dat Ronja in m'n boekenkast stond - zo denken de ketters, maar zij dolen, zou mijn moeder gezegd hebben.
Vraag me af waar het boek gebleven is, want ik zie het ook niet in mijn "onderweggen", en ik ben er zeker van dat ik het ooit gehad heb. Waarschijnlijk weggegeven/uitgeleend voor ik van BookCrossing had gehoord...

Hopelijk hebben ze het ook in van die kleine winkels, Brunawinkels of zo. Kan iemand me daaromtrent geruststellen?

Ik probeer morgen in Baarle. Hopelijk hèbben ze 't bij Bruna... en zijn ze niet allemaal uitverkocht, want dat zou natuurlijk ook wel eens kunnen...

Ik probeer morgen in Baarle. Hopelijk hèbben ze 't bij Bruna... en zijn ze niet allemaal uitverkocht, want dat zou natuurlijk ook wel eens kunnen...

Ik heb ze afgelopen weekend hier nog bij de Bruna zien liggen. Dus mocht het niet lukken geef dan even een seintje, dan ga ik voor je op pad.

Ik heb ze afgelopen weekend hier nog bij de Bruna zien liggen. Dus mocht het niet lukken geef dan even een seintje, dan ga ik voor je op pad.

Dankjewel voor het aanbod, maar het is niet nodig!!!
Stuk of tien in de etalage, zeker stuk of veertig nog in een speciaal rek, plus nog een handvol aan de kassa.
Ik heb twee Ronja's meegenomen!!!

Ik koop er sowieso een voor mijn buurtgenootje die haar kater (!) Ronja genoemd heeft naar dit boek;-)

The Read shop in Etten Leur, daar lag ook nog een flinke stapel op de toonbank!

Altijd leuk ook voor het crossen

Is de titel van het prentenboek wat je in april voor 2 euro kunt kopen.
Ik heb er 90 besteld. Alvast een leuk Sinterklaascadeau voor de kinderopvang. Veel leuker dan een waardeloos speeltje voor die prijs.

Dat is een heel goed idee Aaltsje. Wat krijg je nu nog voor twee euro. Prullaria (brol, zeggen wij).

En wat een schattige titel. Weet nu al dat ik het ga halen!!!

Ik heb er 90 besteld. Alvast een leuk Sinterklaascadeau voor de kinderopvang. Veel leuker dan een waardeloos speeltje voor die prijs.

Goed idee! Zo'n leuk boek!

topidee :-)

Ik heb de tip net doorgegeven aan mijn dochter, zij werkt ook op een kinderdagverblijf.

te laat :'(

Ronja de Roversdochter gisteren uit gelezen, gaat nu naar mijn ouders waar de kinderen van mijn zus het boek tzt kunnen lezen.

Hier kregen alle kinderen van basisschool leeftijd een bon van de gemeente dat ze het boek op konden halen bij de boekhandel. Die van ons hebben het mooie verhaal ook opgehaald :-)

Hier kregen alle kinderen van basisschool leeftijd een bon van de gemeente dat ze het boek op konden halen bij de boekhandel. Die van ons hebben het mooie verhaal ook opgehaald :-)

wat een goed idee!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.