Nieuwe OBCZ/minibieb in Deventer!

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Mijn minibieb /OBCZ/kinderzwerfboekstation is klaar! Jullie zijn uiteraard zeer welkom om boeken te komen ruilen/brengen/halen/lenen :)

Dit is wat er nu in staat: http://www.bookcrossing.com/---/831165

En er is ook een facebookpagina: fb.me/minibiebvogelslag

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen!

Van Harte Gefeliciteerd.
Lang zal je leven :-)
Heel veel succes.

Gefeliciteerd, dat er maar veel gebruik van gemaakt mag worden.

Berdi48 9 mos ago
Dank!
Zag net dat het eerste boek al meegenomen is, erg leuk en ook best snel :)

en wie weet ook veel melders :-)

Leuk! Veel plezier ervan

Zelfs al 2 kookboeken en 1 kinderboek meegenomen. En er zit nu een sensor op de deur waarmee ik een berichtje op mijn telefoon krijg als iemand het deurtje opendoet... beetje fout misschien maar wel erg leuk!

Zelfs al 2 kookboeken en 1 kinderboek meegenomen. En er zit nu een sensor op de deur waarmee ik een berichtje op mijn telefoon krijg als iemand het deurtje opendoet... beetje fout misschien maar wel erg leuk!

Ik moet hier om lachen, maar ook wel leuk. Ik ben ook altijd nieuwsgierig wie er staat. Soms ben ik boven en als ik dan mensenior hoor zeggen dat is een leuk boek ofzoiets dan wil ik zo graag kijken

Jaaa, heel herkenbaar! Gisteren was ik de hele dag thuis en zit dan toch steeds te kijken of er iemand bij de bieb staat. Moet me echt inhouden om niet meteen te gaan kijken welke boeken ze hebben meegenomen of achtergelaten. Vandaag gewerkt en 1 melding dat het deurtje open is geweest, ben benieuwd!! echt een beetje verslavend haha

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.