Nog steeds geen meldingen van boeken,

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Ik krijg nog steeds geen meldingen van boeken. Hebben jullie dat ook?

wingMoemwing 10 mos ago
Dat klopt
Dat is nog niet gerepareerd, helaas.

bloedengel 10 mos ago
Ik
Heb 'van armoe' vleugeltjes gekocht. Wel zo goed voor bookcrossing :) maar spijtig want we zeggen dat iemand het boek kan volgen door zich lid te maken en nu is dat niet waar.

wingMoemwing 10 mos ago
RE: Ik
spijtig want we zeggen dat iemand het boek kan volgen door zich lid te maken en nu is dat niet waar.

Heel letterlijk genomen wel: als je maar 1 boek op je plankje bent, kun je dat gemakkelijk volgen door erop te klikken en naar eventuele boekberichten te kijken. Zijn het er meer, dan is dat meer werk, maar niet onmogelijk.
Wat niet wil zeggen dat het niet belangrijk is om deze funktie weer aan de praat te krijgen, natuurlijk...

wingHendrickjewing 10 mos ago
RE: RE: Ik
spijtig want we zeggen dat iemand het boek kan volgen door zich lid te maken en nu is dat niet waar.

Heel letterlijk genomen wel: als je maar 1 boek op je plankje bent, kun je dat gemakkelijk volgen door erop te klikken en naar eventuele boekberichten te kijken. Zijn het er meer, dan is dat meer werk, maar niet onmogelijk.
Wat niet wil zeggen dat het niet belangrijk is om deze funktie weer aan de praat te krijgen, natuurlijk...

Bedankt voor de tip! Het is erg saai als je een stuk of 30 boeken hebt losgelaten tijdens de Nieuwjaarsmeeting en geen enkel JEtje krijgt...

wingInge1990wing 10 mos ago
RE: Ik
Ik vond het al zo stil. Denk dat ik ook maar vleugels neem. Wel zo leuk. Straks eens naar kijken

wingoehoeboeroewing 10 mos ago
RE: RE: Ik
Ik vond het al zo stil. Denk dat ik ook maar vleugels neem. Wel zo leuk. Straks eens naar kijken

die vleugeltjes zijn inmiddels al gelukt zo te zien :-)

die vleugeltjes zijn inmiddels al gelukt zo te zien :-)

zeker moest even moet verzamelen om uit mijn bed te kruipen. Helaas is hoe ik gisteren klonk alleen maar verergert dus heb me maar ziek gemeld (waar ik echt een mega hekel aan heb) en vrienden van mij zijn me naar de huisarts aan het pushen.

zeker moest even moet verzamelen om uit mijn bed te kruipen. Helaas is hoe ik gisteren klonk alleen maar verergert dus heb me maar ziek gemeld (waar ik echt een mega hekel aan heb) en vrienden van mij zijn me naar de huisarts aan het pushen.

nou zeg, sterkte!

omdat er geen mails doorkomen. Vind ik niet erg, hoor, want dat doe ik geregeld wel. Maar dat mailtje krijgen is wel altijd zo leuk, toch altijd een kleine adrenalinerush! ;-) In ieder geval fijn dat ze ermee bezig zijn.

moet je het wel zo instellen dat je individuele berichten krijgt en niet eens per dag, want dat werkt ook niet. Hetzelfde geldt voor loslaatberichten.

moet je het wel zo instellen dat je individuele berichten krijgt en niet eens per dag, want dat werkt ook niet. Hetzelfde geldt voor loslaatberichten.

Goed dat je het zegt, dat heb ik dus maar gedaan :)

krijg je de boeken met de laatste melding bovenaan in de lijst. Maar ook dat is een wings-feature.

want ik wil toch wel emails ontvangen. En kan ik gelijk mijn release locaties opschonen, want die lijst wordt ook maar langer en langer.

Het is ondertussen al twee weken geleden dat ik deze discussie begon. Maar ik krijg nog steeds geen meldingen van vangsten. Dus mijn vraag is hoe lang duurt het nog voor ze dit hebben opgelost?

mijn vraag is hoe lang duurt het nog voor ze dit hebben opgelost?

Daar is bij dit soort dingen nooit een antwoord op. Ardik zal er eerst achter moeten komen wat er nou precies fout gaat en dat is hem nog niet gelukt. Hij heeft ook niet veel tijd gehad om er achteraan te gaan.

Het is ondertussen al twee weken geleden dat ik deze discussie begon. Maar ik krijg nog steeds geen meldingen van vangsten. Dus mijn vraag is hoe lang duurt het nog voor ze dit hebben opgelost?

Er komt dinsdag een serverupgrade aan dus ik denk dat ze het vooral daar nu druk mee hebben. Vergeet ook niet dat Bookcrossing deels op vrijwilligers draait.

Vergeet ook niet dat Bookcrossing deels op vrijwilligers draait.

ik denk zelfs grotendeels. En iedereen kan er ook gratis gebruik van maken, dus veel budget zal er ook niet zijn ben ik bang.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.