TIKKERTJE TAG: maart - gezocht o.a. Renate Dorrestein!

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
>>MISSCHIEN DAT DIT SPELLETJE weer meer succes krijgt nu we goedkoper kunnen gaan versturen via SANDD?<<

Het is alweer december, dus een nieuwe maand, nieuwe kansen op het boek van jouw wishlist!

(tekst gekopieerd van eerdere draadjes)
Kleine uitleg voor nieuwe belangstellenden:
Als je iets beschikbaar hebt van het wensenlijstje van degene die 'bovenaan' staat, dan bied je het hier aan en verstuur je het boek (als je voorstel geaccepteerd is). Of je geeft het door bij een meeting, dat kan ook.

Daarna komt jouw naam bovenaan en maak je zelf kans op iets van je wishlist :-)!!

diegene die nog getikt mag worden, is Bloedengel. Ik kan haar tikken met:
Pluk een roos, de derde van M.J. Arlidge, in het Nederlands
Suikerdood van Unni Lindell

of
(zoals Bloedengel zelf aangaf)
ik kan namens haar Smitjes tikken met De vrouw in de spiegel van Kim Moelands

wingbloedengelwing 11 mos ago
Tik
Smitjes dan maar, vind ik leuk !

wingbloedengelwing 11 mos ago
Dus cc
Mag / is te tikken...

Mag / is te tikken...

en dat mag ook met bookcrossstickers of een kabelbreinaald.

een kabelbreinaald, een rondbreinaald, een breinaalden maat meter en bookcrossingplaatjes die je wel zelf moet plakken ;-)

een kabelbreinaald, een rondbreinaald, een breinaalden maat meter en bookcrossingplaatjes die je wel zelf moet plakken ;-)

ja......heel graag!

ja......heel graag!

dan ga ik een leuk verrassingspakketje voor je samenstellen!

ja......heel graag!

dan ga ik een leuk verrassingspakketje voor je samenstellen!

en het was me toch een leuk pakket! heel erg welkom. dankjewel dankjewel dankjewel, en ik hoop dat je snel getikt wordt! lieve groetjes
CC

en het was me toch een leuk pakket! heel erg welkom. dankjewel dankjewel dankjewe

Fijn, dankjewel. Heb het pakketje ook met veel plezier samengesteld!

kan ik haar tikken met "A little life" van Hanya Yanagihara.

Is dat wat?

kan ik haar tikken met "A little life" van Hanya Yanagihara.

Is dat wat?

Ik heb inmiddels een exemplaar in huis, als dwarsligger. Maar bedankt voor het aanbod én meedenken violoncellix.

Niemand?

dan tik ik je terug met

De kleine miezerige god van Esther Gerritsen

http://www.bookcrossing.com/---/14939556/

De kleine miezerige god van Esther Gerritsen

Fijn! Enigste boek van haar dat ik nog niet gelezen heb.

en zoals eerder gezegd: BC-stickers zijn ook welkom. Of retrostofjes. Verder ben ik ook geïnteresseerd in boeken over 'art quilten', 'fabric art', 'journals' enz.

Mijn weer bijgewerkte wishlist geeft een beeld waarvan ik hou, dus heb je niks en wil je wel tikken, doe dan gerust een tegenvoorstel!

bumpje!
voor een creatief project zoek ik nog: metalen 'flippo's, gehaakte of kanten onderzetters en gehaakte pannenlappen dus daarvoor mag je mij ook tikken!

Alfa-Betje heeft een pakketje pannenlappen voor mij, dus ik draag haar heel graag voor voor Tikkertje Tag. Wie heeft er iets van haar verlanglijstje??
http://www.bookcrossing.com/---/wishlist

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.