corner corner Vangsten 2017

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Vangsten 2017

Ik heb even teruggekeken en mijn lijst met vangsten bijgewerkt.

In 2017 had ik 102 vangstmeldingen waarvan er maar liefst 46 uit (of via) de Boekspot kwamen.

20 nieuwe leden waaronder een in Qatar en een in Iraq!

Bijzonder vermeldingen:
-de Qatar en Iraq-vangsten (Iraq via de Boekspot)
-een vangst in Phnom Penh, Cambodia via de Boekspot, waarna het boek weer gemeld wordt in Bangkok, Thailand
-een klein boekje dat ik 10 jaar geleden in een Geocache heb achtergelaten en sindsdien door 4 verschillende mensen is opgepikt uit veschillende geocaches :-)
-een boek dat via de Albert Heijn hier in Utrecht ineens gevonden gemeld wordt in Frankrijk
-een boek dat ik twee jaar terug in Istanbul heb achtergelaten wordt gemeld vanuit Luxor, Egypte. Die vinder meldt dat het is meegereisd naar Engeland, naar Spanje, weer terug mee naar Engeland en daarna achter heeft gelaten in San Fransico, USA. Dan volgt een journal entry uit Engeland, waarschijnlijk van dezelfde vinder. Dan duikt het niet op in San Fransisco, maar in het Bellagio in Las Vegas, USA. Wereldreis.
-mijn eerste wilde vangst in Denemarken via een release van Koekiebak

Complete Thread

Profile Image
Ik heb even teruggekeken en mijn lijst met vangsten bijgewerkt.

In 2017 had ik 102 vangstmeldingen waarvan er maar liefst 46 uit (of via) de Boekspot kwamen.

20 nieuwe leden waaronder een in Qatar en een in Iraq!

Bijzonder vermeldingen:
-de Qatar en Iraq-vangsten (Iraq via de Boekspot)
-een vangst in Phnom Penh, Cambodia via de Boekspot, waarna het boek weer gemeld wordt in Bangkok, Thailand
-een klein boekje dat ik 10 jaar geleden in een Geocache heb achtergelaten en sindsdien door 4 verschillende mensen is opgepikt uit veschillende geocaches :-)
-een boek dat via de Albert Heijn hier in Utrecht ineens gevonden gemeld wordt in Frankrijk
-een boek dat ik twee jaar terug in Istanbul heb achtergelaten wordt gemeld vanuit Luxor, Egypte. Die vinder meldt dat het is meegereisd naar Engeland, naar Spanje, weer terug mee naar Engeland en daarna achter heeft gelaten in San Fransico, USA. Dan volgt een journal entry uit Engeland, waarschijnlijk van dezelfde vinder. Dan duikt het niet op in San Fransisco, maar in het Bellagio in Las Vegas, USA. Wereldreis.
-mijn eerste wilde vangst in Denemarken via een release van Koekiebak
Profile Image
wel leuk om te zien dat je nog best veel meldingen uit de Boekspot hebt gehad en dat sommige boeken zo op wereldreis gaan.
Profile Image
Dat vond ik nou ook. :-)

Dit jaar zal het wel heel wat rustiger bij mij zijn met meldingen nu ik (op 52/52 na) geen boeken ga huisvesten.
Profile Image
voor zover ik kan zien, want mijn meldingen lopen niet zo vlotjes de laatste tijd. Met zo'n twaalf nieuwe leden.

Er zitten twee leuke vakantieboekjes tussen. Eentje achtergelaten in Frankrijk dat mee terug gekomen is en in Nederland werd vrijgelaten. En eentje in Frankrijk achtergelaten dat dan plots in Canterbury (UK) gemeld wordt.
Profile Image
Dat zijn ook leuke vakantie-meldingen!

Ik heb de lijst zelf bij elkaar gesprokkeld. Via de journal entry-mails die ik krijg, maar ook via het menu bij mijn boekenplank. Als je dan 'out of hands' kiest en 'caught' dan krijg je de hele lijst te zien. Niet alles staat even chronologisch naar mijn idee, maar ik heb zo redelijk volledig het rijtje vanuit de mail kunnen aanvullen met de ongemailde meldingen. :-)
Profile Image
Ja, ik sprokkel die ook zelf bijeen. (http://moriquensbookshelf.webs.com/releasescaught.htm) Maar zonder vleugels is het soms wat moeilijk zoeken, zeker als de meldingen ophouden met werken. Daarom gisteren even vleugeltjes besteld voor een tijdje. :D
Profile Image
Geweldig!
Een paar echt supermooie vangsten, kan je terecht blij mee zijn!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.