OT: Weekend!

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Een laat weekenddraadje!
Vandaag, morgen en nieuwjaarsdag staat er eigenlijk niet veel op het programma. We zijn lekker thuis de komende dagen met geen speciale plannen. Ik heb zojuist een boek met breipatronen van allerlei visserstruien gekocht, dus ik ben wel even zoet met kijken :-). Verder heb ik een hele stapel boeken liggen om uit te kiezen (wie niet!) en een paar breiprojecten. Kortom: ik vermaak me wel.

Iedereen een hele goede jaarwisseling gewenst en alle goeds voor een mooi 2018 met veel boeken en leesplezier!

eigenlijk heel rustig. Een beetje lezen, een beetje borduren, een beetje puzzelen (legpuzzel). Tussendoor een oliebol of appelbeignet en niet de deur uit vanwege het vuurwerk. Ik kijk wel vanuit het raam. En vanavond zelfgemaakte rode zuurkool eten :-) En jullie van hieruit een heel goed nieuwjaar wensen natuurlijk!

Ook wij hebben een heel rustig weekend voor de boeg, luisteren naar de top2000, wat lezen, wat registreren en plakken en ook nog wat breien.

Voor iedereen een mooie jaarwisseling en de beste wensen voor 2018.

En ook hier een rustig weekend :-)
Misschien nog een rondje fietsen als het droog blijft.
De jaar wisseling zijn we samen thuis met wat hapjes en een drankje etc.
Vuurwerk bekijk je het best vanuit je eigen raam dan kan je meteen naar bed als het klaar is.

Iedereen een prettige jaarwisseling en alle goed voor het nieuwe jaar.

Gisteren, vandaag en morgen doet mr. janna2 mee aan schaaktoernooi in Wijk aan Zee, dus ik heb lekker rustige dagen. Veel lezen, beetje tuttelen. Maandag 1 januari traditiegetrouw naar het Nieuwjaarsconcert in Amsterdam, alleen nu de late voorstelling i.p.v. de vroege. Daarna een hapje eten en dan weer gewoon een nieuw jaar starten.

Goede jaarwisseling gewenst allemaal!

Vanochtend bij mijn werk geweest, daar werden oliebollen voor verkoop gebakken.
Vanmiddag even bij oma van 95 op bezoek.
Morgenmiddag Oudjaarsborrel bij nieuwe achterburen. S Avonds thuis voor de buis. Nieuwjaarsdag de nodige familiebezoekjes.
Tussendoor de zolder en een rommelmarkt hier verder opruimen. We beginnen in januari met de babykamer klaar te maken

Ik wens jullie allemaal goede jaarwisseling en een gelukkig 2018

Hier ook heel rustig. Ik ben nog aan het nagenieten van gezellige 3e kerstdag met vrienden en de boeken date met vriendin op donderdag.
Ik blijf helaas beetje kwakkelen met een verkoudheid/griepje maar ach nog even genieten van de laatste vrije dagen met muziek en een boek

en de laatste twee boeken van dit jaar losgelaten. Wat waaide het hard! Rockje heeft de oliebollen en appelflappen opgehaald bij schoonpa en -ma.
Morgen naar een top2000kerkdienst. Ik ben benieuwd. En ik ga een nieuw kantkloswerkje opzetten om een "grondje" te oefenen.
En overal de radio aan. Tot volgend jaar!
Heb het goed met elkaar en maak er wat moois van.

Vanmorgen wil ik nog even richting sportschool (als ik ergens de motivatie kan vinden).
Vanmiddag richting broer & schoonzus.
Broer gaat oliebollen bakken (1e poging om zelf te bakken) en dat ga ik natuurlijk (!) uitproberen.
Vanavond lekker thuis en genieten van een paar boeken & tv aan op de achtergrond. Na al het geknal van het vuurwerk hier in de straat duik ik lekker m'n eigen bedje in en morgen uitslapen en m'n eigen nieuwjaarswandeling maken door het dorp. Scheelt weer sporten. :)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.