corner corner OT: Daar gaan we weer met Wie is De Mol?

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Daar gaan we weer met Wie is De Mol?

Het is bijna zover. In Januari gaat Nederland masaal op Mollenjacht. Ik heb de app opnieuw gedownload (de vorige deed het niet meer) en ga weer een poging doen De Mol te ontmaskeren. Wie doet er mee?

Complete Thread

Profile Image
Het is bijna zover. In Januari gaat Nederland masaal op Mollenjacht. Ik heb de app opnieuw gedownload (de vorige deed het niet meer) en ga weer een poging doen De Mol te ontmaskeren. Wie doet er mee?
Profile Image
Ik doe graag weer mee !
Profile Image
Ik doe ook weer mee! Ik had al gelezen dat je de app opnieuw moet downloaden omdat die van vorig jaar het niet meer doet. Dat is volgens mij elkaar jaar zo, toch?
Ik ga hem ook weer op de tablet zetten!
Profile Image

Leuk!

Gebruikersnamen? Stuur ik jullie een uitnodiging. :-)
Profile Image
Ik doe ook mee. Even app zo downloaden
Profile Image
Alleen Smitjes kunnen toevoegen aan de poule. Gebruikersnamen Joanazinha en wurmpje nog niet gekregen. Wie doet er nog meer mee?

Vanavond op NPO3 om 21:20 Moltalk The Kick-off, gepresenteerd door Margriet van der Linden en een stuiterende Chris Zegers. Kennismaking met de kandidaten.
Profile Image
oja ik stuur je nu een pm!
Profile Image
PM verstuurd
Profile Image
Uitnodiging verstuurd. :-)
Profile Image

PM!

Profile Image

RE: PM!

Je bent toegevoegd! :-)
Profile Image
Wat een geweldige eerste aflevering he
Profile Image

Ja, echt verschrikkelijk! Whoehoe. Een heuse thriller!

Mijn man zat zich op te vreten dat het zo lang duurde voor men doorhad dat ze in verschillende steden zaten. Zo grappig. Hij had het meteen door. Verschillende hotelkamers, verschillende tv-zenders, etc.. Hij zag ook al meteen dat het in het Oostblok was allemaal. ;-)
Profile Image

Ja, echt verschrikkelijk! Whoehoe. Een heuse thriller!

Mijn man zat zich op te vreten dat het zo lang duurde voor men doorhad dat ze in verschillende steden zaten. Zo grappig. Hij had het meteen door. Verschillende hotelkamers, verschillende tv-zenders, etc.. Hij zag ook al meteen dat het in het Oostblok was allemaal. ;-)

ik had wel door dat ze in ander hotels zaten maar dacht wel in dezelfde stad.
Profile Image
Ik heb dit berichtje gemist. Ik ben weer Boekenxnl dus je mag me toevoegen. Wat een te gekke aflevering gisteravond.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.