corner corner Mooie boeken beschikbaar (extra toegevoegd) - kijk gerust op mijn plankje

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Mooie boeken beschikbaar (extra toegevoegd) - kijk gerust op mijn plankje

Na het gros van boeken te hebben losgelaten heb ik nu nog een ruime bigshopper vol met heel mooie boeken. Als er wat voor je bijzit, wil ik het graag reserveren. Ik ga eind volgende week, net voor kerst, de overgebleven boeken in kerstpapier 'rondstrooien'.

Complete Thread

Profile Image
Na het gros van boeken te hebben losgelaten heb ik nu nog een ruime bigshopper vol met heel mooie boeken. Als er wat voor je bijzit, wil ik het graag reserveren. Ik ga eind volgende week, net voor kerst, de overgebleven boeken in kerstpapier 'rondstrooien'.
Profile Image
Ik reis alleen van Samuel Bjørk en De man die zijn schaduw zocht van David Lagercranz, daarvoor zou ik graag nee willen loten/in aanmerking komen...
De tweede bladzijde van je plankje ga ik gewoon NIET bekijken... Lol :-)

Profile Image
PM gestuurd.....inderdaad gave boeken! Ik had ook interesse in Millennium 5 maar ik kan m evt ook via de bieb lenen hoor...!
Profile Image
PM gestuurd.....inderdaad gave boeken! Ik had ook interesse in Millennium 5 maar ik kan m evt ook via de bieb lenen hoor...!

Wat mij betreft kan het na mij ook verder reizen of via jou/anderen bij mij & mijn moeder terechtkomen. Daar zijn het toch BC-boeken voor?
Profile Image

Wat mij betreft kan het na mij ook verder reizen of via jou/anderen bij mij & mijn moeder terechtkomen. Daar zijn het toch BC-boeken voor?

Dan gaat Millenium 5 eerst naar Boekentrol en Lieve mama en the Rough Guide naar Creative Chaos. Ik heb namelijk ook nog een paar verrassingen voor de laatstgenoemde. ;-)
Profile Image
Hele mooie boeken inderdaad, ik stuur je even een pm :)
Profile Image

Voor je gereserveerd. Later even contact over de overdracht. :-)
Profile Image

Voor je gereserveerd. Later even contact over de overdracht. :-)

Dankjewel!
Profile Image
Ik hou mij graag aanbevolen voor:
Extreem luid en.... van Foer
Het wonderbaarlijke voorval van de ......van Haddon
IJsprinces van Lackberg
De ooggetuige vsn vd Vlugt
Profile Image
Ik hou mij graag aanbevolen voor:
Extreem luid en.... van Foer
Het wonderbaarlijke voorval van de ......van Haddon
IJsprinces van Lackberg
De ooggetuige vsn vd Vlugt

De eerste twee zijn voor jou, wel Engelstalig, okay? De laatste twee heb ik niet op mijn plankje, dus waar je die vandaan hebt getoverd weet ik niet. ;-)

Binnenkort afspreken op mijn werk? Kun je meteen weer een stapel cross-boeken meenemen wat mij betreft. Voornamelijk kinderboeken zeer waarschijnlijk.
Profile Image
Ooit tegen dit beeld aangelopen...

http://www.grethexis.com/---/Psyche-Revived-by-Cupid%E2%80%99s-Kiss-Louvre-GRethexis-3.jpg

Sindsdien ondersteboven :-)

Mooi beeld inderdaad. Ik heb het ook eens in het echt mogen aanschouwen. Psyche is voor jou. Een prachtboekje, net als Fidessa. Ik heb beide dan ook in mijn eigen boekenkast staan. Ik heb ze gelezen voor mijn leeslijst Nederlands voor mijn VWO-diploma. Als vrije keuze. Mjn docent was zeer verbaasd dat een puber twee van die 'oubollige' boekjes vrijwillig wilde lezen. Vooral door het taalgebruik. Ik vond ze prachtig.

Later even contact over hoe je de overdracht wilt regelen. Het boekje is zo dun dat het door de brievenbus kan.
Profile Image
de dwarsligger De Hongerspelen van Suzanne Collins zou ik graag willen.
Profile Image
de dwarsligger De Hongerspelen van Suzanne Collins zou ik graag willen.

Gereserveerd voor jou.
Profile Image
... van de 'beste' nog beschikbare boeken.

Mao: The Unknown Story - Jung Chang & Jon Halliday
-biografie, enorm dikke pil, als nieuw.

By Hook Or By Crook: A Journey in Search of English - David Crystal
-educatief, maar naar mijn idee grappig boek over de Engelse taal

The Cuckoo's Calling - Robert Galbraith (J.K. Rowling)
-thriller

The Thirteenth Tale - Diane Setterfield
-mystery, verfilmd

Coupé no. 6 - Rosa Liksom
-geschreven door een Finse schrijfster, onderscheiden met de prestigieuze Finlandia Prize. Het gaat over een jonge Finse studente die dagenlang een coupé van de Transiberië Express moet delen met een dronken Rus.

Paaz -Myrthe v/d Meer

De Boekendief - Markus Zusak
-bestseller

Wat ons niet zal doden - Millennium 4 -David Lagercrantz

Dit zijn in ieder geval de boeken die er voor mij uitspringen.
Profile Image

-geschreven door een Finse schrijfster, onderscheiden met de prestigieuze Finlandia Prize. Het gaat over een jonge Finse studente die dagenlang een coupé van de Transiberië Express moet delen met een dronken Rus.

Als deze nog niet weg zijn, zou ik ze wel graag hebben... Die coupé no. 6 kan ik misschien niet lezen, afhankelijk van de graad van zattigheid van de Rus. Maar een grappig boek over gelijk welke taal is aan mij wel besteed. 😜

Ik heb ook nog getwijfeld aan Mao, maar toch maar niet. Ik denk namelijk dat de biografie al even 'gekleurd' is als de officiële Chinese, maar dan wel met een andere kleur. Ik hou meer van 'ongekleurde' biografieën...

Profile Image

Als deze nog niet weg zijn, zou ik ze wel graag hebben... Die coupé no. 6 kan ik misschien niet lezen, afhankelijk van de graad van zattigheid van de Rus. Maar een grappig boek over gelijk welke taal is aan mij wel besteed. 😜

Ik heb ook nog getwijfeld aan Mao, maar toch maar niet. Ik denk namelijk dat de biografie al even 'gekleurd' is als de officiële Chinese, maar dan wel met een andere kleur. Ik hou meer van 'ongekleurde' biografieën...

Ze zijn voor jou. De biografie van Mao is inderdaad gekleurd. Hij komt er niet zo best vanaf volgens mij.
Profile Image
Ik heb je een PM gestuurd.

Nog geen PM ontvangen. Welk boek kan ik voor je reserveren?
Profile Image

Sorry. Er was iets mis gegaan.
Als je ze nog hebt liggen wil ik graag de volgende 2 boeken:
Het beste van Nightwriters en De vrouw in de blauwe mantel.
Profile Image

Sorry. Er was iets mis gegaan.
Als je ze nog hebt liggen wil ik graag de volgende 2 boeken:
Het beste van Nightwriters en De vrouw in de blauwe mantel.

Gereserveerd voor je.
Profile Image
Krondor: Tear of the Gods - Raymond E. Feist (hardcover) (Riftwar Legacy #3)

Magician - Raymond E. Feist (Riftwar Saga #1)

The Ultimate Hitchhiker's Guide - Douglas Adams (one big volume, hardcover)

Magician's End - Raymond E. Feist (hardcover) (The Chaoswar Saga #3)

Bitten - Kelly Armstrong (fantasy)

The twins - Saskia Sarginson

Wildthyme Beyond - Paul Magrs (fantasy)

Metronome - Lorant Deutsch
-In het ritme van de metro door de geschiedenis van Parijs

Easy Street - Bart Chabot (thriller)

L'année derniere a Marienbad - Alain Robbe-Grillet

Profile Image
Irritant dat de site niet goed werkt..

Maar ik zou wel heel graag dan ook Last change to see willen lezen!
Profile Image
Irritant dat de site niet goed werkt..

Maar ik zou wel heel graag dan ook Last change to see willen lezen!

Gereserveerd voor je.
Profile Image
" Ik vergeet je niet" lijkt mij ook wel mooi:)
Profile Image
" Ik vergeet je niet" lijkt mij ook wel mooi:)

Ik neem hem voor je mee.
Profile Image
mag ik die dan? Ik kom naar de Nieuwjaarsmeeting! Dank je wel voor je vrijgevigheid.
Profile Image
mag ik die dan? Ik kom naar de Nieuwjaarsmeeting! Dank je wel voor je vrijgevigheid.

Zeker, hij is voor jou!
Profile Image
nog kwijtwil, wil ik 'm wel vangen ;)
Profile Image
Yours! :-)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.