corner corner Wie wil meelezen in een YA debuut paranormale thriller?

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Wie wil meelezen in een YA debuut paranormale thriller?

Ik heb het boek van de schrijfster zelf ontvangen met een lieve opdracht erin dat het voor bookcrossing is bestemd.
Die lieve geste wil ik graag belonen door van dit boek een ring te maken, eigenlijk wil ik het, nu in elk geval, graag aan het eind zelf weer.
Het gaat om het boek 'geestverwanten' van Hilda Spruit.
Ik heb ervan genoten! In 1 dag uitgelezen onderweg naar en van een dagje shoppen met mijn zus.
Wie leest mee? Niet onbelangrijk misschien, boek gaat in originele verpakking op reis en past door de brievenbus.
Graag zoveel mogelijk met eerlijke revieuws.

http://www.bookcrossing.com/---/14818962

Lezen mee:
Dolphinqueen
Enitnaj
Inge 1990

Complete Thread

Profile Image
Ik heb het boek van de schrijfster zelf ontvangen met een lieve opdracht erin dat het voor bookcrossing is bestemd.
Die lieve geste wil ik graag belonen door van dit boek een ring te maken, eigenlijk wil ik het, nu in elk geval, graag aan het eind zelf weer.
Het gaat om het boek 'geestverwanten' van Hilda Spruit.
Ik heb ervan genoten! In 1 dag uitgelezen onderweg naar en van een dagje shoppen met mijn zus.
Wie leest mee? Niet onbelangrijk misschien, boek gaat in originele verpakking op reis en past door de brievenbus.
Graag zoveel mogelijk met eerlijke revieuws.

http://www.bookcrossing.com/---/14818962

Lezen mee:
Dolphinqueen
Enitnaj
Inge 1990
Profile Image
Ik ben altijd zeer geïnteresseerd in dit onderwerp, dus kom maar op :)
Profile Image
Ik ben altijd zeer geïnteresseerd in dit onderwerp, dus kom maar op :)

PM je adres even dan stuur ik het woensdag op.
Profile Image
Profile Image

Hier..

Het boek is veilig aangekomen. Zodra ik het uit heb gaat deze weer door :)
Profile Image

RE: Hier..

Nog meer lezers?
Profile Image
Heb het boek zelf besteld, vandaag aangekomen, zou te duur geweest zijn mee te doen aan de ring. Na het lezen laat ik nog weten hoe het meeviel...
Profile Image
Heb het boek zelf besteld, vandaag aangekomen, zou te duur geweest zijn mee te doen aan de ring. Na het lezen laat ik nog weten hoe het meeviel...

Heb het gisteren in een trek uitgelezen. Was net wat ik ervan verwacht had, Een jongeren boek met bovennatuurlijke dingen en de nodige spanning om het vlot door te lezen. Ik vond het einde een beetje verwarrend eraan geplakt, maar heb het wel aan mijn dochter gegeven om ook eens te lezen. Bedankt voor het melden van het boek hier, is altijd leuk een nieuwe schrijver to vinden.
Profile Image
Wat een leuk boek! Goede verhaallijn en spiritueel. Aanrader!
Profile Image
Enitnaj het boek komt er aan
Profile Image
Enitnaj het boek komt er aan

Ik ben benieuwd!
Profile Image

Toch niet

Ik heb er lang over nagedacht, maar besloten toch niet mee te lezen in dit boek. De reden is omdat het glaasje draaien centraal staat. Een volgende, spirituele of fantasy of andere stijl boek misschien wel na alle lovende woorden. Ik ben benieuwd naar de fijne schrijfstijl.
Profile Image
Ik heb er lang over nagedacht, maar besloten toch niet mee te lezen in dit boek. De reden is omdat het glaasje draaien centraal staat. Een volgende, spirituele of fantasy of andere stijl boek misschien wel na alle lovende woorden. Ik ben benieuwd naar de fijne schrijfstijl.

O, dat staat niet echt centraal. Het is het begin.
Profile Image
Leuk dat de auteur je speciaal voor bookcrossing het boek gegeven heeft. Ik heb op zich wel interesse dus ik hou dit even in mijn achterhoofd.
Profile Image
Ja, dat vond ik ook!
Kijk maar of je nog aan wilt sluiten.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.