corner corner Tikkertje tag december (spelen jullie nog mee?)

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Tikkertje tag december (spelen jullie nog mee?)

>>MISSCHIEN DAT DIT SPELLETJE weer meer succes krijgt nu we goedkoper kunnen gaan versturen via SANDD?<<

Het is alweer december, dus een nieuwe maand, nieuwe kansen op het boek van jouw wishlist!

(tekst gekopieerd van eerdere draadjes)
Kleine uitleg voor nieuwe belangstellenden:
Als je iets beschikbaar hebt van het wensenlijstje van degene die 'bovenaan' staat, dan bied je het hier aan en verstuur je het boek (als je voorstel geaccepteerd is). Of je geeft het door bij een meeting, dat kan ook.

Daarna komt jouw naam bovenaan en maak je zelf kans op iets van je wishlist :-)!!

Complete Thread

Profile Image
>>MISSCHIEN DAT DIT SPELLETJE weer meer succes krijgt nu we goedkoper kunnen gaan versturen via SANDD?<<

Het is alweer december, dus een nieuwe maand, nieuwe kansen op het boek van jouw wishlist!

(tekst gekopieerd van eerdere draadjes)
Kleine uitleg voor nieuwe belangstellenden:
Als je iets beschikbaar hebt van het wensenlijstje van degene die 'bovenaan' staat, dan bied je het hier aan en verstuur je het boek (als je voorstel geaccepteerd is). Of je geeft het door bij een meeting, dat kan ook.

Daarna komt jouw naam bovenaan en maak je zelf kans op iets van je wishlist :-)!!
Profile Image
ondergetekende is aan de beurt om te worden getikt.
Profile Image
Jazeker! Heb je lijst doorgespit, maar helaas niets voor je liggen...
Profile Image
OT: hihi, bespeur ik daar enig plagiaat?
Profile Image

zekers, zo'n prachtige krachtige oproep kon ik niet aan mij voorbij laten gaan....
Profile Image

niet bewust, blijkbaar een zin die in mijn achterhoofd is blijven "hangen" ;-)

Profile Image
Bloemen op de muur van Kristien Dieltiens. Boek voor de wat oudere tieners/young adult dat zeker ook door volwassenen gelezen zou moeten worden. Iets voor jou?
https://www.bookcrossing.com/---/14171836/
Profile Image
sorry voor de late reactie. Graag maak ik van je aanbod gebruik!
Profile Image
sorry voor de late reactie. Graag maak ik van je aanbod gebruik

komt naar je toe!
Profile Image

Als

Steenhouwer als dwarsligger mag, tik ik hois
Profile Image
Steenhouwer als dwarsligger mag, tik ik hois

graag!
Profile Image
zoals steeds ben ik blij met een boek dat via een meeting ooit eens gekoerierd wordt, mag het denk ik nog steeds naar smitjes verzonden worden, of mag je ook een andere crosser zijn of haar wishlist invullen en het me vertellen, dat telt ook :)
Profile Image
zoals steeds ben ik blij met een boek dat via een meeting ooit eens gekoerierd wordt, mag het denk ik nog steeds naar smitjes verzonden worden, of mag je ook een andere crosser zijn of haar wishlist invullen en het me vertellen, dat telt ook :)

Het mag altijd naar smitjes gestuurd of meegegeven worden

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.