corner corner Release 52 boeken in 52 plaatsen 2018: welk thema? Kiest u maar!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Release 52 boeken in 52 plaatsen 2018: welk thema? Kiest u maar!

Voor 2018 kun je weer meebeslissen over het thema. Ik heb een aantal thema's uitgezocht in het kader van: 2018 is het jaar van......
Welke spreekt je het meest aan? De meeste stemmen gelden. Je kunt tot en met 17 december je stem uitbrengen. Ik laat uiterlijk 24 december weten welk thema het is geworden, zodat je kunt beginnen met verzamelen :-).
Om de uitdaging geldig af te ronden moeten minimaal 5 vrijlatingen van de 52/52 uitdaging binnen het uitgekozen thema vallen.

Je kunt kiezen uit:
1. Nederland Waterland: 2018 is het jaar van het Water. Dit thema wordt heel breed ingezet: alles wat met water heeft te maken telt. (De beperking: 'mits het in Nederland is', is komen te vervallen)
2. Sport: het is het jaar van de Olympische Spelen. Het thema wordt dan sport in het algemeen.
3. Oorlog en verzet: 2018 is het jaar van het Verzet en het is het 100e gedenkjaar van de beëindiging van de Eerste Wereldoorlog.

Complete Thread

Profile Image
Voor 2018 kun je weer meebeslissen over het thema. Ik heb een aantal thema's uitgezocht in het kader van: 2018 is het jaar van......
Welke spreekt je het meest aan? De meeste stemmen gelden. Je kunt tot en met 17 december je stem uitbrengen. Ik laat uiterlijk 24 december weten welk thema het is geworden, zodat je kunt beginnen met verzamelen :-).
Om de uitdaging geldig af te ronden moeten minimaal 5 vrijlatingen van de 52/52 uitdaging binnen het uitgekozen thema vallen.

Je kunt kiezen uit:
1. Nederland Waterland: 2018 is het jaar van het Water. Dit thema wordt heel breed ingezet: alles wat met water heeft te maken telt. (De beperking: 'mits het in Nederland is', is komen te vervallen)
2. Sport: het is het jaar van de Olympische Spelen. Het thema wordt dan sport in het algemeen.
3. Oorlog en verzet: 2018 is het jaar van het Verzet en het is het 100e gedenkjaar van de beëindiging van de Eerste Wereldoorlog.
Profile Image
Water en sport zijn voor mij allebei goed, maar gezien WO1 zo'n grote rol heeft gespeeld in bijna heel de wereld (mijn toch zo geliefde maffe kleine landje werd weer eens een slagveld waar nog altijd de gevolgen van te zien zijn...), zou ik toch eerder naar die kant "neigen".
Maar wat het ook wordt, ik "nijg" diep voor je steeds weerkerende inspiratie en onverminderde moed om telkens alles in goede banen te leiden en in de juiste lijstjes te stoppen...
EDIT: ik zie net "alles met water, mits het in Nederland is". Snik, daar gaat onze Vlaamse Schelde, de Leie, de Demer, de Dender, de vijver in 't Boekenbergpark, de Lesse, onze Maas...
Dus: mijn voorkeur 1. Oorlog / verzet; 2. Sport; 3 Water
Profile Image
Water en sport zijn voor mij allebei goed, maar gezien WO1 zo'n grote rol heeft gespeeld in bijna heel de wereld (mijn toch zo geliefde maffe kleine landje werd weer eens een slagveld waar nog altijd de gevolgen van te zien zijn...), zou ik toch eerder naar die kant "neigen".
Maar wat het ook wordt, ik "nijg" diep voor je steeds weerkerende inspiratie en onverminderde moed om telkens alles in goede banen te leiden en in de juiste lijstjes te stoppen...
EDIT: ik zie net "alles met water, mits het in Nederland is". Snik, daar gaat onze Vlaamse Schelde, de Leie, de Demer, de Dender, de vijver in 't Boekenbergpark, de Lesse, onze Maas...
Dus: mijn voorkeur 1. Oorlog / verzet; 2. Sport; 3 Water

Kafka: allereerst dank voor je compliment en verder: je hebt helemaal gelijk. Ok, laat ik de beperking van Nederland er maar gelijk afhalen wanneer het thema 'Water' wordt gekozen. Het wordt dus water in het algemeen :-).
Profile Image
Dit wordt mijn 10e jaar voor deze uitdaging en ik vind elk thema prima.
Mijn voorkeur gaat uit naar Sport.
Profile Image
met sport heb ik helemaal niets. Zowel 'oorlog en verzet' als 'water' lijken me interessant om mee aan de slag te gaan. En ik streef er naar volgend jaar weer echt mee te doen. Ik denk dat ik dit jaar wel genoeg loslatingen op verschillende plekken heb gedaan, maar ik heb het niet bijgehouden. Het voornemen is om dat komend jaar wel weer te doen. Heel misschien ga ik overigens nog kijken of ik het nog kan achterhalen voor dit jaar, maar voor hetzelfde geld ga ik die tijd in andere dingen steken!
Profile Image

O jee

Ik wilde komend jaar alles vanuit de camper doen.
De plannen zijn om, via België, de 'vrijheidsroute' door Normandië te rijden , dus ik kies voor 3 : Oorlog en verzet.
Profile Image

Keuze 3.

Mijn voorkeur gaat uit naar keuze 3:
Oorlog en verzet: 2018 is het jaar van het Verzet en het is het 100e gedenkjaar van de beëindiging van de Eerste Wereldoorlog.

Het lijkt me een goede keuze ivm 100 jaar herdenking.

Profile Image

Up!

Profile Image
Sport is niet mijn ding, dus blijven er twee over, allebei leuk/interessant: Oorlog en verzet of Water. Maakt me niet zo veel uit.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.