corner corner Een nieuwe Murakami

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Een nieuwe Murakami

Er is een nieuwe Murakami uit. Wie gaat het al kopen? Ik begrijp dat dit ook weer een serie boeken gaat worden. Eigenlijk lig ik achter met de Murakami's en ben ik bij de 1q84 serie aanbeland. Misschien moet ik die overslaan en met deze nieuwe beginnen om het uitkomen van de reeks weer eens mee te maken?

Edit: Het tweede deel van deze roman komt 18 januari uit, lees ik in een advertentie over het boek. Dat is zo dicht op elkaar! Dat vind ik een uitgeverstruukje om mensen voor 1 roman 2 keer te laten betalen. Daar ga ik niet aan meedoen dus.

Complete Thread

Profile Image
Er is een nieuwe Murakami uit. Wie gaat het al kopen? Ik begrijp dat dit ook weer een serie boeken gaat worden. Eigenlijk lig ik achter met de Murakami's en ben ik bij de 1q84 serie aanbeland. Misschien moet ik die overslaan en met deze nieuwe beginnen om het uitkomen van de reeks weer eens mee te maken?

Edit: Het tweede deel van deze roman komt 18 januari uit, lees ik in een advertentie over het boek. Dat is zo dicht op elkaar! Dat vind ik een uitgeverstruukje om mensen voor 1 roman 2 keer te laten betalen. Daar ga ik niet aan meedoen dus.
Profile Image
Heb vandaag even gekeken op Utrecht cs, er lag er nog eentje. Ik lees niet zo graag series, of liever, ik heb er een hekel aan om op een volgend deel te wachten. Gelukkig zag ik, ook van Murakami, On music. Ken ik niet, zag er ook interessant uit.
Ps. 1q84 vond ik heel leuk, dus ik zou je aanraden die niet over te slaan.
Profile Image
Gelukkig zag ik, ook van Murakami, On music. Ken ik niet, zag er ook interessant uit.
Ps. 1q84 vond ik heel leuk, dus ik zou je aanraden die niet over te slaan.

Ik ben erg geintrigeerd door On music en heb er een aantal keren mee in mijn handen gestaan, maar ik vraag me af of mijn kennis van muziek genoeg is om het te waarderen.
Profile Image

Teken des tijds helaas...er liggen hier nog wat ongelezen Murakami's dus deze nieuwe uitgaven komen vast en zeker nog wel eens op mijn weg!
Profile Image

Murakami

1q84 ligt nog steeds te wachten, dus deze nieuwe laat ik nog even liggen.
Profile Image
Die nieuwe serie komt wel...
Profile Image

Toevallig

kwam ik in de leeszaal waar ik vrijwilliger ben een hele stapel murakami tegen in het engels. Heb er 2 van meegenomen, The elephant vanishes en South of the border, west of the sun
Profile Image
morgen en overmorgen in rotterdam geloof ik!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.