corner corner 2 december, vroeg in de ochtend: Wat lezen we?

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

2 december, vroeg in de ochtend: Wat lezen we?

Franca Treur bijna uit. In de trein gaat vandaag Suzanne Jansen mee; Ondanks de zwaartekracht. Ik ben benieuwd!

Complete Thread

Profile Image
Franca Treur bijna uit. In de trein gaat vandaag Suzanne Jansen mee; Ondanks de zwaartekracht. Ik ben benieuwd!
Profile Image
om De zeezotten van Anne Hébert te lezen. Ik kwam er niet doorheen.

Verder ben ik Krebsstation I van Solzhenytsin aan hrt lezen, Hadrianus' gedenkschriften van Yourcenar en ligt Barabbas van Pär Lagerkvist klaar.
Dat zo'n Rainbowpocket dan niet wil.... Lezen blijft bijzonder :-)
Profile Image
Houden van jezelf - basis van geluk (ankertjes serie).
Tussen de sint voorbereidingen en huishouden door een poging doen om hier de eerste paar hoofdstukken van te lezen. :)
Dan kan dit boekje daarna doorreizen in de december uitdaging (verborgen getal elf in de titel).
Profile Image
Maeve Binchy - Vluchtige ontmoetingen - nog steeds één van mijn favoriete auteurs.
Tegelijkertijd geniet ik van Chinese popular prints - een prentenboek.
Profile Image
Tegelijkertijd geniet ik van Chinese popular prints - een prentenboek.

Ja mooi zijn die he?
Ik lees dit weekend Duits en noten. 😜 (Koorweekend - Matthäuspassion).
Profile Image
En de Capitool reisgids Stockholm.
Profile Image
Ik lees Death Day van Shaun Hutson. Het is onderdeel van een omnibus met nog een ander boek erin, maar ik ga eerst deze lezen en dan een ander boekje tussendoor. Tot nu toe wel aardig. Een detective met een horror twist.

Daarnaast heb ik Maandagskinderen van Arnaldur Indriðason uit de kast gepakt. Hij kwam uit de Random nummer generator deze keer. Ik heb al eerder wat van deze schrijver gelezen en dat vond ik best aardig.
Profile Image
IHij kwam uit de Random nummer generator deze keer. Ik heb al eerder wat van deze schrijver gelezen en dat vond ik best aardig.

wat is de random nummer generator????
Profile Image
ik heb een excel lijst met alle boeken die ik in mijn kast heb staan met een nummer ervoor. Op random.org kan je dan de reeks selecteren en dan selecteert de generator een nummer. Ik kijk op mijn lijst en pak het boek wat bij dat nummer staat. Vind het wel leuk om op zijn tijd te doen om ieder boek een eerlijke kans te geven.
Profile Image
Babymakelaar van Mariëlle boersma en de budgetbruid van Anna bell
Profile Image
maar het einde is in zicht. Weinig tijd gehad de laatste dagen om te lezen.
Op het nachtkastje nog niets (een boek van Tess Gerritsen ligt bovenop de stapel, dus deze zal het wel gaan worden: Houd de dief), in de tas nog steeds De onderwaterzwemmer van Thomése.
Profile Image
De doge-ring van Venetië. Een novice gaat op reis om een reliek voor zijn klooster te kopen. Een heel avontuur, zeker in 1397. Leest erg snel!

Anna Karenina is uit!

Morgen of overmorgen begin ik in motorcycles & sweetgrass, een aanrader van Castricum.
Profile Image
dat ik het inmiddels ook thuis in de stoel lees: 'een klein leven' van hanya yanagihara. Ik denk dat iedereen het inmiddels al gelezen heeft, maar ik heb het laatst als dwarsligger gekocht (speciaal om mee te nemen dus). Wat een boek. Ik schiet inmiddels aardig op. En in bed lees ik 'kinderen van amsterdam' van j.p. schutte. Schiet ook al aardig op overigens.
Profile Image
Dat was Hanna Bervoets ook! (Zij was onlangs te gast in onze woonplaats). Wij willen graag dit boek lezen, dus...
Profile Image
Dat was Hanna Bervoets ook! (Zij was onlangs te gast in onze woonplaats). Wij willen graag dit boek lezen, dus...

jullie mogen 'm lenen! Is er binnenkort niet iets in amsterdam waar we elkaar zien? :-) Ik ben even gestopt, het is zo heftig..... Morgen weer verder!
Profile Image

jullie mogen 'm lenen! Is er binnenkort niet iets in amsterdam waar we elkaar zien? :-)

er staat iets genoteerd in de agenda op zondag 14 januari, dus dat moet goed komen ;-)
Profile Image
er staat iets genoteerd in de agenda op zondag 14 januari, dus dat moet goed komen ;-)

wat een toeval, ik heb dan ook iets :-) Overigens vind ik het een hartverscheurend mooi boek. Als er meer liefhebbers zijn kan ik het ook ringen.
Profile Image

wat een toeval, ik heb dan ook iets :-) Overigens vind ik het een hartverscheurend mooi boek. Als er meer liefhebbers zijn kan ik het ook ringen.

Dan doe ik graag mee
Profile Image
Dan doe ik graag mee

prima, dan start ik 'm binnenkort :-)
Profile Image
dat ik het inmiddels ook thuis in de stoel lees: 'een klein leven' van hanya yanagihara. Ik denk dat iedereen het inmiddels al gelezen heeft, maar ik heb het laatst als dwarsligger gekocht (speciaal om mee te nemen dus).

Het verbaast mij altijd weer hoeveel in een dwarsligger past. Mijn A little life weegt volgens mij een kilo!
Profile Image
Het verbaast mij altijd weer hoeveel in een dwarsligger past. Mijn A little life weegt volgens mij een kilo!

het is ook wel de dikste dwarsligger die ik heb hoor. Meer dan 1400 bladzijdes en deze past absoluut niet in mijn dwarsliggerdoosje!
Profile Image
Leest als een speer. Ik hou van de manier waarop ze haar zinnen vlecht. Alleen ergens op tweederde heb ik het even weggelegd, want dat kwam te dichtbij.
Profile Image
Het is jaren geleden dat ik Leavitt heb gelezen, het boek staat dan ook al heel lang in de kast. Tot zover is het een campus roman over een jonge beginnende schrijver, die bij zijn bezoeken aan workshop creative writing van een beroemde redacteur leert dat je nooit moet schrijver over het leven van schrijvers. :) Het boek speelt in de New Yorkse homoscene van de jaren 80.
Profile Image
"Lampje" van Annet Schaap. Volgens mij heb ik het snel uit, het is mooi en leest als een trein ......
Profile Image
Pieter Aspe - De vijfde macht en een young adult boek van Kristien Dieltiens - Bloemen op de muur.
Op het nachtkastje een boek van Tess Gerritsen - De dood voor ogen

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.