corner corner OT: Weekend!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Weekend!

Een lekker rustig weekend voor de boeg :-). Ik ga wat opruimen in de boekenkamer, een recensie afschrijven, een breiwerk afmaken, en verder lekker veel lezen. Lekker relaxed de laatste maand van het jaar in.

Fijn weekend allemaal!

Complete Thread

Profile Image
Een lekker rustig weekend voor de boeg :-). Ik ga wat opruimen in de boekenkamer, een recensie afschrijven, een breiwerk afmaken, en verder lekker veel lezen. Lekker relaxed de laatste maand van het jaar in.

Fijn weekend allemaal!
Profile Image
Morgen naar Assen, Drents Museum, met drie (!!!) interessante tentoonstellingen. Kijken hoever we komen.
Zondag achterstallig huishoudelijk werk en hopelijk nog wat lezen.

Ik wens iedereen een prettig weekend!
Profile Image
zondag tweede poging tot het zelf maken van zuurkool en misschien ook weer zeepmaken. Verder vast nog wel wat lezen. Maandag komt er een bookcrosser langs met wie ik naar de obcz ga. Kan ik ook nog een stapeltje boeken kwijt :-)
Profile Image
Vanmiddag eerst Eindhoven...
En achteraf naar 'het Koorweekend'; een heel weekend zingen!!! Heerlijk!
Profile Image
Vanmorgen Sinterklaas bezoeken op werk van mr wurmpje. Vanmiddag thuis Sinterklaas vieren. Druk dagje voor de kleine wurm maar dan hebben we alles gehad en kan hij morgen bijkomen en spelen met alle kado's
Profile Image
Gisteren naar de meeting in Eindhoven - en nu een rustig WE met veel lezen voor de boeg.
Profile Image
Gisteren begonnen met een gezellige meeting, vanmiddag naar Oudewater voor de verjaardag van onze schoonzoon, blijven er gelijk een nachtje slapen. Verder geen bijzondere dingen, beetje lezen, beetje puzzelen.
Profile Image
& voorbereiden voor morgen. Vanavond lekker zuurkool eten met eigengemaakt prutje (uitjes / champignons en ananas) in plaats van rookworst.
Sint wordt morgen bij mij thuis gevierd (zonder bezoek van goedheiligman of pieten, maar met lekker eten en kadootjes).
Maandag mag ik weer zwaar opletten wat ik eet (dat schiet er morgen geheid bij in). Solliciteren gaat dan ook weer onverminderd door.
Profile Image
we hebben inderdaad weer zeep en zuurkool gemaakt en óók nog appelmoes. Die zeep en zuurkool moeten overigens eerst nog een tijdje staan voor ze gebruikt kunnen worden (bij zeep heet dat rijpen, bij zuurkool weet ik niet of daar een specifieke term voor is, zou best eens rusten kunnen zijn). Gelukkig kan de appelmoes wel al vandaag genuttigd worden, lekker met wat kwark als toetje.
Profile Image
Het weekend is ondertussen voorbij maar ik was flink onder de pannen. Eerst met vrienden uit eten en naar biercafe. Die hebben vervolgens mijn woonkamer onveilig gemaakt. Gister sinterklaas gourmetten en nog even naar vrienden. Vandaag weer werken en op jacht naar kerstboom

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.