corner corner even lachen bij het registreren....

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

even lachen bij het registreren....

ik type in de volgende titel:
het boek over tuinplanten: 444 soorten in kleur

en krijg als optie:
Algemeen noodwendig woordenboek der zamenleving, behelzende beknopt en zakelijk al het wetenswaardige uit de geschiedenis en ieder vak van menschelijke kennis, de juiste beteekenis der kunstbenamingen in alle wetenschappen, beroepen en handwerken; opgave der uitvindingen en ontdekkingen, plaatselijke en historische bijzonderheden, zeden, gewoonten en gebruiken van alle volken der aarde, vermaarde mannen en vrouwen uit alle natiën, gewigtige gebeurtenissen van alle tijden, met naauwkeurige aanwijzing waar en wanneer dezelve zijn voorgevallen

Complete Thread

Profile Image

en krijg als optie:
Algemeen noodwendig woordenboek der zamenleving, behelzende beknopt en zakelijk al het wetenswaardige uit de geschiedenis en ieder vak van menschelijke kennis, de juiste beteekenis der kunstbenamingen in alle wetenschappen, beroepen en handwerken; opgave der uitvindingen en ontdekkingen, plaatselijke en historische bijzonderheden, zeden, gewoonten en gebruiken van alle volken der aarde, vermaarde mannen en vrouwen uit alle natiën, gewigtige gebeurtenissen van alle tijden, met naauwkeurige aanwijzing waar en wanneer dezelve zijn voorgevallen
Profile Image
Lol en *beknopt* is het enige woord wat met tuinplanten te maken heeft.
Profile Image

en krijg als optie:

jammer dat je dat boek niet hebt! Lijkt me hartstikke interessant :-)
Profile Image

leuk

:-)
Profile Image

Humor.

:)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.