corner corner Vrijlaatmeldingen

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Vrijlaatmeldingen

Ik krijg sinds vorige week donderdag geen vrijlaat meldingen meer door.
De reden dat ik dit weet is omdat ik, als Camperfan, elke dag boeken vrij laat en daar melding van doe.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb het door gegeven aan support maar tot heden geen antwoord gekregen.

Complete Thread

Profile Image
De reden dat ik dit weet is omdat ik, als Camperfan, elke dag boeken vrij laat en daar melding van doe.
Profile Image

Ik had gisteren gemerkt dat een boek van mij gejournalled was, maar kreeg daar vanochtend geen mail van.
Bedoel je dat?
Profile Image
Bedoel je dat?

Dat is precies wat ik bedoel. Het is voor mij, als Camperfan, een controle om te zien of Ballyçumber 'smorgens langs geweest is :-)
Profile Image
Ik krijg ook geen meldingen van boeken die meegenomen zijn tijdens de afgelopen meeting in Eindhoven. Terwijl ik weet dat een iemand terplekke al boeken gemeld heeft.
Profile Image
Het is ook bij mij en de 1001-bibliotheek rustig.
Profile Image
ik geloof dat ik ook al een paar dagen niets krijg. Terwijl ik zondag twee boeken persoonlijk aan bookcrossers doorgegeven heb. Ik mag er toch vanuit gaan dat die inmiddels wel gemeld zijn. Maar ik heb er geen bericht van gekregen.

edit: even gecheckt. Eén is er gisteren gemeld, de ander nog niet. Maar ik heb geen bericht gezien vandaag.
Profile Image
mijn cijfertje voor gevonden boeken van 2 naar 3 was gesprongen. Toen ik geen mail kreeg dacht ik gewoon dat ik een foutje gemaakt had. Misschien niet dus ...
Profile Image
Uit het 'bugs and broken bits' forum: http://www.bookcrossing.com/---/547640/
Profile Image
Bedankt Moriquen, die had ik nog niet gezien.
Dan wacht ik maar op antwoord van support.
Profile Image

Nooit ...

Ik krijg nooit vrijlaatmeldingen ...

Al jaren niet en vind dat wel jammer, zeker omdat je later soms bij pareltjes van vrijlaatmeldingen uit komt.
Profile Image
Support is zich bewust van het probleem en heeft het doorgegeven aan de andere kant van de oceaan. We wachten op een antwoord van daar.
Profile Image
helaas lijkt het nog steeds niet te werken. Ik krijg geen loslaatmeldingen, maar ook geen vangstmeldingen helaas. Ik hoop maar dat het goed gaat aan de andere kant van de oceaan!
Profile Image
... zou tijdelijk kunnen overstappen op individuele meldingen, want die schijnen het wel gewoon te doen.
Profile Image
... zou tijdelijk kunnen overstappen op individuele meldingen, want die schijnen het wel gewoon te doen.

ah, dat zal ik eens proberen. Dank voor de tip :-)
Profile Image

Dat is vaker zo, om die reden heb ik individuele meldingen voor alles.
Profile Image
Ik ben benieuwd.
Profile Image
Dat ga ik ook proberen, dank je wel Moem.
Profile Image
Ik krijg ook nog steeds geen meldingen. En heb geen vleugels. Maakt dat ook verschil?
Profile Image
Ik krijg ook nog steeds geen meldingen. En heb geen vleugels. Maakt dat ook verschil?

Ik heb geen idee. Maar als Camperfan heb ik momenteel geen vleugels dus zou ik het verschil moeten zien.
Profile Image
Ik heb geen idee. Maar als Camperfan heb ik momenteel geen vleugels dus zou ik het verschil moeten zien.

En het werkt :-)
Profile Image

Mja,

Als je vleugels hebt, kan je de individuele meldingen aanklikken die het wél doen blijkbaar. Maar de algemene meldingen doen het voor veel mensen niet meer.

Support is van de problemen op de hoogte, maar voorlopig nog geen oplossing vrees ik.
Profile Image
het werkt inderdaad, maar ik ga het meteen weer uitzetten. Mijn postbus loopt over :-) Ik wacht wel tot het weer eens per dag binnenkomt!
Profile Image
Ik wacht wel tot het weer eens per dag binnenkomt!

Ik vind het ook gezelliger als Ballycumber 'smorgens langs komt, maar ja....

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.