corner corner Castricum 2018

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Castricum 2018

Hier ben ik weer met mijn vraag. Vanaf 1/12 kan ik verlof voor volgend jaar aanvragen en ik sta in die periode buiten reeks, dus ik moet er zeker snel bij zijn.
Al een idee of het 30/6 of 1/7 wordt of 7-8/8 ?
Ik vraag dan voorlopig wel heel het weekend verlof (want zaterdag en zondag al weten, is wellicht al te veel gevraagd ;) )
Ik wil Castricum niet missen haha ;)

Complete Thread

Profile Image
Hier ben ik weer met mijn vraag. Vanaf 1/12 kan ik verlof voor volgend jaar aanvragen en ik sta in die periode buiten reeks, dus ik moet er zeker snel bij zijn.
Al een idee of het 30/6 of 1/7 wordt of 7-8/8 ?
Ik vraag dan voorlopig wel heel het weekend verlof (want zaterdag en zondag al weten, is wellicht al te veel gevraagd ;) )
Ik wil Castricum niet missen haha ;)
Profile Image
Grappig, ik zei gisteren nog tegen Oehoeboeroe dat binnenkort de vraag naar de Castricum-datum wel zou komen en ja hoor ....... daar is-ie al!
Ik ga nog even in de agenda kijken en je hoort het zo snel mogelijk!
Profile Image
janna2 en ik hadden het er gisteren nog over :-) Ik ben benieuwd wat zij besluit!

edit: en toen reageerden we ongeveer gelijk :-)
Profile Image

Heerlijk ! ;)

't Is maar ik wil het echt niet missen en als ik het 1/12 (of alleszins zo snel mogelijk) niet aanvraag, maak ik geen kans, zeker niet als ik buiten reeks sta en sta helaas beide weekends buiten reeks.

Hoe noem je zoiets, allemaal aan hetzelfde aan't denken. Mijn energie heeft jullie bereikt zeker ;););)
Profile Image
Mmmmmmm... Castricummmmmm...
Profile Image

Ik

Wil bij op de lijst. Maakt niet uit wanneer :)
Profile Image

Jaaaaa

Castricum!
Profile Image
Hebben we wel eens gehad: een kerstaflevering toen dat ding boven op het strand (hoe heette dat ook alweer?) nog niet was afgebrand. Ik ben er 1x geweest; in mijn begintijd. Dus dat moet 2006 of 2007 zijn geweest.
Profile Image
de nieuwjaarsmeeting is dit jaar in amsterdam :-)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.