corner corner 25 november, hier ben ik weer! Wat lezen jullie?

Forum | << Dutch - Nederlands | << Parent Thread | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image
ik lees nog steed het chalet van suzanne vermeer en een chicklit naass mijn bed, maar weet even niet meer welke.
ik kom weinig aan lezen toe.

Complete Thread

Profile Image
Ik ben zelf gisteren begonnen in "Hoor nu mijn stem" van Franca Treur. Zag 'm liggen bij de Sprinters in de bieb, had goede recensies, dus .......
Profile Image
De schrijfster van de Mrs Pollifax verhalen.
Profile Image
Heerlijk boekje!!
Profile Image
Heerlijk boekje!!

Ja, lekker tussendoortje.
Profile Image

Zijderups

Robert Galbraith (J.K. Rowling)
Is aangenaam lezen, wel een beetje onnodig dik.
Profile Image
ben nu over de helft en nu wordt het spannend.
Profile Image
Onderhoudende memoires van een Amerikaanse die Duits probeert te leren (o.a. in Berlijn) en van Kafka houdt.
Profile Image
van Aiden Chambers. Twee verhalen spelen door elkaar, nog verwarrend maar het komt vast goed!
Profile Image
dit boek is uit en viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, de schrijver wilde teveel in een verhaal proppen denk ik. Ik heb nog meer titels van hem in de kast, hopelijk zijn die beter.
Als tussendoortje heb ik Simone van der Vlugt met 'In mijn dromen' gelezen, Goed en soepel geschreven. En ik ga nu -denk ik- beginnen aan de nieuwe Suzanna Jansen 'Ondanks de zwaartekracht' (van de bieb). Boek nr 82 van dit jaar.
Profile Image
Een beeld van het leven van dienstboden tijdens de vakantie van hun meesters geschreven Door Diane De Keyser
Profile Image
ik heb wel zin om verder te lezen, maar het is niet makkelijk. Het is geen leuke wereld om naar terug te gaan, slavernijtijd net voor en net na de Burgeroorlog van de VS. Er is geen ontkomen aan in dit boek ook, er blijft weinig positiviteit over.
Profile Image
back online, dus alles bij werken.
oja in bed liggen 2 boeken:
peter r de vries en galina
Profile Image

Welkom weer en succes ermee.
Profile Image

Fijn dat je er weer bent :-)
Profile Image
Van Will Schwalbe, een rayboek van Hois, van de week binnen gekregen.
Mooi, met allerlei verwijzingen naar boeken waarvan ik er sommige misschien ook wel zou willen lezen...
Profile Image
Zeg ik: ik lees Anna Karenina. Ik ben nu op pagina 857, nog maar 83 te gaan dus die komt deze week uit.

Daarnaast lees ik, als ik van huis ben (want Anna is niet echt om mee te nemen...) Atmosferische storingen van Rivka Galchen. De hoofdpersoon merkt (denkt?) dat zijn vrouw is vervangen door een dubbelgangster en gaat haar zoeken. Het is een raar boek maar ik ben erg benieuwd hoe het afloopt.
Profile Image
ik lees nog steed het chalet van suzanne vermeer en een chicklit naass mijn bed, maar weet even niet meer welke.
ik kom weinig aan lezen toe.
Profile Image
De laatste adem van Marijke Verhoeven, een recensieboek voor Hebban. Vordert goed, hoewel ook ik weinig leestijd heb.
Profile Image
Ik moet nog 20 pagina's van de Prinsen van Amber van Robert Zelazny. Ik vind het een leuk verhaal en ben best benieuwd naar het vervolg.
EDIT: Het boekje is nu uit (aanrader voor de fantasy liefhebber). Nu heb ik Death Day en Renegades van Shaun Hutson gepakt. Eigenlijk 2 boeken in 1, dus voorlopig ben ik hier nog even zoet mee.

Daarnaast lees ik nog de kapers van Miskitia van Carolijn Visser. Ik blijf me verbazen hoe erg mensen op de dag kunnen leven.
Profile Image
een reisverslag van een voettocht naar Santiago de Compostella
Profile Image
een reisverslag van een voettocht naar Santiago de Compostella

En al weer uit, het speelt zich af in 1988 dus veel is achterhaald.
Maar de vrijheid om er naar toe te lopen is prachtig beschreven.
We hebben zelf ooit een gedeelte van de route gedaan met de auto, dus sommige dingen zijn zeer herkenbaar.
Profile Image
van Astrid Harrewijn. Een lekker luchtig boekje voor tussendoor.
Profile Image
van Astrid Harrewijn. Een lekker luchtig boekje voor tussendoor.

Heerlijk! Ik heb de hele trilogie inmiddels gelezen.
Profile Image
Deze week twee totaal andere boeken gelezen na haar vorige thriller, dus nu weer verder met de serie.
Profile Image
... maar nu bezig in een Frans boek: "Chapeaux gris, chapeaux verts" van Germaine Acremant. Als jonge puber las ik "Ces dames aux chapeaux verts" van haar (voor het eerst, ik herherherherlas het), en nu vond ik dit "vervolg" er op, waarvan ik niet wist dat het bestond!!!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.