corner corner OT: Weekend!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Weekend!

Ik dacht dat het rustiger ging worden op mijn werk, maar het is nog steeds belachelijk druk. Daarom o zo blij dat het weer weekend is!
Zaterdag sta ik met mijn handgebreide spullen op een streekmarkt in Utrecht ((H)eerlijk Händelstraat in de wijk Oog in Al). Dat was vorig jaar een leuke markt, dus ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Het belooft in ieder geval droog weer te worden; dat scheelt.......
Zondag gaan mr. J. en ik naar de film: de remake van Murder on the Oriënt Express, naar het bekende boek van Agatha Christie. De reviews zijn erg positief; dus dat verhoogt de voorpret alleen maar :-).

Fijn weekend allemaal!

Complete Thread

Profile Image
Ik dacht dat het rustiger ging worden op mijn werk, maar het is nog steeds belachelijk druk. Daarom o zo blij dat het weer weekend is!
Zaterdag sta ik met mijn handgebreide spullen op een streekmarkt in Utrecht ((H)eerlijk Händelstraat in de wijk Oog in Al). Dat was vorig jaar een leuke markt, dus ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Het belooft in ieder geval droog weer te worden; dat scheelt.......
Zondag gaan mr. J. en ik naar de film: de remake van Murder on the Oriënt Express, naar het bekende boek van Agatha Christie. De reviews zijn erg positief; dus dat verhoogt de voorpret alleen maar :-).

Fijn weekend allemaal!
Profile Image
Groot onderhoud vanuit de woningbouw vereniging.
Vorige week is het grote raam in m’n slaapkamer vervangen (van enkel glas naar dubbel glas). Vandaag hebben ze 2 bovenraampjes en 2 kleine raampjes die open kunnen vervangen.
Morgen op pad voor sint kadootjes en zondag ga ik weer verder met m’n cursus WFT basis.
Profile Image
(van enkel glas naar dubbel glas).

dat scheelt in je wooncomfort!
Profile Image
vandaag al begonnen met een bezoek aan 'het hoge noorden' voor de fotomanifestatie 'noorderlicht'. Gezellig met een bus vol (nou ja, we waren maar met ons tienen of zoiets) met fotografen naar de verschillende locaties. Morgen geen bijzonderheden, beetje rommelen en misschien nog een rondje artis of zoiets. Zondag een minireünietje met een aantal giechelmeisjes in het haagse, helaas zijn we niet kompleet :-( En maandag weer op pad naar mama-oehoeboeroe. Hopelijk zijn er dan minder vertragingen op het spoor dan afgelopen maandag! Tussendoor vast nog wel wat leestijd en misschien zelfs tijd om nog wat boeken naar de obcz te brengen.
Profile Image
Gisteren begonnen met onze maandelijkse borrel in Bilthoven en meteen 2 dozen boeken afgegeven bij Zazoetje. Vandaag eten met de buurtjes en wij verzorgen het nagerecht, kiwi met kokosroom. Morgen niets, wat aan klungelen, want meer kan ik niet en lezen.
Profile Image
Gisteren lekker (soms wat moeizaam) Matthäuspassion gerepeteerd.
En vanochtend naar een begrafenis. Ex-directie van de school waar ik werkte. Had plots "iets gekregen" in Tenerife, waar zij en haar man een appartementje hadden. Een maand of twee ouder dan ik... Beetje door elkaar geschud. Heb er toch een jaar of zeven heel nauw mee samengewerkt... (Ze zei altijd dat ik bijna haar gedachten kon lezen, i.v.m. briefschrijven en zo). Zo ontroerend, die jonge kleinkinderen (basisschoolleeftijd) die tranen met tuiten schreiden... Zucht.
Achteraf wat gewandeld in een parkje... De rest van 't weekend niet echt iets op 't programma...
Profile Image
even dit draadje omhoog omdat ik het draadje van vorige week omhoog heb gehaald. Dus om verwarring te voorkomen!
Profile Image
Ik zou een week naar Winter Castlefest, maar door samenloop van omstandigheden is dat helaas niet gelukt :-/
Profile Image
Ik zou een week naar Winter Castlefest, maar door samenloop van omstandigheden is dat helaas niet gelukt :-/

hè, balen voor je :-(
Profile Image
niet gevierd, wel met plezier teruggedacht aan de viering van mijn 10de.

Vanwege alle regen verder ook niet zoveel gedaan; het was wel prima weer om een beetje op te ruimen in huis. Elk nadeel heb zn voordeel...

Vandaag nog steeds regen, vanmiddag naar de film geweest: C'est la vie. Zo een niet-zo-moeilijke film waar je lekker vrolijk uitkomt.
Profile Image
Goh, is dat al een jaar geleden, al die 'tienen'? 😳

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.