Wie wilde er blanco boeken?

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Van die proefdrukken, met maar enkele pagina's bedrukt. Soms zelfs geheel blanco. Wel allemaal met bedrukte omslag/cover.

gaat 't om dummies??

Ja ik heel graag!

wingEnitnajwing 1 yr ago
Oh leuk!
Ik hou me ook wel aanbevolen.

De covers / omslagen zijn bedrukt als het later uitgegeven boek.

Ik heb beschikbaar:

J. L. Hendring - Minder dan een hoop stenen; Beschouwingen over taal.
-geheel leeg van binnen.

Dirk van Delft - De Turkse trom; Berichten uit Turkije
-eerste 6 pagina's bedrukt. Titelpagina en uitgebreide inhoudsopgave.

Lisette Lewin - Een hart van prikkeldraad
-geheel leeg.

Cees Noteboom - Vreemd water
-geheel leeg, maar de eerste drie (denk ik) pagina's zijn eruit gescheurd. Die waren waarschijnlijk beschreven. Dit is een hardcover met bedrukte omslag, maar effen paarse, stoffen cover.

Marjo van Soest - Over de regels van het spel
-eerste 8 pagina's bedrukt met titelblad en inleiding.

Ik heb zo dus voor ieder van jullie wat vermoed ik. Hebben jullie voorkeuren?

Cees Nooteboom spreekt mij wel aan, lekker paars. En eventueel die beschouwingen over taal. Mogen blijven liggen tot een meeting, of wil je ze graag asm kwijt?

Ik heb geen voorkeur. Als het kan graag laten liggen tot een meeting. Een keer bij boekspot Utrecht? Kan ik gelijk tas vol boeken daar kwijt.

Ik heb ook geen haast, dus een keer via een meeting is prima. Tenzij jij er eerder vanaf wilt.

Ieder krijgt er dan in ieder geval eentje. CC de Cees Nooteboom, Enitnaj de Lisette Lewin en voor Syls trek ik een lootje voor haar boek. Daarna een klein lootpotje voor drie namen en twee boeken. Ik laat het na het weekend weten (beetje druk). :-)

Wat betreft het overhandigen, ik heb ook geen haast. Ik ben momenteel veel engelstalig aan het registeren en heb voor een hoop mensen al boeken van hun wishlist gereserveerd, die moet ik allemaal nog contacteren. Ik denk dat ik naar de nieuwjaarsmeeting kom en tot die tijd kan het sowieso wel blijven liggen. In Utrecht afspreken behort natuurlijk zeer zeker tot de mogelijkheden. Lijkt me leuk zelfs.

wingAylaMeywing 1 yr ago
Geloot!
Zoals gezegd heb ik eerst voor Syls een boek geloot en daarna de twee resterende boeken geloot onder jullie allerdrie. De uitslag:

Syls:
-Dirk van Delft - De Turkse trom; Berichten uit Turkije

Creative Chaos:
-Cees Noteboom - Vreemd water
-J. L. Hendring - Minder dan een hoop stenen; Beschouwingen over taal. (Toevallig geloot :-) )

Enitnaj:
-Lisette Lewin - Een hart van prikkeldraad
-Marjo van Soest - Over de regels van het spel

Wanneer ik er weer eentje tegenkomen (of meerdere) dan laat ik weer van me horen en dan heeft Syls eerste keus.

SylS 1 yr ago
RE: Geloot!
:-). Bedankt alvast!

leuk! dank!

wingEnitnajwing 1 yr ago
RE: Geloot!
Leuk hoor! Dank!

Ik vraag het maar even centraal. :-)

Ik kan afspreken op Utrecht Centraal, ik kan de boeken meenemen naar de nieuwjaarsbijeenkomst in OBCZ-Westerpark te Amsterdam op 14 januari en er is de optie post(pakket).

Wat mij betreft per meeting (welke dan ook). Amsterdam weet ik nog niet zeker. Als ik via Utrecht reis laat ik het je weten, goed? Tenzij je er dringend vanaf moet, dan betaal ik uiteraard porto...

Wat mij betreft per meeting (welke dan ook). Amsterdam weet ik nog niet zeker. Als ik via Utrecht reis laat ik het je weten, goed? Tenzij je er dringend vanaf moet, dan betaal ik uiteraard porto...

Nee hoor, niet dringend. Laat het maar weten. Misschien dat er vanuit Amsterdam ook gekoerierd kan worden, mocht je ons zelf niet met je aanwezigheid kunnen verblijden. ;-)

Ik kan afspreken op Utrecht Centraal, ik kan de boeken meenemen naar de nieuwjaarsbijeenkomst in OBCZ-Westerpark te Amsterdam op 14 januari en er is de optie post(pakket).

Het loopt hier momenteel nogal rommelig waardoor ik lastig iets kan plannen. Als ik in rustiger vaarwater ben laat ik dat weten en kunnen we misschien bij de boekspot op Utrecht-cs afspreken. Dan kan ik daar gelijk een tas boeken kwijt. Wordt vervolgd dus.

ik weet t nog niet. misschien per koerier, misschien ikzelf en anders een latere meeting of pakket?

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.