corner corner Meeting in OSS met het gratis boekenweekgeschenk op zondag 18 maart!!!

Forum | << Dutch - Nederlands | << Parent Thread | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image
Het was een heerlijke, gezellige dag met veel kletsen, lekkere thee en wrap en boeken kijken en meenemen. Nu eerst even wat melden en sorteren en dan duik ik nog even op de bank in een boek.

Complete Thread

1 2 Next 

Profile Image
Inmiddels - bijna - een jaarlijkse traditie:
GRATIS REIZEN MET HET BOEKENWEEKGESCHENK!

Ook dit jaar zal de meeting weer plaatsvinden bij 't Hof in de Houtstraat, lunch en high tea, adres Houtstraat 3, 5341 GG Oss

Op zondag 18 maart 2018 is het weer zover dan mag je gratis reizen met het boekje geschreven door Griet Op de Beeck.

Welkom van 12.30 tot 17.00 uur.

Wie komt? (lijstje onder voorbehoud)
1972galadriel
Anyrock
Bookguide
Carola1973
Eowyn Unquendor
Hoisvolbuukskes
Inge1990
Janna2
Joanazinha
Keiveulbuukskes
Marsala
Oehoeboeroe
Reijsje
smitie1405
SylS

Profile Image
Jammer, die dag staat al in m'n agenda... Matthäuspassion!
Profile Image
Ik durf nog niets te beloven, maar heb hem wel in mijn agenda genoteerd!
Profile Image
Ik durf nog niets te beloven, maar heb hem wel in mijn agenda genoteerd!

hier ook zoiets :-)
Profile Image
Als ik vervoer kan regelen natuurlijk.
Profile Image
Vandaag een nieuwe agenda gekocht. En deze meeting staat er nu al in.
Profile Image
Het is voor mij een jaarlijkse traditie: boekenweekgeschenkjes op weg naar Oss vrijlaten, nieuwe boekenweekgeschenk in trein lezen, en gezellig bijkletsen in Oss met heerlijke taart bij een schattig potje thee.
Profile Image
Na de nieuwjaarsmeeting in Amsterdam komt er nadere informatie!
Profile Image

helaas

mijn lief is op deze dag jarig, dus het gaat 'm niet worden dit jaar. Veel plezier iedereen, tot in Castricum!
Profile Image
en daar wordt ik verwacht. Ook leuk.
Profile Image
zoiets had ik al in mijn achterhoofd ;-)
Profile Image
Fijn. Je naam staat er bij.
Profile Image

Zin in!

Al gaat het slecht zijn voor mijn boekendieet
Profile Image
Al gaat het slecht zijn voor mijn boekendieet

Dan kun je altijd nog minibiebs aanvullen, als de boeken maar worden vrijgelaten...
Profile Image
psst mag ik ook op de lijst :)

Natuurlijk, superleuk. Ik heb je naam genoteerd!
Profile Image
Wie wie heeft een gratis boekenweek geschenk op over voor 18 maart, ?
Profile Image

op dit moment zijn ze er nog niet dus kan niemand ze over hebben. Ik ga zeker wel iets kopen en als ik er eentje over heb zal ik aan je denken :-)
Profile Image

ik heb er één over. Stuur me je adres maar via een PM'metje!
Profile Image
Eigenlijk vind ik dat hondsbrutaal. We moeten allemaal of de trein betalen of een boek kopen.
Profile Image
Eigenlijk vind ik dat hondsbrutaal. We moeten allemaal of de trein betalen of een boek kopen.

Ik kan me voorstellen dat iemand met een zeer beperkt budget deze vraag stelt. Ook dan wil je graag wel eens de deur uit.
Profile Image

Ik kan me voorstellen dat iemand met een zeer beperkt budget deze vraag stelt. Ook dan wil je graag wel eens de deur uit.

Helemaal mee eens!!! Edit: voor alle duidelijkheid: met de tweede spreker.
Profile Image
zet mij maar op de lijst
Profile Image

UP!!!

Profile Image
Ik kom ook!
Profile Image
Ik kom ook!

Fijn zo, dan kan ik Hex van Thomas Olde Heuvelt voor je meenemen!
Profile Image
Ik kom ook!
Fijn zo, dan kan ik Hex van Thomas Olde Heuvelt voor je meenemen!

zet je janna2 dan ook op het lijstje?
Profile Image
zet je janna2 dan ook op het lijstje?

ja, dat is inmiddels gebeurd! Of had ik er nou drie keer overheengekeken gisteravond laat? Kan ook nog :-)
Profile Image
ja, dat is inmiddels gebeurd! Of had ik er nou drie keer overheengekeken gisteravond laat? Kan ook nog :-)

Vanochtend aangepast. We waren gisteren en route...
Profile Image
Dat was nog wat: ik kreeg keuze uit 2 Boekenweekgeschenken. Ook een van Els Florijn. Maar daarmee kun je niet met de trein volgende week....... Gauw omgeruild dus.
Profile Image
Ik heb nu al drie weken last van de griep, maar hopelijk voel ik me volgende week goed genoeg om naar Oss te komen voor een gezellige middag. Want zoals ik me deze week voelde zou ik linea recta weer naar huis zijn gegaan :)

Kan ik voor iemand iets van mijn AVL's meenemen? Ik neem aan dat het plankje in Oss te klein is voor onze restanten:
http://www.bookcrossing.com/---/available/
Profile Image
ik zou graag eens komen, maar het is ruim drie uur met de trein....
Profile Image

Maar goed te doen...Hebben wij ook een paar keer gedaan: etappes van het Pieterpad : Winsum - Groningen en Groningen - Zuidlaren. Meeting in Groningen en ooit in Leeuwarden. Lange dag, maar de moeite waard!
Profile Image

Maar goed te doen...Hebben wij ook een paar keer gedaan: etappes van het Pieterpad : Winsum - Groningen en Groningen - Zuidlaren. Meeting in Groningen en ooit in Leeuwarden. Lange dag, maar de moeite waard!

dat is ook wel waar. zal er eens over denken. en een boekenweekgeschenk scoren dan!
Profile Image

zou leuk zijn je weer eens te zien en te spreken. En ik heb nog een boek voor je......
Profile Image

zou leuk zijn je weer eens te zien en te spreken. En ik heb nog een boek voor je......

ik moet bekennen dat ik de mogelijkheid wel degelijk overweeg.....!
Profile Image

ik moet bekennen dat ik de mogelijkheid wel degelijk overweeg.....!

En als je dan een haaknaald en een bolletje garen meeneemt krijg je van mij haakles! Kan je zelf aan de slag met pannenlappen! ;-)
Profile Image
En als je dan een haaknaald en een bolletje garen meeneemt krijg je van mij haakles! Kan je zelf aan de slag met pannenlappen! ;-)

haha...Geweldig! Ik heb hier ook nog wat bollen katoen liggen waar ik niets meer mee doe. Zal ze in ieder geval meenemen voor de liefhebber!
Profile Image

haha...Geweldig! Ik heb hier ook nog wat bollen katoen liggen waar ik niets meer mee doe. Zal ze in ieder geval meenemen voor de liefhebber!

superleuk!
Profile Image

superleuk!

Super leuk dat er bollen katoen worden meegenomen of dat je haakles kan krijgen? Of een positieve reactie op beide? ;-)
Ik was 49 toen ik leerde haken. Er ging een wereld voor me open!
Hoop je te zien a.s. zondag! Met of zonder haaknaald/-garen ;-)

Profile Image

superleuk!

Super leuk dat er bollen katoen worden meegenomen of dat je haakles kan krijgen? Of een positieve reactie op beide? ;-)
Ik was 49 toen ik leerde haken. Er ging een wereld voor me open!
Hoop je te zien a.s. zondag! Met of zonder haaknaald/-garen ;-)
beide...maar ik hoop dat het lukt want ik heb beginnende griepverschijnselen....

Profile Image
beide...maar ik hoop dat het lukt want ik heb beginnende griepverschijnselen....

hè balen. Hopelijk zet het niet door en knap je op!
Profile Image

hè balen. Hopelijk zet het niet door en knap je op!

Jij reageert op iets wat ik nog niet voorbij heb zien komen. Is dat een reactie van CC? Ik zie in haar bericht dat ze alles aanhaalt maar niet wat ze schrijft, wat vreemd!
Profile Image
Jij reageert op iets wat ik nog niet voorbij heb zien komen. Is dat een reactie van CC? Ik zie in haar bericht dat ze alles aanhaalt maar niet wat ze schrijft, wat vreemd!

ik heb een stukje uit haar laatste bericht 'geknipt', het is de laatste regel van haar laatste bericht.
Profile Image

ik heb een stukje uit haar laatste bericht 'geknipt', het is de laatste regel van haar laatste bericht.

Heel vreemd dus, want haar reactie verschijnt bij mij niet in beeld..., alleen in jouw bericht.

Voor CC: Beterschap! Ik hoop dat het je alsnog lukt te komen!
Profile Image
we hebben wel ideeen om te doen die dag, en met kleine mini erbij is het soms leuk genoeg om alleen maar trein te reizen. Dus heel misschien ga je ons zien.
Profile Image
we hebben wel ideeen om te doen die dag, en met kleine mini erbij is het soms leuk genoeg om alleen maar trein te reizen. Dus heel misschien ga je ons zien.

dat zou wel heel fijn zijn :-)
Profile Image

Helaas hebben de plannen ons ingehaald. Opa komt vanuit Krommenie om met de mini erbij te gaan zwemmen. En zwemmen en treinreizen gaat helaas niet samen
Profile Image

Helaas hebben de plannen ons ingehaald. Opa komt vanuit Krommenie om met de mini erbij te gaan zwemmen. En zwemmen en treinreizen gaat helaas niet samen

dan zien we elkaar vast wel bij een andere gelegenheid!
Profile Image
Het staat heel erg groot in mijn agenda, maar mijn auto heeft een nieuwe ruit nodig voor hij weer de weg op mag de 17e.. En of dat het gaat lukken is de vraag...

Dat hangt af van de garage,die is zijn best aan het doen maar ja je weet het niet :P
Profile Image
Het staat heel erg groot in mijn agenda, maar mijn auto heeft een nieuwe ruit nodig voor hij weer de weg op mag de 17e.. En of dat het gaat lukken is de vraag...
Dat hangt af van de garage,die is zijn best aan het doen maar ja je weet het niet :P

anders gewoon gratis met de trein?
Profile Image

anders gewoon gratis met de trein?

Nou dat gaat niet met de rest van de plannen voor de avond... Anders inderdaad wel.

Maar als ik meer weet ga ik wat proberen te schuiven
Profile Image
wauw...dat zou leuk zijn!
Profile Image
dat zou leuk zijn :-)
Profile Image
mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis na een val. Eerst aankijken hoe dat gaat.
Profile Image
mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis na een val. Eerst aankijken hoe dat gaat.

hm, hopelijk valt het mee.
Profile Image

oei, dat is minder. Sterkte voor jou en de familie. Hopelijk valt het allemaal mee.
Profile Image

Ach wat sneu. Ik duim dat het meevalt!
Profile Image
de griep heeft gelukkig niet doorgezet....ik kom morgen! en als ie daarna alsnog komt, nou ja, dan ben ik in elk geval in Oss geweest. Zal ook een haaknaald en katoentjes mee nemen!
Profile Image
de griep heeft gelukkig niet doorgezet....ik kom morgen! en als ie daarna alsnog komt, nou ja, dan ben ik in elk geval in Oss geweest. Zal ook een haaknaald en katoentjes mee nemen!

Super! Tot morgen! :-)
Profile Image

Superdesuper!!! Goede reis!
Profile Image
J

Superdesuper!!! Goede reis!

Dankjewel ik ben al bij Meppel in de buurt én zit wat achterstallige bookcross-administratie te doen!
Profile Image
is er iemand die kan koerieren voor hoera? en voor yelle1107?
Profile Image

ik kan wel iets meenemen voor yelle1107
Profile Image

Als het in Eindhoven geraakt, komt het wel bij Hoera terecht!
Profile Image
En goede reis.
Profile Image
Nog even wat vrijlaatmeldingen doen en een laat ontbijtje en ik kom ook jullie kan op :)
Profile Image
Wens iedereen veel plezier daar en voorspoedige reisafwikkelingen en goed inpakken tegen de kou.
Profile Image
Wens iedereen veel plezier daar en voorspoedige reisafwikkelingen en goed inpakken tegen de kou.

Haha, ik verwacht zo uit te stappen in 'het warme zuiden' hoor. Bikini is ingepakt :P
Profile Image
nog even een wasje ophangen en aangezien we wat later gaan vanwege de treinstoring kan ik ook de vaatwasser nog uitruimen en een beker warme chocola drinken.
Profile Image
Inmiddels - bijna - een jaarlijkse traditie:
GRATIS REIZEN MET HET BOEKENWEEKGESCHENK!

Ook dit jaar zal de meeting weer plaatsvinden bij 't Hof in de Houtstraat, lunch en high tea, adres Houtstraat 3, 5341 GG Oss

Op zondag 18 maart 2018 is het weer zover dan mag je gratis reizen met het boekje geschreven door Griet Op de Beeck.

Welkom van 12.30 tot 17.00 uur.

Wie komt? (lijstje onder voorbehoud)
1972galadriel
Anyrock
Bookguide
Carola1973
Eowyn Unquendor
Hoisvolbuukskes
Inge1990
Janna2
Joanazinha
Keiveulbuukskes
Marsala
Oehoeboeroe
Reijsje
smitie1405
SylS

Wij stappen zo over in den bosch!

Profile Image
Veel plezier in Oss
Profile Image
Zit ter hoogte van Wijhe in de trein na te genieten van deze meeting. Wat was het knus! Wat een leuke locatie, heerlijke monchoutaart, theetjes en lunch, lekker bijkletsen met boekenvriendjes- en vriendinnetjes en natuurlijk de haakles van juf SylS die mij heeft ingewijd in de geheimen van de magische cirkel ! Iedereen bedankt, het was een superdag en de reis meer dan waard 😃
Profile Image
We hebben ademloos gezien hoe SylS haar een schattige watermeloen-sleutelhanger liet maken! Ondertussen hebben de toehoorders handwerk-herinneringen opgehaald. Samen met de verrukkelijke heerlijkheden van 't Hoff was het een heel gezellige middag.

Voor wie de sleutelhanger ook/toch wil maken, ik vond deze beschrijving: http://gittepetit.blogspot.nl/---/fruitig-zomers-haakpatroon.html
En voor beginners zoals ik, die eerst bij de Wibra zo'n mooie verdikte haaknaald en een bol acryl gaan scoren: http://www.handwerkles.nl/---/haakles

Ik kreeg ook nog twee Vestdijken in mijn handen gedrukt, ik neem aan van AylaMay (bedankt! ook voor het koerieren!) die ik allebei nog niet had. Super! De roman schijnt SF te zijn :D

Gelukkig voel ik me nog steeds OK: de griep is blijkbaar definitief bij mij verdwenen! Maar wat was het vandaag koud zeg...
Profile Image
het was inderdaad erg gezellig en knus. Genoten van de haakles van creativeChaos. En van de rest ook. Foto's en boeken melden komt nog! Eerst lekker thee en eten. En er komt nog een buurvrouw stempassen brengen, want ik ga voor haar stemmen volgende week.
Profile Image
Het was een heerlijke, gezellige dag met veel kletsen, lekkere thee en wrap en boeken kijken en meenemen. Nu eerst even wat melden en sorteren en dan duik ik nog even op de bank in een boek.

Profile Image
net zoveel als vorig jaar. Terwijl ik het in de treinen veel rustiger vond. Ik heb zowel de heen als terugreis kunnen zitten. Op de heenreis met janna in een vierpersoonsplekje, op de terugreis alleen. Terug hoorde ik zelfs iemand aan de conductrice uitleggen hoe het precies werkte. Ze had wel doorgekregen dat we met het boekenweekgeschenk gratis mochten reizen maar had geen flauw idee hoe iedereen daar dan aan kwam.........
Profile Image

Nagenieten!

Weer thuis, wat gegeten en nu de laptop opgestart. Hois en Kei, weer hartstikke bedankt voor de organisatie! Wat een superdag was het vandaag. Gezellig met velen bijgekletst, geneusd tussen de boeken. Zowel heen als terug zat de treinverbinding mee (dat was vorig jaar wel anders).
Ik lees dat mijn haaklesje aan CreativeChaos al uitgebreid aan bod is gekomen ;-). En CC, je deed het top en dat onder al die nieuwsgierige blikken en opmerkingen.
Eowyn-unquendor heeft ook goed opgelet, dank voor het melden van de info! Nog een kleine aanvulling voor degenen die het haken en breien al onder de knie hebben en op zoek zijn naar patronen: www.ravelry.com. Lid worden is gratis.

Natuurlijk was er ook weer van alles voor me meegenomen:
- het boekje van Martin Bril - vader en dochters (ik wist nog niet dat ik gewonnen had, dank je wel Hois!)
- 2 doosjes verf, garen, vulling en een haakboekje, met dank aan eowyn-unquendor
- voedselkleurstoffen en een onverwacht cadeau van 1972Galadriel: het boek Zolang er leven is (Hendrik Groen). Dank je wel Gala!

Mijn boekenweekgeschenk ging direct verder op reis. Bij mijn eindstation wilde een dame net inchecken. Boekje gegeven, ze reageerde heel blij en verrast :-).

En nu: beentjes omhoog, nagenieten en de meegenomen boeken melden!

Iedereen bedankt voor de super leuke dag!

Profile Image
Wat was het wachten op de bus koud.
En wat een heerlijke dag heb ik gehad. Iedereen bedankt voor de gezelligheid en het meenemen van gesigneerde boeken ! En mijn schoonpa is ook weer thuis. Nog even de boeken melden en dan lekker met een boek naar bed.
Oja @CC moeten de pannelappen vierkant zijn? en van welk materiaal?
Profile Image
Wat was het wachten op de bus koud.
En wat een heerlijke dag heb ik gehad. Iedereen bedankt voor de gezelligheid en het meenemen van gesigneerde boeken ! En mijn schoonpa is ook weer thuis. Nog even de boeken melden en dan lekker met een boek naar bed.
Oja @CC moeten de pannelappen vierkant zijn? en van welk materiaal?

haha, er moet niks, het mag zowel rond als vierkant. ik denk dat katoentjes het fijnste zijn, als ik u niet ontrief....
Profile Image
Ik kan het nummer nergens vinden. Meld een beetje lastig....
Profile Image

Misschien een ongeregistreerd boek? Die lagen er namelijk meer...
Profile Image

Misschien een ongeregistreerd boek? Die lagen er namelijk meer...

Ah. Dat kan.
Profile Image
na een heerlijke dag. Op en top genoten. Allemaal reuze bedankt voor jullie aanwezigheid, ook namens Rina en Lucie, ze kijken alweer uit naar 2019...Wij ook!
Profile Image
na een heerlijke dag. Op en top genoten. Allemaal reuze bedankt voor jullie aanwezigheid, ook namens Rina en Lucie, ze kijken alweer uit naar 2019...Wij ook!

en jullie bedankt voor het regelen natuurlijk :-)
Profile Image
..... heerlijke middag in Oss. Leuk om weer een aantal mensen te spreken, leuke/mooie boeken meegenomen (niet te veel!), lekker gegeten en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom: weer een zeer geslaagde boekenweekmeeting, georganiseerd door Hois en Kei, waarvoor dank. Ook Rina en Lucie bedankt voor de goede verzorging!
Profile Image
... ben ik zeker ook weer van de partij! Het koor zal niet elk jaar passioneel zijn (jammer genoeg - maar het speet me wel dat het op dezelfde dag was...)
Profile Image
... ben ik zeker ook weer van de partij! Het koor zal niet elk jaar passioneel zijn (jammer genoeg - maar het speet me wel dat het op dezelfde dag was...)

gelukkig, ik heb jou en kwatje wel gemist hoor!
Profile Image

gelukkig, ik heb jou en kwatje wel gemist hoor!

We hebben het even over jou gehad tijdens de pauze - i.v.m. de prachtige hobo-solo in een van de aria's...
Profile Image
We hebben het even over jou gehad tijdens de pauze - i.v.m. de prachtige hobo-solo in een van de aria's...

uhm, ik speel geen hobo maar fagot.........

1 2 Next 

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.