corner corner Voor Creative Chaos

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Voor Creative Chaos

Ik had jou een PM gestuurd over boeken voor de Mikkelhorst OBCZ, maar heb hier nog geen antwoord op gekregen. Wil wel heel graag van de boeken af, als de PM (of jouw antwoord) in het digitale nirvana verdwenen is, bij deze 'ik heb boeken voor je' :-D Als je geen interesse hebt in de boeken laat ik ze snel ergens anders los, want ik wil ze het huis uit hebben ;-)

Complete Thread

Profile Image
Ik had jou een PM gestuurd over boeken voor de Mikkelhorst OBCZ, maar heb hier nog geen antwoord op gekregen. Wil wel heel graag van de boeken af, als de PM (of jouw antwoord) in het digitale nirvana verdwenen is, bij deze 'ik heb boeken voor je' :-D Als je geen interesse hebt in de boeken laat ik ze snel ergens anders los, want ik wil ze het huis uit hebben ;-)
Profile Image

wat gek, ik heb je wel geantwoord.
ik wil ze graag hebben en mijn boodschap was dat als ik niet thuis bent, je ze ook veilig in mijn containerhok kunt zetten.
Profile Image
wat gek, ik heb je wel geantwoord.
ik wil ze graag hebben en mijn boodschap was dat als ik niet thuis bent, je ze ook veilig in mijn containerhok kunt zetten.

Mijn (standaard Gmail adres) schijnt problemen te hebben met BC-berichten dan :-(

Fijn dat je ze wilt hebben, ik kom ze binnenkort brengen
Profile Image
Mijn (standaard Gmail adres) schijnt problemen te hebben met BC-berichten dan

Kijk eens of ze niet bij 'reclame' binnenkomen? Kwatje en ik 'beheren' een boekenkast in een senioren-ontmoetingscentrum, en hebben daar een BC-account voor aangemaakt met 'n Gmail-adres, en daar komen de BC-mails binnen in het vakje 'reclame'. (Heb in 't begin nog moeite gedaan om ze in de inbox aan te krijgen, maar dat zette geen zoden aan de dijk).
Profile Image
Kijk eens of ze niet bij 'reclame' binnenkomen? Kwatje en ik 'beheren' een boekenkast in een senioren-ontmoetingscentrum, en hebben daar een BC-account voor aangemaakt met 'n Gmail-adres, en daar komen de BC-mails binnen in het vakje 'reclame'. (Heb in 't begin nog moeite gedaan om ze in de inbox aan te krijgen, maar dat zette geen zoden aan de dijk).

Ik heb geen 'reclame' deel in mijn inboxlijst. Maar in de spamfolder zitten ze ook niet, het is ook niet een structureel probleem, sommige komen wel binnen, andere niet.
Profile Image
sommige komen wel binnen, andere niet.

En heb je mijn PM gekregen?
Profile Image

En heb je mijn PM gekregen?

Ja, die is wel verschenen
Profile Image
Psst Elandria. Lijkt er dus op dat PM's jou niet bereiken. Misschien even in manage profile kijken en controleren of bij Notification Preferences wel aangevinkt staat dat members je mogen contacteren. Is dat wel het geval misschien even wijzigen, opslaan, en opnieuw wijziging. Anders heb ik geen idee. Laatste optie is een ander e-mailadres en je huidige weghalen , maar dat is wel een gedoe. In ieder geval succes. Je kunt ook support nog contacteren om te vragen of zij weten wat het probleem kan zijn.
Profile Image
hartelijk dank voor de tas met fijne boeken, precies geschikt voor de Mikkelhorst. Fijn om weer te kunnen verversen. Zal ze zo snel mogelijk melden.
PS In jouw real life brievenbus zitten ook twee verrassinkjes...!
Profile Image
hartelijk dank voor de tas met fijne boeken, precies geschikt voor de Mikkelhorst. Fijn om weer te kunnen verversen. Zal ze zo snel mogelijk melden.
PS In jouw real life brievenbus zitten ook twee verrassinkjes...!

Graag gedaan :-)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.