Geregistreerde boeken aangeboden

Forum » Dutch - Nederlands | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Nog steeds te veel boeken in huis. Meer dan ik zelf vrij kan laten
Wie kan ik blij maken met een doosje of een klein brievenbuspakketje?

doos:
1. GeoLies verzonden 13/12/2017
2.
3.
4.

brievenbuspakketje
1. miekster verzonden 12/12/2017
2. Alfa-Betje verzonden 12/12/2017
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Graag.
Voor de porto PM me maar ivm overmaken kosten.

Hoe goed jouw boekendozen zijn :-). Heb veel plezier gehad met de laatste.
Maar ik ben nu even streng voor mezelf, dus nee.

om een voorraadje aan te leggen. Ik wil met een boekenkastje/ruilbib starten over enkele maanden. Ik wil gerust de portkosten terugbetalen, als die niet de pan uitswingen. (Ik weet echt niet wat dat vanuit NL moet kosten.)

om een voorraadje aan te leggen. Ik wil met een boekenkastje/ruilbib starten over enkele maanden. Ik wil gerust de portkosten terugbetalen, als die niet de pan uitswingen. (Ik weet echt niet wat dat vanuit NL moet kosten.)

Je mag gerust een blik op mijn beschikbaren-in-handen werpen (heeeeel veeeeel) en wat uitkiezen, we zitten niet zo ver van elkaar (en de school waar je werkt - ja dat verhaal van je vrijlatingen in een klas had ik gelezen en dus... - is nog dichter), een tas boeken is snel 'overgeleverd'. Als je wil, kan je 'n PM sturen. Maar je ziet maar he, ik wil je niks opdringen.

Je mag gerust een blik op mijn beschikbaren-in-handen werpen (heeeeel veeeeel) en wat uitkiezen, we zitten niet zo ver van elkaar (en de school waar je werkt - ja dat verhaal van je vrijlatingen in een klas had ik gelezen en dus... - is nog dichter), een tas boeken is snel 'overgeleverd'. Als je wil, kan je 'n PM sturen. Maar je ziet maar he, ik wil je niks opdringen.

Super bedankt, Kafka! Ik ga voorlopig even kalmeren, denk ik. Ik ben de laatste weken als een zot aan het reageren op elke post die gaat over boeken ophalen/opsturen enzo... (Sinds ik tot mijn boekenkastbesluit ben gekomen.) En de instroom begint de opslagcapaciteit zowaar wat te overstijgen! ;) Maar ik ga het zéker onthouden. Als ik weer eens een drukke periode heb waarin de vrije tijd te kostbaar wordt om enkele uurtjes te gaan registreren, kan het wel eens zijn dat ik bij je aanklop! Bedankt!!

Maar ik ga het zéker onthouden. Als ik weer eens een drukke periode heb waarin de vrije tijd te kostbaar wordt om enkele uurtjes te gaan registreren, kan het wel eens zijn dat ik bij je aanklop! Bedankt!!

Het aanbod blijft in elk geval geldig! (En misschien kom ik t.z.t. wel eens neuzen in jouw boekenkastje, als het er staat - en ruilen natuurlijk, zo zijn we wel bij BookCrossing).

Super bedankt, Kafka! Ik ga voorlopig even kalmeren, denk ik. Ik ben de laatste weken als een zot aan het reageren op elke post die gaat over boeken ophalen/opsturen enzo... (Sinds ik tot mijn boekenkastbesluit ben gekomen.) En de instroom begint de opslagcapaciteit zowaar wat te overstijgen! ;) Maar ik ga het zéker onthouden. Als ik weer eens een drukke periode heb waarin de vrije tijd te kostbaar wordt om enkele uurtjes te gaan registreren, kan het wel eens zijn dat ik bij je aanklop! Bedankt!!

wil je dan nog een pakketje van mij? of is een stop even verstandiger?

wil je dan nog een pakketje van mij? of is een stop even verstandiger?

Ik ben bij nader inzien wat te enthousiast geweest, dus geef gerust door aan anderen! Toch bedankt!! <3

Je mag ook altijd tussen mijn beschikbaren kijken - ik kan er altijd wat meegeven aan Kafka richting Antwerpen

Dus ik wil wel een pakje in de brievenbus. Voor de porto graag een pmmetje.

Oh, wat verleidelijk. Ik heb op dit moment een behoorlijke voorraad.
Mag ik voorkeur aangeven? Als je flink hoog zit, Nederlandse literatuur en detective/trillers gaan hard in mijn OBCZ's. Heb je daar wat van beschikbaar? Dan kan ik een doos gebruiken.

Geolies
Alfa-Betje
miekster

Ontvangen, terug ge PM-ed met adres en porto overgemaakt.

mooi klusje voor aanstaand weekend.

zijn er mischien nog meer mensen die een pakketje willen?

Verstuur je ook via Kiala/UPS of DHL?
En wordt het een verrassingspakket? :-) Of is genre/titel uitkiezen mogelijk?

Verstuur je ook via Kiala/UPS of DHL?
En wordt het een verrassingspakket? :-) Of is genre/titel uitkiezen mogelijk?

ik kan verzenden met dhl en post nl.
genre kan wel, titel niet, het zijn teveel dozen op zolder om gericht te zoeken

2x brievenbus pakketje verzonden, zie orgineel bericht

zijn er nog meer liefhebbers....

miekster 11 mos ago
Ontvangen.
Vanavond uit de bus gehaald.
Bedankt, registreren kom later.

De mijne werd vanochtend door de bus gedaan. Registratie volgt.
Bedankt!

En hij stond gisteren al hier. Dankjewel voor de boeken! Ik ga ze melden.

De Margrieten gaan vandaag mee met de UPS. Waarschijnlijk heb je al een mail met de gegevens. Ik zal ze zo ook per PM sturen.

Dan wil ik nog wel een doosje.
Pm is onderweg.

Pm is onderweg.

Pm vanmiddag 2x beantwoord, alleen ik krijg het kopietje niet binnen dus weet niet of het bij je is aangekomen

Pm is onderweg.

Pm vanmiddag 2x beantwoord, alleen ik krijg het kopietje niet binnen dus weet niet of het bij je is aangekomen

PM is gisteren goed aangekomen.
Inmiddels al weer een antwoord jouw richting uit gedaan.

Even een vraagje tussendoor ... is mijn PM van 3 weken geleden aangekomen? Ik heb verder niets meer gehoord, vandaar.
Eventueel kan ik komende week ook de boekendoos komen ophalen als dat nu handiger is met je verhuizing.

Even een vraagje tussendoor ... is mijn PM van 3 weken geleden aangekomen? Ik heb verder niets meer gehoord, vandaar.
Eventueel kan ik komende week ook de boekendoos komen ophalen als dat nu handiger is met je verhuizing.

Ja heel graag. Ik stuur je een berichtje

dwarreltjuh 9 mos ago
kids
ik kan nog wel wat kinderboeken (10+) huizen als je dat helpt :) je weet me te vinden :) heb iig een fans voor pietje puk en ook meidenboeken (8+)...

ik kan nog wel wat kinderboeken (10+) huizen als je dat helpt :) je weet me te vinden :) heb iig een fans voor pietje puk en ook meidenboeken (8+)...

Je lijstje die ik via fb van heb gekregen hangt al bij de zolder trap

Je lijstje die ik via fb van heb gekregen hangt al bij de zolder trap

whaha briljant! supers :) pietje puk had ik niet doorgegeven, maar ik zag t ventje weer hoopvol kijken dus daar moet ik nog even mee aan de slag haha

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.